Gjest Belle âme Skrevet 23. april 2014 #2221 Del Skrevet 23. april 2014 Har ikke orket å bla gjennom alle sidene, men er det noen snille mennesker som kan fortelle hva som skjedde med Audun, Haakon (?) og hun Robinson-dama? Har vært på hyttetur med en familie som forståelig nok ikke lot meg se Paradise midt i påske-krimmen... Dei er alle røke ut, du kan jo se episodene på tv3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 23. april 2014 #2222 Del Skrevet 23. april 2014 Dei er alle røke ut, du kan jo se episodene på tv3 Ja, det skjønte jeg, men jeg gidder ikke å se episodene når jeg vet hva som skjer denne uka, hehe. Men hvis noen ønsker å fortelle hva som skjedde, hadde det vært kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. april 2014 #2223 Del Skrevet 23. april 2014 Nicolina ble stemt ut på en sånn pandoras-seremoni. Audun var tafatt og gadd ikke jobbe for å bli på hotellet, han ville hjem og på ferie med faren sin til Frankrike. Mats hadde fredning og kunne reddet han, det gadd han ikke. Jesus (Joachim) kom tilbake og kunne bytte seg selv med en av de andre, han valgte Håkon, og Håkon og Jeanett klikka på Aurora og Ann Mariell som hadde en finger med i spillet. Sånn ca sånn tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. april 2014 #2224 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg blir sprø av den derre WOOOW greia. Og Aurora For et vesen. De har sikkert bedre speil enn dette i fengsel. Som å bo i en hybel på østkanten i Oslo, dårlig samvittighet på vegne av de andre. Hadde Lene snorkeplaster på nesa under frokosten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 23. april 2014 #2225 Del Skrevet 23. april 2014 Nå er jeg lei av ordet wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 23. april 2014 #2226 Del Skrevet 23. april 2014 Har ikke orket å bla gjennom alle sidene, men er det noen snille mennesker som kan fortelle hva som skjedde med Audun, Haakon (?) og hun Robinson-dama? Har vært på hyttetur med en familie som forståelig nok ikke lot meg se Paradise midt i påske-krimmen... Onsdag: pandoras eske. Alle disiplene måtte i møte, der 3 av dem fikk en tornekrans. Av de 3 måtte èn forlate hotellet. Nicolina ble stemt frem til å dra. Hade, hade. Torsdag, parseremoni: Audun innser at slaget er tapt, siden partneren hans Nicolina dro onsdag. Han er lei av hotellet, og føler ikke for å kjempe. Mats har fredning, men nekter å hjelpe Audun. Han inngår avtale med Simone om at hun skal sende ham hjem. *jesus kommer tilbake til hotellet for å sende hjem to personer* aka *dømme levende og døde* Jesus velger at Audun skal "fremdeles" reise, og i tillegg velger han at Håkon skal reise, og at han (Jesus) skal ta Håkon sin plass hos Jeanette. Tilleggsopplysning: Ann Mariell og Aurora rådet jesus til å sende hjem Håkon. Det ble derfor drama, drama, drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lighters Skrevet 23. april 2014 #2227 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg er drittlei av Woauw! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 23. april 2014 #2228 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Nicolina ble stemt ut på en sånn pandoras-seremoni. Audun var tafatt og gadd ikke jobbe for å bli på hotellet, han ville hjem og på ferie med faren sin til Frankrike. Mats hadde fredning og kunne reddet han, det gadd han ikke. Jesus (Joachim) kom tilbake og kunne bytte seg selv med en av de andre, han valgte Håkon, og Håkon og Jeanett klikka på Aurora og Ann Mariell som hadde en finger med i spillet. Sånn ca sånn tror jeg det var. Takk! Okei, så Audun ble sendt hjem på parseremonien? Hvem stilte seg der med han? Enig med deg i alt du skrev i innlegget under. Blir GAL av den wooow-greia!!! Føler at Christer vil være like kul som Lene Angelica, og tar etter henne Edit: tredje gangen jeg redigerer. Blandet to svar. fikk uansett svar, så du trenger ikke å svare her. hehe Endret 23. april 2014 av bella_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2229 Del Skrevet 23. april 2014 Sa Lene Angelica; - Vi vet ikke om det er bad eller dårlig? Anonymous poster hash: e818d...1a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2230 Del Skrevet 23. april 2014 Det var Lene Angelica. Også ble Simone sint på henne, og sa "hvorfor lover du meg å ikke velge Christer?" og alt det tullet. Da sa hun "okei, ja, jeg løy.. Men situasjonen forandret seg". Følg litt med da. Anonymous poster hash: 8bfeb...761 Mente: hvorfor lovte du meg å ikke velge Christer. Hun hadde lovt å ikke velge ham, men så gjorde hun det likevel, fordi hun mente situasjonen hadde endret seg etter de hadde sex. Anonymous poster hash: 8bfeb...761 Spoiler du nå? For sexen ble vist på tv i går kveld, på slutten av episoden. Vi har ikke sett at Simone og Lene Angelica har snakket sammen etter det. Ja, denne AB spoilet... Jeg svarte ut i fra det som jeg husker med ny-Lene og den Simone snakket om tidligere.. Anonymous poster hash: 7419a...f19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 23. april 2014 #2231 Del Skrevet 23. april 2014 Hvis Lene A sier wow en gang til nå, så......... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. april 2014 #2232 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Nå er jeg lei av ordet wow! Vær egentlig glad de ikke sier alt det som wooowingen erstatter: Christer: Waaaw aka Tenk at jeg kan bøffe meg fitte ved å feike at jeg er skater og kul! Jippi, åssånn! LeneAngelika: Wooow aka Tenk at jeg må grise med det greiene der, bare for å kunne få ta betalt når jeg skal spille musikk nesten uten klær på. Usj! Tror jeg setter klorinflaska klar i dusjen... Mats: Voff! aka logre logre... Endret 23. april 2014 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2233 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, denne AB spoilet... Jeg svarte ut i fra det som jeg husker med ny-Lene og den Simone snakket om tidligere.. Anonymous poster hash: 7419a...f19 Okei, så da spoilet hun som skrev det innlegget vi kommenterte rundt i hovedsak også da? Hun skrev jo omtrent det samme. Og det var Lene Angelica som hadde gitt Simone løftet. Anonymous poster hash: 8bfeb...761 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 23. april 2014 #2234 Del Skrevet 23. april 2014 sette sex rekord ja, classy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2235 Del Skrevet 23. april 2014 Simone har alt jeg assosierer med ordet stygg. Stygg og feit kropp, stygt ansikt, men verst av alt: en personlighet som er forpestet av sjalusi, bitterhet og kvalme. Anonymous poster hash: 87772...148 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2236 Del Skrevet 23. april 2014 Okei, så da spoilet hun som skrev det innlegget vi kommenterte rundt i hovedsak også da? Hun skrev jo omtrent det samme. Og det var Lene Angelica som hadde gitt Simone løftet. Anonymous poster hash: 8bfeb...761 Ser sånn ut, jeg skulle sitere begge der skjønner du. Like dårlig gjort ovenfor de som bryr seg, dette er faktisk en spoilerfri tråd. Anonymous poster hash: 7419a...f19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 23. april 2014 #2237 Del Skrevet 23. april 2014 Simone har alt jeg assosierer med ordet stygg. Stygg og feit kropp, stygt ansikt, men verst av alt: en personlighet som er forpestet av sjalusi, bitterhet og kvalme. Anonymous poster hash: 87772...148 Det virker ikke som om din personlighet er så knallbra heller, som rakker ned sånn på folk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2238 Del Skrevet 23. april 2014 Det virker ikke som om din personlighet er så knallbra heller, som rakker ned sånn på folk. Ja, kommentaren min var drøy, men jeg er så lei av at usikre og mindre pene jenter skal rakke ned på andre jenter Blikket til Simone i kveldens episode kjenner jeg godt igjen fra situasjoner som jeg selv har opplevd. Ærlig talt. Folka der inne har meldt seg på Paradise Hotel. De er single og glade, og bør bli spart for fordomsfulle og sjalu blikk/kommentarer som Simone ga i dagens episode, samt tidligere episoder. De få pene jentene som har sjekket inn på PH har blitt utsatt for simones sjalusi. Anonymous poster hash: 87772...148 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2239 Del Skrevet 23. april 2014 Hun Karmøy-berta minner meg om Christian Svingen.Anonymous poster hash: f26b2...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 23. april 2014 #2240 Del Skrevet 23. april 2014 Simone har alt jeg assosierer med ordet stygg. Stygg og feit kropp, stygt ansikt, men verst av alt: en personlighet som er forpestet av sjalusi, bitterhet og kvalme. Anonymous poster hash: 87772...148 Simone er da ikke feit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå