Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING

Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Kan vi bli ferdig med denne spoile diskusjonen nå eller?

Jeg er ferdig :danse: Tilbake til PH :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mening om jentene:

Maria: Virker så usikker på seg selv! Hun blir stresset og nervøs av den minste ting og kan manipuleres lett som en plett. Hun er som en dukke, bare å si "Maria dans" og hun danser. Utseendemessig er hun ei helt vanlig, norsk jente.

Simone: Jeg har aldri observert et menneske med mindre selvinnsikt enn denne dama. Hun er i tillegg slem og uintelligent. Hun baksnakker og oppfører seg som en slem ungdomsskolejente. Kommer til å ryke på hue og rævva ut ved første parsermoni, med mindre Trianna har en tvist som får hun til å bli. Noe jeg mistenker kommer til å skje, for jeg må innrømme det, dama er bra TV.

Siri: Utseendemessig er hun den eneste som kan kalles pen. Hun har et rent og pent ansikt, men er veldig maskulin i kroppsspråk og holdning. Liker at hun er saklig og en del smartere enn resten, men tror hun vil tape på å spille spillet så åpent. Når skal folk lære seg at denne strategien aldri funker? Ikke en eneste gang i PH-historien har vinnerne vært "spillere", det er alltid de søte, snille partyfolka som vinner. De som bare er med for å ha det gøy.

Amy: Kjedelig. Nok sagt.

Aurora: Om jeg ikke hadde vist konkret HVEM som var ekte og hvem dom var skuespiller hadde jeg lett trodd Aurora var skuespiller. Hun snakker som om hun har pugget ett manus der HVERT ENESTE ORD BLIR UTTALT TYDELIG. I tillegg er utseende hennes ren parodi, både sminke og klær er jo sånn ironisk oppdolla wannabe rik. Og sminken, det 80-talls rælet, jeg har ikke ord. Hun er sykt bra TV da, for hennes sitater er legendariske. Hun er jo både dum og frekk, i tillegg har hun en helt annen virkelighetsoppfattelse enn alle andre.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns Aurora minner veldig om Rannveig Heitmann? Mulig det bare er fargen hun bruker på leppene altså, men jeg syns hun ligner veldig

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns Aurora minner veldig om Rannveig Heitmann? Mulig det bare er fargen hun bruker på leppene altså, men jeg syns hun ligner veldig

Haha, ja. Det er nok det ihjelblekede håret og de lyserosa leppene mot den solbrune hudfargen som gjør at de ligner.

Anonymous poster hash: 573a5...7ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke særlig høye tanker om Simone og Maria etter den seansen hvor "Marius" står og hetser "Marte" og de bare står der og fniser.

Siri har bein i nesen og rene trekk. Tror ikke hun varer særlig lenge siden hun er for åpenbar i forhold til hvordan hun spiller. Hun er avhengig av en lojal partner for å overleve.

Amy er tidvis litt pinlig og tidvis anonym. Regner med at hun kan krype seg under radaren og bli med en stund, men tror ikke det blir særlig underholdende.

Aurora er grei underholdning. tror ikke hun er den første av jentene som ryker heller.

Håper det kommer inn en ekte "Anette" snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, jeg kjenner hun simone. spesiell jente

Anonymous poster hash: 1d1b4...188
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morro at Aurora trur det skal bli harmonisk på ph:s har hun sett på det før tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om Simone er i slekt med hun fra Charterfeber?http://www.tv3.no/charterfeber-tur-retur-gran-canaria/turistene/storfamilien Hvis du ser i ansiktet til hun moren med brunt hår, så er ansiktene utrolig like. Anonymous poster hash: c5246...6f6

Må le litt for jeg sa faktisk til mannen min at Simone hadde passet godt inn sammen med storfamilien i charterfeber. Jeg så ikke noe likhet utseendemessig, men personlighet og oppførsel. De hadde nok kommet godt overens ;)

Men nå som du nevner det ser jeg likheten utseendemessig og :P

Endret av Missy1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min mening om jentene

Siri: Hun virker jo veldig normal og oppegående i forhold til resten. Jeg liker at hun er der for å spille, men hun ryker vel fort pga det. :( Burde heller bare latet som hun bare var der på badeferie. Hun er også smart og den peneste av jentene. Litt maskulin, men det gjør ikke noe. Jeg heier på Siri.

Aurora: Hun hadde jeg trodd hadde vært en av skuespillerne hvis vi ikke visste hvem de var. Hun virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen akkurat. Hun har så mange dumme utsagn. Herregud.

Maria: Hun ser ut som en 18 åring. Alt for søt og uskyldig. Virker ikke som hun har så mye bein i nesen. Bare sto og fniset da Marius var frekk med "Marthe" Skulle tro en på 25 var såpass oppegående til å si ifra når en person er stygg med en. Tror hun kommer til å bli en som bare følger strømmen og gjør hva flertallet gjør.

Amy: har ingen mening om Amy. Hun er kjedelig.

Simone: Fæle bryn og fælt hår. Hun burde få stelt bryna og slutte med å bleke håret. Synes nesten hun ser litt chabby ut. Dum virker hun å. Jeg håper hun ryker fort for hun er bare irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste her som synes denne uken har vært utrolig kjedelig?!!

Det ville vært MYE gøyere hvis vi fikk vite at noen var skuespillere, men vi visste ikke hvem. Vi visste jo hele tiden hva som ville skje. De sa det jo til oss i snakkeboksen. Boring!!!

Parsermonien i går var jo kjedelig og lite spennende. :natti:

Jaja får håpe det blir bedre neste uke!

Veldig enig. Jeg synes det var dumt at vi visste hvem muldvarpene var. Det hadde vært bedre om vi ikke visste det ja. Planen var jo morsom, men dog litt kjedelig siden vi visste alt som skulle skje og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte om PH i natt. Så drømte jeg om han ene nye gutten

Casper

. Han var kjempe ålreit og søt.. Haha. Så ble jeg visst forelska i han for var visst med på PH jeg og :redd: Hahah :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, jeg kjenner hun simone. spesiell jente

Anonymous poster hash: 1d1b4...188

Haha. Hvordan er hun i virkeligheten? Jeg har inntrykk av at hun er en mobber. Jeg klarer ikke å være med sånne personer som snakker til folk som hun gjorde til "Marte" og som driver og gapskratter av at noen snakker stygt om en annen person som til og med er tilstede. Synes dette var usmakelig. Jeg håper hun har dårlig samvittighet for dette selv om "Marte" ikke er sånn i det hele tatt. Jeg tviler litt på at hun gjør det.

I tillegg vil jeg si til den personen som mente at "Marte" fortjente å høre det fordi hun er så stille. Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt. Det de gjorde var slemt og ufyselig, selv om to av partene i det var skuespillere. Dersom dette hadde vært på ekte hadde det vært mobbing, og det fortjener ingen uansett hvor stille de er. Hvorfor i alle dager tror du at sjenerte personer sier veldig lite? Veldig slemt av både Simone og Maria. Er helt satt ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Hvordan er hun i virkeligheten? Jeg har inntrykk av at hun er en mobber. Jeg klarer ikke å være med sånne personer som snakker til folk som hun gjorde til "Marte" og som driver og gapskratter av at noen snakker stygt om en annen person som til og med er tilstede. Synes dette var usmakelig. Jeg håper hun har dårlig samvittighet for dette selv om "Marte" ikke er sånn i det hele tatt. Jeg tviler litt på at hun gjør det.

I tillegg vil jeg si til den personen som mente at "Marte" fortjente å høre det fordi hun er så stille. Dette skjønner jeg ikke i det hele tatt. Det de gjorde var slemt og ufyselig, selv om to av partene i det var skuespillere. Dersom dette hadde vært på ekte hadde det vært mobbing, og det fortjener ingen uansett hvor stille de er. Hvorfor i alle dager tror du at sjenerte personer sier veldig lite? Veldig slemt av både Simone og Maria. Er helt satt ut.

2gt4yzk.jpg

Syns dette bildet passer bra. Jeg har også alltid vært en veldig stille person og ofte fått høre at jeg må bare slutte å være det og være så sjenert osv.. Aner ikke hvor mange ganger jeg har fått hørt det i løpet av oppveksten og gjennom skolegangen osv. Det at Simone og Siri bare står der og ler syns jeg ingenting om. Det er jammen ikke lett å være en stille person og jeg syns oppførselen deres var dårlig..De burde heller stått opp for Marte.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2gt4yzk.jpg

Syns dette bildet passer bra. Jeg har også alltid vært en veldig stille person og ofte fått høre at jeg må bare slutte å være det og være så sjenert osv.. Aner ikke hvor mange ganger jeg har fått hørt det i løpet av oppveksten og gjennom skolegangen osv. Det at Simone og Siri bare står der og ler syns jeg ingenting om. Det er jammen ikke lett å være en stille person og jeg syns oppførselen deres var dårlig..De burde heller stått opp for Marte.

Helt enig. Likte bildet veldig godt selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maria minner meg sånn om Pia Haraldsen, som en yngre søster eller noe :P

Enig. Jeg tenkte det samme da jeg så Pia Haraldsen på TV i stad. Også fniser de på samme måte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Maria tror jeg :) Liker ikke Siri, hvis hun er så smart som hun liker å late som burde hun forstått at spill-strategien hun prøver på ikke kommer til å fungere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...