Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herregud Gabriel er så tafatt. Gabriel er typen som alle jenter liker, men ingen ønsker å være sammen med. En skikkelig lettpåvirkelig dott uten egne meninger.

Anonymous poster hash: c6121...97c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Herregud Gabriel er så tafatt. Gabriel er typen som alle jenter liker, men ingen ønsker å være sammen med. En skikkelig lettpåvirkelig dott uten egne meninger.

Herregud Gabriel er så fantastisk. Gabriel er typen som alle jenter liker, som alle ønsker å være sammen med. En skikkelig selvstendig fyr med sine egne meninger.

Anonymous poster hash: 46281...30a

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk ganske smart det han driver med. Når de er så nær finalen er det greit å ta avgjørelser som alliansen hans støtter.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico er jævlig ekkel, først har han sex med Kine/Julie (blander de to, husker ikke hvem som er hvem), så går han å kliner med Aurora! Nasty!

Også stå å vise pikken sin til de andre i bassenget for å vise at den er ikke såååå liten altså.

Og hva skjer med Aurora og den goodbye my lover sangen? Hvorfor synger hun den hele tiden?

La også merke til at det virket som alle hadde det gøy og koste seg i går. Det hjalp på stemningen å få bort Simone

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha lurer på hvem det er som horer seg til finalen jeg ;) Det er hvert fall ikke AM.

Labi er jo helt stokk dum i pappen. Er det virkelig mulig??!! :daane:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir jeg veldig overrasket om kula IKKE blir sluppet.

Veldig få sterke hun&han-allianser der inne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Drømmefinale for meg er at Am og Nico eller Labi vinner og hun slipper kula :) Perfekt

Så kommer det vel til å bli ramaskrik fra mobbegjengen og ser for meg Labi og Nico klikker helt mongo når hun slipper kula. FUNNY!!! :skratte:

Anonymous poster hash: 50121...293
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne kula, var er poenget der? Holder begge den, så deles premien? Slippes den, så får den som slipper den pengene?

Anonymous poster hash: 816e2...b8c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kula, var er poenget der? Holder begge den, så deles premien? Slippes den, så får den som slipper den pengene?

Anonymous poster hash: 816e2...b8c

Stemmer. Og det går på tid. Med en gang ligger det bare litt penger i potten, men Triana legger mer og mer penger i potten i løpet av noen minutter. Så de må jo vente lengst mulig med å slippe kule hvis de skal det, for å få mest mulig penger. Hvis ikke den andre slipper før det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, elsker latteren til Marius!! Gleder meg til å høre den i kveld. Håper han ler masse :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Og det går på tid. Med en gang ligger det bare litt penger i potten, men Triana legger mer og mer penger i potten i løpet av noen minutter. Så de må jo vente lengst mulig med å slippe kule hvis de skal det, for å få mest mulig penger. Hvis ikke den andre slipper før det da.

I tillegg er det slik at om det blir penger til overs, deles de resterende pengene mellom resten av deltagerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er det slik at om det blir penger til overs, deles de resterende pengene mellom resten av deltagerne.

Er det? Det har jeg aldri fått med meg, selv om jeg har sett på alle sesongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Det har jeg aldri fått med meg, selv om jeg har sett på alle sesongene.

Ja, tror de kastes ut i bassenget. Så blir mer førstemann til mølla enn rettferdig deling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Ja, tror de kastes ut i bassenget. Så blir mer førstemann til mølla enn rettferdig deling.

Det har jeg ikke sett noen gang i verken norske,svenske eller danske :klo:
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke sett noen gang i verken norske,svenske eller danske :klo:

Tenker jeg på noe helt annet da? :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Usj..jeg falt for fristelsen til å se noen episoder fra "Fristet". Gud bedre..hun svære Lenedama er jo helt psyko. Når hun setter psykoblikket i noen, så er det som å se ondskap..

Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lene Alexandra har vært med i Kjærlighetsredet også.

Anonymous poster hash: 18f52...448
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det stemmer, det.

Anonymous poster hash: fd246...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det stemmer, det.

Anonymous poster hash: fd246...005

Eh, what? Kilder? Dette har jeg aldri sett.

Anonymous poster hash: 80616...1ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...