AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3021 Del Skrevet 16. mai 2014 Den store tabben til AM var å ikke si klart fra til alle at hun ikke ser på det som sitt ansvar alene å redde J og at hun velger å stå med Marius. Da kunne ingen anklaget henne for noe i ettertid, og hun ville ikke fått slengt mot seg at hun ikke er til å stole på og spiller spillet og alt bullshittet. J måtte gått til noen andre (Simone?) som da måtte tatt et kjipt valg. At hun gjorde det riktige valget er det ingen tvil om... Hvorfor skal det være gudegitt at hun, dagen etter at "gruppa" har sendt hjem partneren hennes, skal redde en fra "gruppa"? On a side note; Paradise har virkelig klart å nå bunnen i år. Håper AM vinner hele driten, men hun har dessverre gjort noen dumme valg (f.eks i dag når hun ikke bare sa fra til alle at hun velger Marius, uansett hva som skjer) som gjør det veldig lett å "ta henne". Anonymous poster hash: a0677...02e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2014 #3022 Del Skrevet 16. mai 2014 Uansett hva AM gjør, så får hun kjeft. hadde ikke spilt noen rolle om hun hadde sagt i fra til Joakim om at hun ikke ville velge han. Da hadde de bare funnet på noe annet de kunne kjeftet på henne for Enig med anonym. Hvorfor i all verden skal hun gidde å redde Joakim når de sendte ut hennes partner dagen før? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3023 Del Skrevet 16. mai 2014 Kan ikke noen av oss skrive et innlegg på facebook-sida til PH om hvor ufattelig dårlig det er å vise mobbing på tv-skjermen, uke etter uke? Hvorfor produsentene ikke bryter inn, osv. Jeg er så dårlig på å formulere meg ordentlig Anonymous poster hash: e12bd...37d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3024 Del Skrevet 16. mai 2014 Dette sier Labi til Seher: - Sånn jeg er fremstilt på TV, er ikke sånn jeg er i virkeligheten. Folk som kjenner meg sier de ikke kjenner meg igjen på TV. Jeg angrer ikke på at jeg har vært med i «Paradise Hotel», men jeg er veldig misfornøyd. Det er veldig kjipt, for det kan være at folk ser at jeg er en tulling på TV, også gjør det at jeg kanskje ikke får jobb i fremtiden. Anonymous poster hash: fe433...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3025 Del Skrevet 16. mai 2014 Dette sier Labi til Seher: - Sånn jeg er fremstilt på TV, er ikke sånn jeg er i virkeligheten. Folk som kjenner meg sier de ikke kjenner meg igjen på TV. Jeg angrer ikke på at jeg har vært med i «Paradise Hotel», men jeg er veldig misfornøyd. Det er veldig kjipt, for det kan være at folk ser at jeg er en tulling på TV, også gjør det at jeg kanskje ikke får jobb i fremtiden. Anonymous poster hash: fe433...bf8 Det der er jo bullshit. Han er ikke "fremstilt" på tv, det er han selv i kjøtt og blod som har vært der inne, gjort de tingene har gjort og sagt de tingene han har sagt. Greit at vi ikke får sett hvert eneste minutt av døgnet og at ting kan bli klippet, men de forandrer jo ikke på handlingene og ordene hans. Det er ikke et manus, og de er ikke skuespillere. Greit at det er en spesiell situasjon og at man kanskje reagerer annerledes enn man ville gjort i sitt vanlige liv, men han må fortsatt stå for de valgene han gjort og det han har sagt på Pærra. Anonymous poster hash: ea4b1...1a2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 16. mai 2014 #3026 Del Skrevet 16. mai 2014 Morsomt at Labi prøver å skylde på at Tv3 har fremstilt han som dum 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 16. mai 2014 #3027 Del Skrevet 16. mai 2014 Hahaha ro ro til fiskeskjær, Labi! Alle ser at han er et brødhue 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. mai 2014 #3028 Del Skrevet 16. mai 2014 Den desperate talen Labi holdt på slutten i går, etter parsermonien, var hysterisk morsom. Tipper greia var at han ville ofre seg for Joachim fordi da ville resten av gruppa tenke at "wow, for en mann!", men da det ikke gikk, fikk han panikk og ble redd for at han skal være den neste som ryker fordi han selv har gitt uttrykk for at han egentlig ikke vil være der. Det var bare så innmari komisk å høre på han: "Jeg er fortsatt en like sterk spiller og jeg skal ikke ut herfra..... før jeg må!" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3029 Del Skrevet 16. mai 2014 Kan ikke noen av oss skrive et innlegg på facebook-sida til PH om hvor ufattelig dårlig det er å vise mobbing på tv-skjermen, uke etter uke? Hvorfor produsentene ikke bryter inn, osv. Jeg er så dårlig på å formulere meg ordentlig Anonymous poster hash: e12bd...37d Du står da helt fritt til å skrive på face sia. Anonymous poster hash: c933d...694 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3030 Del Skrevet 16. mai 2014 Synes ikke det er noe å le seg i hjel av. Labinot er ikke norsk og det er jo helt naturlig at han ikke klarer å utale alle ordene 100%. Skulle gjerne likt å hørt deg snakke persisk helt ordrett Anonymous poster hash: 6272e...ca4 Ærlig talt, er det noen som helst grunn til å tro at Labi ikke er oppvokst i Norge? Hører ikke noen aksent jeg, iallfall. Det er da passe rasistisk å tro at folk som har aner fra et annet land ikke kan like bra norsk som etniske nordmenn? Labi greier ikke å snakke ordentlig norsk fordi han er DUM - ikke fordi familien hans er innvandrere. Anonymous poster hash: 9b76f...185 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3031 Del Skrevet 16. mai 2014 Irriterer meg at deltakerne sier; "Ha i bakholdet at 24 timer blir gjort om til 1". "Det er tv3 som klipper meg dum". Hm, trenger man å se på noen i 24 timer for å se at de dum/falsk? Nei. Det er jo som å si at ingen her i samfunnet er falske og dumme siden vi ikke får med oss alt personen gjør". Herrejesus, for en hjernevasket gjeng. Anonymous poster hash: abb86...f5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3032 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg begynner å bli mektig lei av de vage og feige formuleringene i brevene som deltagerne får utlevert:"Dersom [fyll inn navn] gjør dette, vil det få stooore konsekvenser" (men vi i regigruppen vil ikke at Triana skal avsløre hva slags konsekvenser i forkant av avgjørelsen, vi vil nemlig tilpasse konsekvensen slik det passer oss i etterkant.). Konsekvensen kan vise seg å være utsjekk, å miste fredning eller å klare seg uten toalettpapir i noen timer, alt avhengig av hvilke deltagere som blir berørt. Først under gårsdagens episode skrev regi eksplisitt hva slags konsekvenser åpningen av denne kisten ville medføre (dette med bytte av partner, ny innsjekk osv.). Vel og bra det, problemet er bare at regi allerede visste/hadde gitt beskjed om at kisten skulle stå urørt. Med andre ord krinset "spenningen" i episodens andre halvdel rundt et ikke-tema. Det er ikke min definisjon på engasjerende TV. Jeg har forståelse for at regi må kunne bestemme seriens handlingsgang, men slik det er nå bestemmer de for mye - også hvem som kommer til finalen, om de vil. Er det egentlig en konkurranse etter ordets rette forstand? Litt enig i dette. Har også inntrykk av at de fastlegger konsekvensen etter hvem det går ut over. Blir kanskje bedre tv av det, men det blir veldig mye vanskeligere for deltagerne å spille når alt er så uforutsigbart. Jeg er Team Ann Marielle all the way, men jeg skjønner jo faktisk at de på det andre laget blir litt oppgitt når hun blir sendt inn igjen hele to ganger. Hva er vitsen med å prøve å sende henne ut, liksom. Ikke at jeg klager, hadde ikke vært noen å heie på hvis ikke hun hadde vært der Anonymous poster hash: 9b76f...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3033 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror egentlig Jeanett var ei snill og god jente, men det virket som hun var helt blind for den ekte personligheten til Simone. Mulig Simone greier å skjule hvor smålig hun er bedre der inne enn det vi får se. Til og med AM valgte jo å redde henne (i stedet for å bytte henne ut med Lene) da hun endelig hadde sjansen til å bli kvitt henne. AMs svakhet er vel at hun er litt for tilgivende og godtroende. Simone har konspirert mot, og baksnakket, AM hver eneste dag siden sesongen startet og kommer aldri til å bli en alliert, selv om hun toner det litt ned iblant. Men så fort noen går mot AM, sånn som Nico, da hiver Simone seg på. Utrolig hvor mye dårlig stemning den dama greier å piske opp. Skulle ikke forbause meg om det er hun som stod bak og satte opp Nico mot AM - bor de ikke sammen, de to? Anonymous poster hash: 9b76f...185 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 16. mai 2014 #3034 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror egentlig Jeanett var ei snill og god jente, men det virket som hun var helt blind for den ekte personligheten til Simone. Mulig Simone greier å skjule hvor smålig hun er bedre der inne enn det vi får se. Til og med AM valgte jo å redde henne (i stedet for å bytte henne ut med Lene) da hun endelig hadde sjansen til å bli kvitt henne. AMs svakhet er vel at hun er litt for tilgivende og godtroende. Simone har konspirert mot, og baksnakket, AM hver eneste dag siden sesongen startet og kommer aldri til å bli en alliert, selv om hun toner det litt ned iblant. Men så fort noen går mot AM, sånn som Nico, da hiver Simone seg på. Utrolig hvor mye dårlig stemning den dama greier å piske opp. Skulle ikke forbause meg om det er hun som stod bak og satte opp Nico mot AM - bor de ikke sammen, de to? Anonymous poster hash: 9b76f...185 Simone og Jeanette er jo gode venner i etterkant av PH. De har jo en blogg sammen.. Det virker som mange faktisk liker Simone av de PH deltakerene etter som jeg har sett på bilder på facebook osv.. Forstår ikke at noen kan like henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3035 Del Skrevet 16. mai 2014 Virker ikke som verken AM eller Aurora er med på noen festene. Ser mange av de fra PH, men aldri Am eller Aurora. De blir sikkert ikke invitert og de vel nok ikke feste med de drittungene der Anonymous poster hash: fe433...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3036 Del Skrevet 16. mai 2014 Simone og Jeanette er jo gode venner i etterkant av PH. De har jo en blogg sammen.. Det virker som mange faktisk liker Simone av de PH deltakerene etter som jeg har sett på bilder på facebook osv.. Forstår ikke at noen kan like henne. Nei, det er skikkelig rart. Hun er jo både dum og usympatisk. Hver gang AM sier noe, snur hun seg mot noen av de andre og himler med øynene. Skikkelig ufint. Minner meg om mobberne på barneskolen. Noe annet som irriterer meg, er at både Labi og Chris er sånne skikkelige beta males. Ingen av dem som greier å tenke uten å ha en leder å følge, og i dette tilfellet må da Nico bli lederen, for det er ingen andre igjen som de kan henge etter. Hvis det ikke hadde vært for det, burde AM stått ganske sterkt nå, for Simone har ingen av jentene igjen på sin side. Både Kine og LA er venner med AM, og Julie er vel nokså nøytral, iallfall ikke venner med Simone. Jentene kunne jo gjort kort prosess nå og fått ut hun slemmingen fra Kodal. Men jeg tipper de kommer til å gjøre det guttene sier, slik Paradise-jenter alltid gjør, og da er det Simone som får det siste ordet, for hun styrer Nico (tror jeg). Anonymous poster hash: 9b76f...185 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3037 Del Skrevet 16. mai 2014 Virker ikke som verken AM eller Aurora er med på noen festene. Ser mange av de fra PH, men aldri Am eller Aurora. De blir sikkert ikke invitert og de vel nok ikke feste med de drittungene der Anonymous poster hash: fe433...bf8 Skjønner at AM ikke vil feste med de dumme ungguttene fra paradise nei Anonymous poster hash: 1cbfb...ce7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mai 2014 #3038 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg KLIKKER hvis Simone vinner!!! Hvis hun nå skulle vinne, så håper jeg inderlig hennes partner (hvem nå det skulle være) slipper kula i alle fall. En mer uverdig vinner har jeg ikke sett på lenge! Hadde bare hun kommet seg til helvete vekk, så tror jeg ikke Nico og de hadde vendt seg så mot Ann Mariell faktisk. Føler det er Simone som styrer det meste. En ting som irriterer meg grenseløst er når folk fra Paradise hotel sier til media at de ble fremstilt feil på tv, produksjonen har klippet vekk ting, skylder på Tv3 osv. Give me a break. Må komme en bedre unnskyldning det der folkens. Hva med å heller stå for det dere har sagt og gjort? Vedder på at Simone sier til media snart at det var AM som var fæl og at Tv3 har fremstilt henne feil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3039 Del Skrevet 16. mai 2014 Nei, det er skikkelig rart. Hun er jo både dum og usympatisk. Hver gang AM sier noe, snur hun seg mot noen av de andre og himler med øynene. Skikkelig ufint. Minner meg om mobberne på barneskolen. Noe annet som irriterer meg, er at både Labi og Chris er sånne skikkelige beta males. Ingen av dem som greier å tenke uten å ha en leder å følge, og i dette tilfellet må da Nico bli lederen, for det er ingen andre igjen som de kan henge etter. Hvis det ikke hadde vært for det, burde AM stått ganske sterkt nå, for Simone har ingen av jentene igjen på sin side. Både Kine og LA er venner med AM, og Julie er vel nokså nøytral, iallfall ikke venner med Simone. Jentene kunne jo gjort kort prosess nå og fått ut hun slemmingen fra Kodal. Men jeg tipper de kommer til å gjøre det guttene sier, slik Paradise-jenter alltid gjør, og da er det Simone som får det siste ordet, for hun styrer Nico (tror jeg). Anonymous poster hash: 9b76f...185 Enig. I sesonger av PH Danmark har mange av jentene styrt. Det har vært mye bedre. Jeg blir seriøst kvalm av Nico og Simone. Jeg klarer dem virkelig ikke. De er ufyselige. Anonymous poster hash: 573a5...7ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #3040 Del Skrevet 16. mai 2014 Jeg begriper ikke hva "alle" er ser i AM jeg. Jeg blir rett og slett kvalm. Hun tror hun er dødsdeilig med ande-lepper og et tonn med sminke. Falskere menneske har jeg aldri opplevd. Jeg blir uvell av å høre hun snakke. Gjør seg til med "hviskende - sexyleke- stemme, samtidig som det høres ut som hun harker slim for annen hvert ord...." Hennes valg hvem hun kastet ut, men å lyve folk midt i ansiktet hele tiden gjør det til et slemt menneske. Anonymous poster hash: 56c00...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå