Gå til innhold

Er forhud vanlig?

Fremhevede innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Hvorfor evner en kvinne å lage en tråd med overskriften "er forhud vanlig?" da???

Dessuten viser KG responsen at mange kvinner synes en pikk uten forhud er å foretrekke.

Er en kvinne alle kvinner da? Hvorfor evner en mann og lage en tråd om kvinner bæsjer? Betyr det at alle menn tror at kvinner ikke gjør det? :P

Det er vel smak og behag på samme måte som at noen menn mener at kvinner skal ta silikon osv... Jeg foretrekker forhud som veldig mange andre kvinner også gjør. Hva noen kvinner på kvinneguiden skriver, er ikke hva alle kvinner i Norge mener og tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en kvinne alle kvinner da? Hvorfor evner en mann og lage en tråd om kvinner bæsjer? Betyr det at alle menn tror at kvinner ikke gjør det? :P

Det er vel smak og behag på samme måte som at noen menn mener at kvinner skal ta silikon osv... Jeg foretrekker forhud som veldig mange andre kvinner også gjør. Hva noen kvinner på kvinneguiden skriver, er ikke hva alle kvinner i Norge mener og tror.

Skjerpings! Du vet like godt som meg at eksempelet med en kvinne faktisk gjelder mange. Den der "mann-lurer-på-om-kvinner-faktisk-bæsjer" sammenligninga di faller på sin egen urimelighet.

Du kan ikke i fullt alvor mene at det er relevans mellom å hevde at kvinner vurderer forhud som foretrukket eller ei vs. om menn foretrekker silikon eller ei.??? Det er i beste fall både uvitende og fordummende all den tid silikon er kunstig mens forhud er høyst naturlig (faktisk medfødt).

Jeg snakker ikke verken om eller på vegne av alle kvinner i Norge. Nå er vi på KG og skremmende nok er det mer enn nok å snakke med/om/til dere i denne omgang.

Gjest avocadoen
Skrevet

Skjerpings! Du vet like godt som meg at eksempelet med en kvinne faktisk gjelder mange. Den der "mann-lurer-på-om-kvinner-faktisk-bæsjer" sammenligninga di faller på sin egen urimelighet.

Du kan ikke i fullt alvor mene at det er relevans mellom å hevde at kvinner vurderer forhud som foretrukket eller ei vs. om menn foretrekker silikon eller ei.??? Det er i beste fall både uvitende og fordummende all den tid silikon er kunstig mens forhud er høyst naturlig (faktisk medfødt).

Jeg snakker ikke verken om eller på vegne av alle kvinner i Norge. Nå er vi på KG og skremmende nok er det mer enn nok å snakke med/om/til dere i denne omgang.

Det er faktisk en del som lurer på det. Bare å google "do women poop?" ;)

Selvsagt er det en relevans mellom kvinner som liker menn uten forhud og menn som vil at dama skal ta silikon osv.. Begge disse vil jo ha noe som er unormalt og at den andre personen skal operere seg.

Virker som om at du har misforstått meg helt her? Jeg er i mot omskjæring av guttebarn og jeg har ikke noe som helst i mot forhud. Så hva er det egentlig vi diskuterer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...