Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvem tjener på at AM begynner å gråte? Hvem sanker sympati og får Nico til å fremstå som verre enn han er? AM vet hvordan hun skal spille, og hun vet at noen tårer er alt som skal til for å få folk på hennes parti. At hun horer seg frem til 300.000 kan vel ingen nekte for - hun har jo prøvd å utnytte nesten alle guttene der inne. At hun ikke har hatt sex med noen spiller ingen rolle, det viser jo bare enda tydeligere at hun kun er ute etter å herse med folk, fjernstyre svake sjeler som brikker i hennes forføreriske mesterplan. Førkje er et nedsettende dialektuttrykk for kvinner, sist brukt av Mats i forrige episode.

Enig. Blir patetisk når folk nekter for at AM ikke har spilt på sex for å komme seg til finalen. De andre kliner, har sex og fester uten å ha noen baktanker for det. AM kliner med folk for å skaffe seg fordeler i spillet. Forskjellen er enorm.

Anonymous poster hash: c6121...97c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enig. Blir patetisk når folk nekter for at AM ikke har spilt på sex for å komme seg til finalen. De andre kliner, har sex og fester uten å ha noen baktanker for det. AM kliner med folk for å skaffe seg fordeler i spillet. Forskjellen er enorm.

Er jo ingen som nekter for det. Det vi reagerer på er mobbingen og DOBBELTMORALEN til mobbegjengen der inne.

Anonymous poster hash: 2b391...a40

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem tjener på at AM begynner å gråte? Hvem sanker sympati og får Nico til å fremstå som verre enn han er? AM vet hvordan hun skal spille, og hun vet at noen tårer er alt som skal til for å få folk på hennes parti. At hun horer seg frem til 300.000 kan vel ingen nekte for - hun har jo prøvd å utnytte nesten alle guttene der inne. At hun ikke har hatt sex med noen spiller ingen rolle, det viser jo bare enda tydeligere at hun kun er ute etter å herse med folk, fjernstyre svake sjeler som brikker i hennes forføreriske mesterplan. Førkje er et nedsettende dialektuttrykk for kvinner, sist brukt av Mats i forrige episode.

Er ikke dette NETTOPP hva Nico har gjort hele veien? Hvorfor tror du han driver og kysser med Aurora nå for tiden? Det er nettop DET alle her reagerer på. ALT Nico driver og klikker på AM for, gjør han selv.

Hvem er det som har nektet for det? Jeg synes uansett at det blir litt for hardt å påstå at AM kliner med folk der inne KUN på grunn av baktanker. Jeg regner vel med at hun har det gøy som alle andre der som oftest uten baktanker, men hun har da aldri skjult at hun ofte har en flørtete spillespill. Uansett er ikke dette poenget. Poenget er dobbeltmoralen til de der inne. Alt Nico hevder at AM gjør, gjør han selv.

Og virkelig.. Det er da ikke BARE AM som har spilt på det å være flørtete. Hva med Nico (med Aurora)? Hva med Mats (med AM med en gang han sjekket inn)? HVA MED AMY???

Er jo ingen som nekter for det. Det vi reagerer på er mobbingen og DOBBELTMORALEN til mobbegjengen der inne.

Anonymous poster hash: 2b391...a40

NETTOPP!

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jadda Nico!Eller er det Mats vi har på tråden? Anonymous poster hash: e818d...1a8

Seriøst, det er nok nå! Det er så oppbrukt.

Anonymous poster hash: 8e074...b64

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst, det er nok nå! Det er så oppbrukt.

Seriøst, for å skrive slik Gladiolusen gjør må han enten ha:

A. Vært til stede under hele oppholdet

B. Vært en av deltagerne

C: Vært inni hodet til ALLE deltagerne

Han skriver som om han og han alene har hevd på sannheten. At denne sannheten spriker fra det inntrykket mange seere sitter med må jo bero på NOE???

Anonymous poster hash: e5937...729

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Simone var da ikke alene, Nicolai, Joachim, Labi osv var med på det. Det Aurora og AM har gjort kan ikke sammenlignes med den psykiske mobbingen Simone og de drev med. De frøs henne ut, gjorde narr av henne når hun snakket, sa at hun horet seg til finalen, skrek til henne at hun var ditt og datt, og lot henne aldri svare.

Jeg syntes ikke de gjorde narr. AM har en merkelig snorkete, sutrete måte å prate på. Det er da ikke mobbing, men en sannhet. Hun klarer garantert å prate normalt, ellers hadde hun vært hos logoped hele livet. Dette er noe hun bruker for å sutre seg til medlidenhet, og det var det Simone og de andre så. Jeg hadde heller ikke orket å hatt en bortskjemp pappajente som mente hun var bedre enn alle rundt meg.

Hva tjener hun på? Sympati, stakkars lille meg, de er så slemme mot meg. Legg til sutring i stemma og noen faller for trikset ditt. Hun har jo sutret og gjort seg stakkarslig hele veien, i tillegg til å kline seg innpå alle guttene.

Hadde jenta sluttet å sutre, sluttet å si "mæææææææææjjj" og "mæææææææææij og AOOORooooooorrrrrrrraaaa" (hun sier ikke Aurora og navn skal ikke forandres med en dialekt) hele tiden og ikke vært så ovenfra og ned, så hadde hun kanskje blitt likt.

Anonymous poster hash: 56c00...f15

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst, det er nok nå! Det er så oppbrukt.Anonymous poster hash: 8e074...b64

Med tanke på at brukeren er opprettet svært nylig (når alle startet å hate på Nico) og brukeren kun har skrevet i denne tråden så er det jo ikke utenkelig at dette minst er en bekjent av en av deltakerne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min mening om de fra denne uken. (har ikke sett onsdag og torsdagens episode enda)

LA: Wooow, shit, wow, lol, loool, shiiit. Shut the fuck up!! Gash er så lei av de ordene til den dama. Hun oppfører seg som en fjorten år gammel jente. Da hun sjekket ut sa hun bare

" Lol jeg er så forbanna nå. Lol lol jeg har ikke noe respekt for Gabriel lol. Loooooool" :roll:

Hun er ikke noen verdig vinner. Hva har hun gjort utenom å dilte etter Christer og pult han? LOL :dry:

Labi: Wæææ for et brødhue da. Klikker og vet ikke hva han sier når folk må sjekke ut. Han må blitt mistet i gulvet da han var baby eller noe. Han er jo stokk dum den gutten der. Han hadde jo en jente hjemme som ventet på han. Huff.

Julie: Litt vel kjedelig, men hvorfor gidder hun å pule Labi i bassenget etter hva han har gjort og sagt til henne?? :klo:

Arman: Morsom, men synes han var skikkelig pinglete da han valgte Marius under mandagens episode da. Slike pingler som ikke vil ta slike valg irriterer meg litt.

AM: Har heiet på henne siden hun sjekket inn og mener hun fortsatt burde vinne. Det tannbørste praken de gjorde mot Mats var litt unødvendig, men men. Verre ting har hendt der inne ;) Hun er også den som er mest smart og oppegående i forhold til mange av de andre. Ikke minst den peneste jenta som har vært på PH i år :)

Aurora: Likte henne ikke begynnelsen. Jeg synes hun var dum og irriterende. Rett før hun sjekket ut begynte jeg å like henne mye bedre og jeg skjønner litt mer av hennes humor. Hun kan godt vinne hun å :)

Marius: Digger latteren hans jeg. Jeg synes den er så morsom :fnise: Han virker så søt og god :)

Kine: Love her. Hun er kul og har sine egne meninger. Hun har bein i nesen. Bare litt minus hun pulte Nico da.

Nico: Urk. Likte han godt før, men etter måten han har vært mot AM har han sunket laangt i mine øyne. Han er så Wannabe kul og gettho. Jeg synes han er litt creepy når han stirrer jentene i senk. Det er bare merkelig og et stort turn off. Han må ikke vinne.

Gabrielle: Litt kjedelig og anonym. Han er i alle fall voksen og mer mann enn alle de guttungene der til sammen. Jeg liker han jeg :) Han må vinne med AM. Det hadde vært perfekt altså...

Mats: Næææh liker ikke han.

HVORFOR GIDDER DERE Å DISKUTER MED Gladius Veritatis???

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som snakker slik om damer har som oftest liten tiss og er bitter, hatefull og nedlatende mot alle damer -spesielt de som er vakre og smarte -og helt uoppnåelig for tapere som dere.

Anonymous poster hash: ac3a6...d72

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med tanke på at brukeren er opprettet svært nylig (når alle startet å hate på Nico) og brukeren kun har skrevet i denne tråden så er det jo ikke utenkelig at dette minst er en bekjent av en av deltakerne.

Så det er ikke sannsynlig at brukeren bare er uenig med de fleste andre? Blir bare for dumt å komme med den hele tiden, fordi det er noen som ikke liker AM. Alle har ikke samme meninger, betyr ikke at det er de selv som sitter å skriver fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som snakker slik om damer har som oftest liten tiss og er bitter, hatefull og nedlatende mot alle damer -spesielt de som er vakre og smarte -og helt uoppnåelig for tapere som dere.

Helt enig. Passer også utmerket med Nico eller Mats, da de begge ble avvist av AM.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det er ikke sannsynlig at brukeren bare er uenig med de fleste andre? Blir bare for dumt å komme med den hele tiden, fordi det er noen som ikke liker AM. Alle har ikke samme meninger, betyr ikke at det er de selv som sitter å skriver fordet.

Du har rett i hva du skriver, men det er likevel høy sannsynlighet for at flere deltakere sitter her inne og skriver. Dette har skjedd flere ganger på KG (altså at den personen tråden handler om dukker opp i tråden).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Noen andre som fikk med seg farvelposen til Labinot? Ser også at han har Veni vidi vici-tattis (på høyre bryst).

https://gifboom.com/x/05dcf81d

Ikke noe galt i å like Zyzz, men fysikken til Labi looks like shit...

Endret av Dude91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syntes ikke de gjorde narr. AM har en merkelig snorkete, sutrete måte å prate på.

Hadde jenta sluttet å sutre, sluttet å si "mæææææææææjjj" og "mæææææææææij og AOOORooooooorrrrrrrraaaa"

Anonymous poster hash: 56c00...f15

Hmmm. Stemora mi er fra Bergen og hun drar også vokalene langt. Og uten å tråkke bergenserne på tærne, syns jeg alle sammen snakker mer eller mindre på denne måten.

Oppsummert så langt er altså AM:

1.Sutrete

2.Manipulativ

3.Mobbete

4.Snakker rart

5.Gjør masse slemme ting

6.Sleip

7.Spiller på sex

8.Gråter krokodilletårer

9.Bortskjemt

10.Hersete

I følge denne lista må hun jo være rett og slett ond, slem og ufordragelig.

Jeg lurer av og til på om det er den samme tv-serien alle ser på. Eller om det er to forskjellige.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen andre som fikk med seg farvelposen til Labinot? Ser også at han har Veni vidi vici-tattis (på høyre bryst).

https://gifboom.com/x/05dcf81d

Ikke noe galt i å like Zyzz, men fysikken til Labi looks like shit...

Det der er vel en gammel gif. Ser vel at labi har en del muskler, og det er strengt tatt ikke mulig å se sy mye bedre ut uten pump eller ræva full av cell tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe belegg for disse uhyrlige påstandene dine? Personlig er jeg enig med Audun når det kommer til jentene i årets sesong av PH. Ingen er spesielt vakre, og ingen er spesielt smarte. Det som før var et utstillingsvindu for kroppslig estetikk har forvitret til et freakshow av mørkhudede transer, sære homoseksuelle håndfetisjer og føneritual, feministisk propaganda, prematur oppførsel og et utall psykiske lidelser.

Seriøst, for å skrive slik Gladiolusen gjør må han enten ha:

A. Vært til stede under hele oppholdet

B. Vært en av deltagerne

C: Vært inni hodet til ALLE deltagerne

Han skriver som om han og han alene har hevd på sannheten. At denne sannheten spriker fra det inntrykket mange seere sitter med må jo bero på NOE???

Hvor har jeg hevdet at jeg alene har sannheten? Jeg skriver utifra mitt inntrykk og du skriver utifra ditt, alt er ikke svart-hvitt og det bør være rom for ulike tolkninger. At du kommer med et argument av typen "Mange seere mener [påstand] ergo er [påstand] sann" er omtrent like absurd som den velkjente "Vi i gruppen mener at.. derfor må du gjøre slik og sånn". Du har ikke tenkt på at den "sprikende sannheten" ganske enkelt beror på at du diskuterer med en isolert gruppe mennesker på KG, mens jeg kanskje har en annen innfallsvinkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det må da være adskillig flere saftige klipp tv3-crewet har unnlatt å vise om AM? Som kunne satt henne i verre lys hos tv-seerne.

Kan umulig være en tilfeldighet at så mange mislikte AM inne på Paradise hotel.

Hun virker jo å være en slags favoritt blant de som styrer og steller bak kamera. Har hørt hun har knullet med noen i produksjonen som har gjort at hun har blitt favorisert i klipping og sendt inn igjen to ganger..

Anonymous poster hash: d21c1...24e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må da være adskillig flere saftige klipp tv3-crewet har unnlatt å vise om AM? Som kunne satt henne i verre lys hos tv-seerne.

Kan umulig være en tilfeldighet at så mange mislikte AM inne på Paradise hotel.

Hun virker jo å være en slags favoritt blant de som styrer og steller bak kamera. Har hørt hun har knullet med noen i produksjonen som har gjort at hun har blitt favorisert i klipping og sendt inn igjen to ganger..

Anonymous poster hash: d21c1...24e

Hva er det mange av dere ikke forstår? Den ene gangen hun ble sendt inn igjen var en konsekvens av at SIRI ikke klarte oppdraget hun hadde fått tildelt. Alt det Siri hadde forårsaket ble dermed opphevet. Derfor ble AM sendt inn igjen den gangen. Dvs. at AM egentlig har blitt sendt igjen av crewet 1 gang, men ærlig talt, det har jo også Labi, Nico, Lene, Gabriel, Mats og Aurora blitt.

Dette her du skriver om AM er bare ren synsing. Det blir litt for dumt. Det KAN hende at crewet har unnlatt å vise ting, ja, men du kan jo nesten ikke snakke stygt om AM på bakgrunn av det som ikke er vist. Det gir jo ingen mening.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...