Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #41 Skrevet 7. februar 2014 TS, du har sikkert bilder av deres peniser, legg dem ut her så skal vi sette diagnosen
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #42 Skrevet 7. februar 2014 Men hvordan kan det være det når jeg aldri har sett det. Jeg vet at ikke 3 stk er veldig mange, men hvis det er ekstremt sjelden å ikke ha noe er det rart at de tre ikke har.Anonymous poster hash: 5a216...a81 Du har for dårlig grunnlag for å konkludere med noe som helst. Jeg har sett flere hundre slappe peniser, og de eneste som ikke har forhud er de som er omskjært. Begge disse er innenfor det som er vanlig: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Flacid_penis_with_model.jpg/800px-Flacid_penis_with_model.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Human_penis_and_scrotum.JPG Anonymous poster hash: f2c54...d8c 1
Ferny Skrevet 7. februar 2014 #43 Skrevet 7. februar 2014 Har du bare sett ståtisser? Haha. Jeg gikk faktisk rundt i Vigelandsparken en dag for et par år siden, og tenkte at alle penisene så ganske små/rare ut. Og så slo det meg - jeg hadde faktisk aldri sett en slapp penis på ordentlig. Vil tippe det er tilfellet i denne saken her også.
Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #44 Skrevet 7. februar 2014 Haha. Jeg gikk faktisk rundt i Vigelandsparken en dag for et par år siden, og tenkte at alle penisene så ganske små/rare ut. Og så slo det meg - jeg hadde faktisk aldri sett en slapp penis på ordentlig. Vil tippe det er tilfellet i denne saken her også. Nå så jeg at TS påstår at hun har vært sammen med noen av dem og sett dem slappe så jeg vet ikke.. Et mysterium dette her.
Ferny Skrevet 7. februar 2014 #45 Skrevet 7. februar 2014 Du har for dårlig grunnlag for å konkludere med noe som helst. Jeg har sett flere hundre slappe peniser, og de eneste som ikke har forhud er de som er omskjært. Begge disse er innenfor det som er vanlig: upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Flacid_penis_with_model.jpg/800px-Flacid_penis_with_model.jpg upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Human_penis_and_scrotum.JPG Anonymous poster hash: f2c54...d8c LOL, håper du er lege. Er den øverste omskjært?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #46 Skrevet 7. februar 2014 Nå så jeg at TS påstår at hun har vært sammen med noen av dem og sett dem slappe så jeg vet ikke.. Et mysterium dette her. Sett alle slappe. Han ene sitter ved siden av meg nå faktisk. Har sett den slapp mange mange ganger.Anonymous poster hash: 5a216...a81
Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #47 Skrevet 7. februar 2014 Sett alle slappe. Han ene sitter ved siden av meg nå faktisk. Har sett den slapp mange mange ganger.Anonymous poster hash: 5a216...a81 Kan du be han holde rundt den med to fingre ca på midten og så dra huden for at den skal dekke penishodet, og så slippe. Hva skjer da? Nå ble jeg nysgjerrig på dette her.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #48 Skrevet 7. februar 2014 Kan du be han holde rundt den med to fingre ca på midten og så dra huden for at den skal dekke penishodet, og så slippe. Hva skjer da? Nå ble jeg nysgjerrig på dette her. Vi har besøk, så det passer seg ikke. Hehe. Men det er ikke nok hud til å dra over hodet. Anonymous poster hash: 5a216...a81
Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #49 Skrevet 7. februar 2014 Vi har besøk, så det passer seg ikke. Hehe. Men det er ikke nok hud til å dra over hodet. Anonymous poster hash: 5a216...a81 Jorda det passer -de som er på besøk vil sikkert også vite det 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #50 Skrevet 7. februar 2014 LOL, håper du er lege. Er den øverste omskjært? her ser du ett par peniser som er omskjært. http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:High_and_tight_circumcision_style.jpg http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Penis006.JPG Anonymous poster hash: 5e63d...240
Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #51 Skrevet 7. februar 2014 her ser du ett par peniser som er omskjært. http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:High_and_tight_circumcision_style.jpghttp://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Penis006.JPG Anonymous poster hash: 5e63d...240 "Omskåret"
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #52 Skrevet 7. februar 2014 "Omskåret" jadajada. Må rette på resten som har skrevet feil her inne og da, mens du holder på Anonymous poster hash: 5e63d...240
Gjest Deilig mann Skrevet 7. februar 2014 #53 Skrevet 7. februar 2014 jadajada. Må rette på resten som har skrevet feil her inne og da, mens du holder på Anonymous poster hash: 5e63d...240 Jeg skal vettu. Venter bare til sene nattetimer, når tråden roer seg ned
Gorgonzola Skrevet 7. februar 2014 #54 Skrevet 7. februar 2014 Er kvinner så uopplyste som det kan synes som? Hallo - forhud vanlig? Gutter er faktisk født med forhud, den er - surprise - en naturskapt og naturgitt del av våre kjønnsorganer, wow - tenk på det folkens. Err'e mulig lizzm....??? En god del forskrudde religiøse snålinger og litt for mange like skrudde kvinnfolk har fått det for seg at den bør fjernes, enten av såkalt religiøse grunner eller fordi mange mener pikken blir penere/renere da (i den grad kvinner mener pikk er pent - ) 1
Gjest avocadoen Skrevet 7. februar 2014 #55 Skrevet 7. februar 2014 Er kvinner så uopplyste som det kan synes som? Hallo - forhud vanlig? Gutter er faktisk født med forhud, den er - surprise - en naturskapt og naturgitt del av våre kjønnsorganer, wow - tenk på det folkens. Err'e mulig lizzm....??? En god del forskrudde religiøse snålinger og litt for mange like skrudde kvinnfolk har fått det for seg at den bør fjernes, enten av såkalt religiøse grunner eller fordi mange mener pikken blir penere/renere da (i den grad kvinner mener pikk er pent - ) Nei, kvinner er ikke så uopplyste. Er nok svært få kvinner over 16 år som ikke vet at menn er født med forhud Jeg synes dessuten at forhud er digg
Gorgonzola Skrevet 7. februar 2014 #56 Skrevet 7. februar 2014 Nei, kvinner er ikke så uopplyste. Er nok svært få kvinner over 16 år som ikke vet at menn er født med forhud Jeg synes dessuten at forhud er digg Hvorfor evner en kvinne å lage en tråd med overskriften "er forhud vanlig?" da??? Dessuten viser KG responsen at mange kvinner synes en pikk uten forhud er å foretrekke.
Ferny Skrevet 7. februar 2014 #57 Skrevet 7. februar 2014 Er kvinner så uopplyste som det kan synes som? Hallo - forhud vanlig? Gutter er faktisk født med forhud, den er - surprise - en naturskapt og naturgitt del av våre kjønnsorganer, wow - tenk på det folkens. Err'e mulig lizzm....??? En god del forskrudde religiøse snålinger og litt for mange like skrudde kvinnfolk har fått det for seg at den bør fjernes, enten av såkalt religiøse grunner eller fordi mange mener pikken blir penere/renere da (i den grad kvinner mener pikk er pent - ) Synes forhud er penere etter å ha sett de bildene som ble linket til her oppe. De penisene så virkelig ut som om de var blitt flådd eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #58 Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor evner en kvinne å lage en tråd med overskriften "er forhud vanlig?" da??? Dessuten viser KG responsen at mange kvinner synes en pikk uten forhud er å foretrekke. Ikke ta det så bokstavlig da. Mente jo selvfølgelig om så mye forhud at det faktisk går opp på penishodet er vanlig. Jeg har jo hørt at det er mange som har så mye, men siden jeg aldri har sett det så tenkte jeg at jeg skulle spørre da. Og jeg er for øvrig 10 år eldre enn 16. Anonymous poster hash: 5a216...a81
Gjest Gunfreak Skrevet 7. februar 2014 #59 Skrevet 7. februar 2014 Er kvinner så uopplyste som det kan synes som? Hallo - forhud vanlig? Gutter er faktisk født med forhud, den er - surprise - en naturskapt og naturgitt del av våre kjønnsorganer, wow - tenk på det folkens. Err'e mulig lizzm....??? En god del forskrudde religiøse snålinger og litt for mange like skrudde kvinnfolk har fått det for seg at den bør fjernes, enten av såkalt religiøse grunner eller fordi mange mener pikken blir penere/renere da (i den grad kvinner mener pikk er pent - ) Damer som egentlig ikke vet hvordan en penis ser ut, kan ikke kreve at menn vet hvor clitoris er
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #60 Skrevet 7. februar 2014 Kan du ikke finne en illustrasjon eller tegne slik du mener da TS? For jeg skjønner ikke hvor mye forhud du mener er vanlig. Anonymous poster hash: c8155...7ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå