Gå til innhold

Er forhud vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du bare vært sammen med muslimer og jøder??

Ellers er det helt vanlig å ha forhud.

Anonymous poster hash: 79039...aaa

Eller amerikanere regner jeg med.

Anonymous poster hash: 287b4...90c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem er omskjært og alle har jeg sett i slapp tilstand. Er fortsatt sammen med han ene og han har ikke stå nå.

Anonymous poster hash: 5a216...a81

Sitter han naken ved siden av deg mens du skriver dette? :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt om noen som ikke har forhud fra naturens side (og jeg har sett min andel slappe og harde lem), men: så mye forhud at det henger over penishodet? Forhuden henger jo ikke rundt som hetta på en oversized hettegenser heller. Jeg er ikke helt med her, kan du ikke finne noen bilder som illustrerer hva du mener?

Ingen av dem er omskjært og alle har jeg sett i slapp tilstand. Er fortsatt sammen med han ene og han har ikke stå nå. Det er bare ingenting som ligger over hodet. Skjønner ikke hvorfor alle drar inn omskjæring her, for det er absolutt ille tilfelle. Disse tre har ikke forhud fra naturens side, og det er derfor jeg stusser over om det egentlig er så normalt som folk sier. Altså at det er så mye forhud at det henger over penishodet.

Skrevet

Hvorfor har ikke amerikanere forhud?

Anonymous poster hash: 2e158...f20
Skrevet

Hvorfor har ikke amerikanere forhud?

Anonymous poster hash: 2e158...f20

Det var bare en respons til en som nevnte muslimer + joder som gruppene som er omskaaret og utelot amerikanere.

Alle har selvsagt forhud fra fodselen, mannen til TS er neppe omskaaret.

Skrevet

Det var bare en respons til en som nevnte muslimer + joder som gruppene som er omskaaret og utelot amerikanere.

Alle har selvsagt forhud fra fodselen, mannen til TS er neppe omskaaret.

Det er faktisk mulig å bli født uten forhud, men det skjer svært sjeldent.

Anonymous poster hash: 5e63d...240

Skrevet

Såg du kuken bare når de hadde ereksjon?

Alle tre var langvarige forhold og han ene er jeg fortsatt sammen med, så selvfølgelig har jeg sett penisen deres uten ereksjon. Ingen forhud.

Skrevet

Alle tre var langvarige forhold og han ene er jeg fortsatt sammen med, så selvfølgelig har jeg sett penisen deres uten ereksjon. Ingen forhud.

Den er der, den er bare ikke ei hette over kukhodet.

Skrevet

Det er faktisk mulig å bli født uten forhud, men det skjer svært sjeldent.

Ingen av dem er omskjært. De har sikkert noe forhud. Men ingenting som kan legges over hodet slik jeg har hørt er vanlig. Hodet er ute til enhver tid

Skrevet

Den er der, den er bare ikke ei hette over kukhodet.

Ja! Det er egentlig det jeg forsøker å få frem. Hvor vanlig er egentlig den "hetta".

Skrevet

Ingen av dem er omskjært. De har sikkert noe forhud. Men ingenting som kan legges over hodet slik jeg har hørt er vanlig. Hodet er ute til enhver tid

jeg sa ingenting om omskjæring.

Skrevet

Men, legges over hodet? Hvor mange kvadratcm forhud er det du mener menn har fra naturens om de har forhud? Det høres jo ut som du mener er forhud er en hudpose stor nok til å romme en neve.

Skrevet

Men, legges over hodet? Hvor mange kvadratcm forhud er det du mener menn har fra naturens om de har forhud? Det høres jo ut som du mener er forhud er en hudpose stor nok til å romme en neve.

Nei jeg har ingen anelse hvor mye forhud som er vanlig jeg. De eneste penisene jeg har sett har ingen (synbar) forhud.

Skrevet

jeg sa ingenting om omskjæring.

Beklager. Svarte deg og personen du svarte i samme slengen. Glemte at man ikke får med begges kommentar.

Skrevet

Ja! Det er egentlig det jeg forsøker å få frem. Hvor vanlig er egentlig den "hetta".

Ganske vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Ganske vanlig.

Men hvordan kan det være det når jeg aldri har sett det. Jeg vet at ikke 3 stk er veldig mange, men hvis det er ekstremt sjelden å ikke ha noe er det rart at de tre ikke har.

Skrevet

Men hvordan kan det være det når jeg aldri har sett det. Jeg vet at ikke 3 stk er veldig mange, men hvis det er ekstremt sjelden å ikke ha noe er det rart at de tre ikke har.

Nei.

Skrevet

Alltid snakkes det jo om at man må "dra forhuden forsiktig tilbake" osv men jeg har bare møtt èn slik. Resten har hatt "hodet" fremme hele tiden uansett om den var slapp eller ikke. Og synes egentlig det er mye finere og enklere enn den hetten man må dra tilbake.

Anonymous poster hash: ba347...9cc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan iallefall si at både eksen min og min nåværende kjæreste har forhud som dekker penishodet. I slapp tilstand iallefall.

Skrevet

Alltid snakkes det jo om at man må "dra forhuden forsiktig tilbake" osv men jeg har bare møtt èn slik. Resten har hatt "hodet" fremme hele tiden uansett om den var slapp eller ikke. Og synes egentlig det er mye finere og enklere enn den hetten man må dra tilbake.

Anonymous poster hash: ba347...9cc

Jeg digger hetten.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...