Gå til innhold

Er forhud vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tre kjærester og ingen av dem har hatt forhud. Hodet er ute hele tiden. Er det virkelig så vanlig med forhud, og ligger det da over? Aldri skjønt hva man har ment med å dra ned forhuden osv, for jeg har aldri sett det.

Anonymous poster hash: 5a216...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bare vært sammen med muslimer og jøder??

Ellers er det helt vanlig å ha forhud.

Anonymous poster hash: 79039...aaa
  • Liker 10
Skrevet

Ja det er vanlig blant store deler av Europas befolkning.

Hvis du lurer på hvordan det ser ut så er det bare å ta et kjapt google søk.

Skrevet

Alle gutter fødes med forhud.

Anonymous poster hash: 2670f...977

• Liker 7
Gjest Deilig mann
Skrevet

Har du bare sett ståtisser?

• Liker 2
Skrevet

Alle tre er helt norske, ingen utenlandske aner i det hele tatt. Og de har ikke hatt forhud slapp heller.

Skrevet

Ja det er vanlig, alle gutter blir jo født med forhud. Jeg personlig har aldri sett en omskjært penis irl.

Anonymous poster hash: f2816...dfe

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Har du bare sett ståtisser?

Det hadde jeg tenkt å spørre om også :ler:

Skrevet

Noen menn har mye forhud andre har lite, det er forskjellig fra person til person. Trenger ikke være omskjært for å ha lite forhud.

Anonymous poster hash: 75d0d...69c

Skrevet

Ja det er vanlig, alle gutter blir jo født med forhud. Jeg personlig har aldri sett en omskjært penis irl.

Anonymous poster hash: f2816...dfe

De er ikke omskjært. De bare har ikke forhud.. Det er ingenting over der liksom.

Gjest avocadoen
Skrevet

Alle jeg har vært med har hatt forhud :P

Gjest avocadoen
Skrevet

De er ikke omskjært. De bare har ikke forhud.. Det er ingenting over der liksom.

Om man ikke er omskjært, har man forhud :) Men forhuden trekker seg gjerne tilbake i stiv tilstand.

• Liker 3
Skrevet

i slapp tilstand??

Anonymous poster hash: a2b8d...cf5

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Tror det er normalt i Norge, men har hørt at det er veldig unormalt i USA :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Tror det er normalt i Norge, men har hørt at det er veldig unormalt i USA :fnise:

Det er nok et fåtall i Norge som er omskjært. Er vel fordi fåtallet er jøder og muslimer også. I USA er det dessverre en trend.. Det er sykt at man kan kjønnslemleste barn på den måten. Synes at det bør være like regler på omskjæring som på silikon osv.. Man gjør det om det er en medisinsk grunn når personen er under 18 eller 20, og når personen er over 18 eller 20 så kan de gjøre det av andre grunner enn medisinsk.

• Liker 6
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Det er nok et fåtall i Norge som er omskjært. Er vel fordi fåtallet er jøder og muslimer også. I USA er det dessverre en trend.. Det er sykt at man kan kjønnslemleste barn på den måten. Synes at det bør være like regler på omskjæring som på silikon osv.. Man gjør det om det er en medisinsk grunn når personen er under 18 eller 20, og når personen er over 18 eller 20 så kan de gjøre det av andre grunner enn medisinsk.

Helt enig :)

Skrevet

I europa er vel flesteparten av menn ikke omskjært. i Usa, asia og afrika er dette veldig vanlig å være omskjært så på verdensbasis vil du nok finne endel karer som mangler litt ytterst på penis. Jeg syns det er trist, og det burde være som avocadoen sier; et eget valg man tar når man er gammel nok.

Anonymous poster hash: a2b8d...cf5
  • Liker 2
Gjest Deilig mann
Skrevet

Det hadde jeg tenkt å spørre om også :ler:

..Og hvis det er tilfellet, så kan man trekke en konklusjon at de gutta hun lå med stakk hjem ganske fort etter at sexen var over sånn at hun ikke rakk å se dem i slapp tilstand:) eller så hadde de stå konstant. I så fall, heldig du, TS.

Skrevet

..Og hvis det er tilfellet, så kan man trekke en konklusjon at de gutta hun lå med stakk hjem ganske fort etter at sexen var over sånn at hun ikke rakk å se dem i slapp tilstand:) eller så hadde de stå konstant. I så fall, heldig du, TS.

Ingen av dem er omskjært og alle har jeg sett i slapp tilstand. Er fortsatt sammen med han ene og han har ikke stå nå. Det er bare ingenting som ligger over hodet. Skjønner ikke hvorfor alle drar inn omskjæring her, for det er absolutt ille tilfelle. Disse tre har ikke forhud fra naturens side, og det er derfor jeg stusser over om det egentlig er så normalt som folk sier. Altså at det er så mye forhud at det henger over penishodet.

Skrevet

Jeg har hatt tre kjærester og ingen av dem har hatt forhud. Hodet er ute hele tiden. Er det virkelig så vanlig med forhud, og ligger det da over? Aldri skjønt hva man har ment med å dra ned forhuden osv, for jeg har aldri sett det.

Såg du kuken bare når de hadde ereksjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...