AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #361 Del Skrevet 1. mars 2014 Haha.. Mangler bare den "your welcome" "You're welcome". Lær deg engelsk kvinne. Anonymous poster hash: b9375...cc9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. mars 2014 #362 Del Skrevet 1. mars 2014 På grunn av at mange ikke vil vite om det som ikke har vært vist på TV. De vil ha spenningen. Det må du respektere. Nå har du muligheten til å få full spoiling, semi-spoiling og IKKE spoiling. Full markedstilpassning for dine behov Ved å bruke koden for spoiling så velger man selv om man vil se det som blir lagt ut eller ikke da det vises en knapp som heter SHOW Men det blir sikkert ikke så mye mer sånn "spoiling" nå som sakt. Det er jo ikke noe mer å "spoile" om nå etter de 5 guttene sjekker inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. mars 2014 #363 Del Skrevet 1. mars 2014 "You're welcome". Lær deg engelsk kvinne. Anonymous poster hash: b9375...cc9 Oi, sorry 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #364 Del Skrevet 1. mars 2014 Ved å bruke koden for spoiling så velger man selv om man vil se det som blir lagt ut eller ikke da det vises en knapp som heter SHOW Men det blir sikkert ikke så mye mer sånn "spoiling" nå som sakt. Det er jo ikke noe mer å "spoile" om nå etter de 5 guttene sjekker inn Du er passe naiv hvis du tror den verste spoilingen er over nå. Hadde det ikke vært en mellomtråd ville det fortsatt hele sesongen med "jeg hørte X og Y har flyttet sammen", og "på bloggen til Z står det at blabla". Derfor er det greit å sette en grense først som sist. Anonymous poster hash: d19d6...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #365 Del Skrevet 1. mars 2014 Simone vinner hele greia og farger håret brunt. NOT! Anonymous poster hash: 18138...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. mars 2014 #366 Del Skrevet 1. mars 2014 Du er passe naiv hvis du tror den verste spoilingen er over nå. Hadde det ikke vært en mellomtråd ville det fortsatt hele sesongen med "jeg hørte X og Y har flyttet sammen", og "på bloggen til Z står det at blabla". Derfor er det greit å sette en grense først som sist. Anonymous poster hash: d19d6...5e7 De som har deltatt på PH skriver jo aldri hva som skjer på bloggen deres. De har jo ikke lov å avsløre noe Så du mener vi ikke skal få lov til å diskutere hvem som har flytta sammen og sånn inne på denne tråden heller? Hva mente du med det? De som er par på hotellet eller de som f.eks flytter sammen etter PH ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #367 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg kommer til å diskutere frampek, ting som står i se og hør osv. Det er ikke spoling. Spoling er å snakke om ting som enda ikke er vist (altså neste episode). Det er ikke spoling å si at guttene som skal sjekke inn virker dumme. Vi diskuterte da deltakerne lenge før episoden ble sendt på mandag, vi diskuterte presentasjonsfilmene! Nettopp det samme som vi gjør med guttene nå, vi diskuterer presentasjonsfilmene som ligger ute OVERALT. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #368 Del Skrevet 1. mars 2014 De som har deltatt på PH skriver jo aldri hva som skjer på bloggen deres. De har jo ikke lov å avsløre noe Så du mener vi ikke skal få lov til å diskutere hvem som har flytta sammen og sånn inne på denne tråden heller? Hva mente du med det? De som er par på hotellet eller de som f.eks flytter sammen etter PH ? Jo, bloggene avslører masse. Og mente forøvrig de som flytter sammen etterpå, som et eksempel. I fjor ble det nevnt at Pia og Birger flyttet sammen lenge før de flørtet på TV. Veldig unødvendig. Vennligst forstå at mange av oss ser på PH som lett hverdagsunderholdning, ikke noe vi leser rundt om - så da er det fint om vi kan få glede oss til neste episode uten å vite hva som skal skje.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #369 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg kommer til å diskutere frampek, ting som står i se og hør osv. Det er ikke spoling. Spoling er å snakke om ting som enda ikke er vist (altså neste episode). Det er ikke spoling å si at guttene som skal sjekke inn virker dumme. Vi diskuterte da deltakerne lenge før episoden ble sendt på mandag, vi diskuterte presentasjonsfilmene! Nettopp det samme som vi gjør med guttene nå, vi diskuterer presentasjonsfilmene som ligger ute OVERALT. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 Men nå har dere en midtimellom-tråd til dét. Så kan vi som bare ser episodene holde oss her. Som vanlig.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. mars 2014 #370 Del Skrevet 1. mars 2014 (endret) Jo, bloggene avslører masse. Og mente forøvrig de som flytter sammen etterpå, som et eksempel. I fjor ble det nevnt at Pia og Birger flyttet sammen lenge før de flørtet på TV. Veldig unødvendig. Vennligst forstå at mange av oss ser på PH som lett hverdagsunderholdning, ikke noe vi leser rundt om - så da er det fint om vi kan få glede oss til neste episode uten å vite hva som skal skje.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 Jeg kan ikke huske å ha lest at Birger og Pia flyttet sammen før etter PH jeg da men. Hva er så farlig med det da? Det har da INGENTING å si for hva som skjer i serien? Hvis dere skal være så inn i granskauen sære på dette så må dere da nesten holde dere unna alt som heter media frem til PH er ferdig? Selvfølgelig står det om PH mange steder, men det er da ikke til å unngå. Skal dere sende mail til de ulike avisene o.l og sutre over at de liksom spoiler da eller? Hvis dere er så redde for dette, så burde dere holde dere langt unna denne tråden ihvertfall. Vi diskuterer som nevnt over bare introduksjonsfilmene til gutta og hva våres synspunkter på de er, og skriver hva de heter. Men det er da vel ikke noe spennende ved det? Det er jo fortsatt underholdning når de sjekker inn. Vi aner jo ingenting om HVA som skjer på mandagens episode når de sjekker inn. Alt vi vet er at det er 5 gutter som heter ------------- ------------ ----------- ------------- ------------ Og at noen fremstår som det og det. THAT'S it. Hvis det ødelegger hverdagskosen deres så burde dere sjekke dere hos legen. Endret 1. mars 2014 av Sitronmelis 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #371 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg kan ikke huske å ha lest at Birger og Pia flyttet sammen før etter PH jeg da men. Hva er så farlig med det da? Det har da INGENTING å si for hva som skjer i serien? Hvis dere skal være så inn i granskauen sære på dette så må dere da nesten holde dere unna alt som heter media frem til PH er ferdig? Selvfølgelig står det om PH mange steder, men det er da ikke til å unngå. Skal dere sende mail til de ulike avisene o.l og sutre over at de liksom spoiler da eller? Hvis dere er så redde for dette, så burde dere holde dere langt unna denne tråden ihvertfall. Vi diskuterer som nevnt over bare introduksjonsfilmene til gutta og hva våres synspunkter på de er, og skriver hva de heter. Men det er da vel ikke noe spennende ved det? Det er jo fortsatt underholdning når de sjekker inn. Vi aner jo ingenting om HVA som skjer på mandagens episode når de sjekker inn. Alt vi vet er at det er 5 gutter som heter ------------- ------------ ----------- ------------- ------------ Og at noen fremstår som det og det. THAT'S it. Hvis det ødelegger hverdagskosen deres så burde dere sjekke dere hos legen. Nå må du jaggu ta deg en bolle. Det er ikke opp til deg å avgjøre hva som er spennende eller har noe å si for andre. Dette er en tråd hvor det ikke skal være spoiling! Du har fått definert hva som menes med spoiling i denne tråden. Hva er det med det du ikke forstår? Hvis du ikke kan respektere reglene for tråden, så får du lage en egen tråd eller benytte deg av semi-spoiler tråden som noen var så vennlig å opprette for deg. Anonymous poster hash: fd246...005 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #372 Del Skrevet 1. mars 2014 Det blir for teit å ha 3 ulike tråder om PH, fordi et par særinger mener alt mulig er spoling. Spoling er å røpe hva som skjer i neste episode. Min definisjon på spoiling er like riktig som de hysteriske sin. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #373 Del Skrevet 1. mars 2014 Jo, bloggene avslører masse. Og mente forøvrig de som flytter sammen etterpå, som et eksempel. I fjor ble det nevnt at Pia og Birger flyttet sammen lenge før de flørtet på TV. Veldig unødvendig. Vennligst forstå at mange av oss ser på PH som lett hverdagsunderholdning, ikke noe vi leser rundt om - så da er det fint om vi kan få glede oss til neste episode uten å vite hva som skal skje.Anonymous poster hash: d19d6...5e7 Pia og Birger flyttet aldri sammen Anonymous poster hash: 67938...797 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjerte Skrevet 1. mars 2014 #374 Del Skrevet 1. mars 2014 Ikke rart det er krig i verden..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 1. mars 2014 #375 Del Skrevet 1. mars 2014 Av de jentene som er der inne på "ekte" så synes jeg: Maria: Hun er nok den peneste der inne, men jeg føler at hun fort kan bli veldig anonym om det kommer inn flere deltakere, men hun virker veldig søt selv om jeg mener at hun og Simone kunne ha reagert når Marius drev å direkte mobbet Marte. Siri: Det virker som om alle her inne mener hun er så pen og hun er jo pen, men, for det er ett stort "men" her og det er at hun må gjøre noe med bryna sine. AAALT for korte og det irriterer meg fordi hun har potensialet til å være så nydelig. Hun har nok også egentlig spilt seg litt ut av hotellet fordi hun virker mye mer frempå og smartere enn de andre, noe som kan virke som en trussel. Amy: Vet ikke helt hva jeg skal si om henne enda, hun er så anonym og faktisk også kjedelig. Ikke har hun spesielt mye hverken ansiktsuttrykk eller karisma heller. Simone: Hun er så rar. Ikke skjønner jeg hvordan hun kom med i Paradise heller. De andre har i det minste ett snev av aktuell paradise-deltaker i seg, mens hun bare er der. Tror ikke hun blir lenge inne på hotellet når det kommer til flere deltakere. Aurora: Morsomt at hun har en slik trang til å påpeke at ting er harry, når hun i mine øyne er prototypen på harry. Hun snakker rart og ser rar ut, men jeg tror hun kan nå langt. Har på følelsen av at hun kan være litt slu. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 1. mars 2014 #376 Del Skrevet 1. mars 2014 Denne tråden var gøy helt til det ble så mye krangling. Kan ikke deltakerene på PH ta seg av dramaet også kan deltakerene på KG holde seg til å diskutere det dramaet? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #377 Del Skrevet 1. mars 2014 Det blir for teit å ha 3 ulike tråder om PH, fordi et par særinger mener alt mulig er spoling. Spoling er å røpe hva som skjer i neste episode. Min definisjon på spoiling er like riktig som de hysteriske sin. Anonymous poster hash: af8a2...9d7 Da bør du ta en titt på det første innlegget til TS. Der står det hva som kan diskuteres i denne tråden. Jeg har aldri skrevet i denne tråden før, men jeg leser den hvert år når PH går. Som det ble sagt i går, så har det alltid blitt respektert at det ikke er spoiling her. Jeg mener at når TS åpner en tråd som er ment å fungere slik "PH-ingen spoilere"-tråden fungerer hvert år, så blir det for dumt når noen få skal komme å påstå at de har fasiten på hva som er spoilere. Ja, informasjon ligger tilgjengelig på tv3 sine sider, men det er opp til enhver om man vil gå dit og lese. Noen vil ikke vite hva som står der, og det må man respektere. Jeg synes heller ikke at det gjør noe om det blir diskutert fra tv3 sine sider, men nå er det ikke opp til meg å bestemme hva som skal diskuteres. Det er ikke min tråd, så jeg lar det være opp til TS. Anonymous poster hash: fd246...005 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 1. mars 2014 #378 Del Skrevet 1. mars 2014 Av de jentene som er der inne på "ekte" så synes jeg: Maria: Hun er nok den peneste der inne, men jeg føler at hun fort kan bli veldig anonym om det kommer inn flere deltakere, men hun virker veldig søt selv om jeg mener at hun og Simone kunne ha reagert når Marius drev å direkte mobbet Marte. Siri: Det virker som om alle her inne mener hun er så pen og hun er jo pen, men, for det er ett stort "men" her og det er at hun må gjøre noe med bryna sine. AAALT for korte og det irriterer meg fordi hun har potensialet til å være så nydelig. Hun har nok også egentlig spilt seg litt ut av hotellet fordi hun virker mye mer frempå og smartere enn de andre, noe som kan virke som en trussel. Amy: Vet ikke helt hva jeg skal si om henne enda, hun er så anonym og faktisk også kjedelig. Ikke har hun spesielt mye hverken ansiktsuttrykk eller karisma heller. Simone: Hun er så rar. Ikke skjønner jeg hvordan hun kom med i Paradise heller. De andre har i det minste ett snev av aktuell paradise-deltaker i seg, mens hun bare er der. Tror ikke hun blir lenge inne på hotellet når det kommer til flere deltakere. Aurora: Morsomt at hun har en slik trang til å påpeke at ting er harry, når hun i mine øyne er prototypen på harry. Hun snakker rart og ser rar ut, men jeg tror hun kan nå langt. Har på følelsen av at hun kan være litt slu. Veldig bra oppsummert Jeg er litt usikker på hva jeg synes om Aurora ennå, hun prøver å være pen men jeg synes ikke hun er så veldig pen. Men det tror jeg ligger mest i måten hun sminker seg på, det er noe som ikke helt stemmer der. Gleder meg til mandag for å se hvordan de tar imot disse guttene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 1. mars 2014 #379 Del Skrevet 1. mars 2014 Nå må du jaggu ta deg en bolle. Det er ikke opp til deg å avgjøre hva som er spennende eller har noe å si for andre. Dette er en tråd hvor det ikke skal være spoiling! Du har fått definert hva som menes med spoiling i denne tråden. Hva er det med det du ikke forstår? Hvis du ikke kan respektere reglene for tråden, så får du lage en egen tråd eller benytte deg av semi-spoiler tråden som noen var så vennlig å opprette for deg. Anonymous poster hash: fd246...005 Det smakte med en bolle Vil du også ha? Jeg forstår ikke hvordan det kan ødelegge spenningen ved å diskutere våres synspunkter på de nye guttene. Som sakt ser jeg ikke på det som spoiling. Dere kan jo gjøre opp deres mening når de har sjekka inn. Men vi kommer nok aldri til å bli enige om dette så nå legger jeg ballen død. Kommer til å fortsette å være på denne tråden. Tviler på semi spoiler tråden kommer til å bli en hit. Men jeg skal være så vennlig å bruke spoiler koden hvis jeg kan komme til å skrive noe som for dere anses som spoiling. Så får vi håpe andre gjør det og for å tilfredstille dere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 1. mars 2014 #380 Del Skrevet 1. mars 2014 Kan vi bli ferdig med denne spoile diskusjonen nå eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå