AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Hva slags svar er dette?? Jeg er sjokkert og synes oppriktig synd på trådstarter! Greit, skjønner at fire barn er en handful, men det er jo snakk om EN del av livet hennes! Hun har personlighet, interesser, venner og sikkert jobb også, altså mange andre aspekter ved seg i tillegg til rollen som firebarnsmor! Og så prippent å trekke moralkortet her, type fire barn med TO fedre, akkurat som om det er fryktelig umoralsk og uvanlig å ha to forhold bak seg! Og fordi hun har fire barn skal hun ta til takke med absolutt laveste hylle? Husker dere en TV-serie som gikk for noen år siden, "Mamma søker kjæreste", eller noe sånt, der husker jeg det var en veldig flott dame som hadde fire barn med to fedre, og hun var kjempepopulær! Hun kunne bare velge og vrake og fant en kjekk mann som jeg tror hun fremdeles es sammen med. Så STÅ PÅ, TS! Klem:) Herregud som enkelte hvordan folk argumenterer. Hvilken mann med selvrespekt og fremtidshåp velger noe slikt tull? 4 unger for svingende! At TS ikke har fått det til med to menn sier mye om henne. Og her på KG er jo alle "uskyldige" så hun kan jo i deres øyne være alt fra en engel til fanden selv. Anonymous poster hash: eca3a...715 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #22 Skrevet 5. februar 2014 Men ts. Du har en magisk ting mellom beina... Bruk den virkelig bra og du skal se at du får både boller og brus... Er den magiske tingen en penis? Anonymous poster hash: eca3a...715
Blablaa Skrevet 5. februar 2014 #23 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Min mor hadde fire barn, med 2 forskjellige menn. Og fant seg en veldig kjekk mann, og fikk ett til barn med henne, så er fem til sammen nå Er enda sammen, og vært det i over 8 år. Så det er håp. Endret 5. februar 2014 av Blablaa 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Jeg lurer på hvor mange forhold dere som hyler opp om at ts har to brutte forhold bak seg... Det er jo ikke akkurat mye. Anonymous poster hash: 6f099...0a2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Jeg lurer på hvor mange forhold dere som hyler opp om at ts har to brutte forhold bak seg... Det er jo ikke akkurat mye. Anonymous poster hash: 6f099...0a2 Forskjellen her er jo at hun har to brutte forhold med noen hun har barn medAnonymous poster hash: 97c3b...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #26 Skrevet 5. februar 2014 Jeg lurer på hvor mange forhold dere som hyler opp om at ts har to brutte forhold bak seg... Det er jo ikke akkurat mye. Anonymous poster hash: 6f099...0a2 Med nett to barn fra hver. Jeg er sikker på at hvis de kvinnelige kommentatorene tenker etter så er det nok sannsynligvis ingen delikat situasjon for en ny mann å havne i. Han må i så fall være sulteforet på sex eller være desperat som rakkern. Men de finnes jo så det er jo håp for TS. Men hun bør nok innse at fra øverset hylle kan hun nok ikke plukke. Anonymous poster hash: eca3a...715 2
Blablaa Skrevet 5. februar 2014 #27 Skrevet 5. februar 2014 Blir litt opgitt av svarene her kjenner jeg.. Enten så må fyren være noe helt annet enn oppegående, eller bare jævlig desperat etter sex. Noe som ikke stemmer i det hele tatt, for jeg har vært der selv. Min stefar, som ble det for ca 8 år siden. Han hadde ikke noen barn fra før av da han ble sammen med min mor, og det var ikke noe jakt på sex heller, for det er nærmest umulig for dem å gjøre, når min mor har barn i alle aldre. (Fra, på den tid, 5-13år) Og da var vi fire unger, som hun hadde med to forskjellige menn.. Men igjen så er det en grunn til at den siste ikke er der noe lenger. Så han ble sammen med henne, forlovet og fikk seg et barn med henne. Og nå er vi fem barn. Så han som ble sammen med min mor, ble ikke det pågrunn av sex. Han holdt ut med oss, jeg var verst, kranglet og sint og slang uttryk til ham. Men han ble. Ikke kom her å si at hun må plukke fra nederste hylle, eller at de bare er ute etter sex i tilfelle. For det er IKKE sant. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #28 Skrevet 5. februar 2014 Blir litt opgitt av svarene her kjenner jeg.. Enten så må fyren være noe helt annet enn oppegående, eller bare jævlig desperat etter sex. Noe som ikke stemmer i det hele tatt, for jeg har vært der selv. Min stefar, som ble det for ca 8 år siden. Han hadde ikke noen barn fra før av da han ble sammen med min mor, og det var ikke noe jakt på sex heller, for det er nærmest umulig for dem å gjøre, når min mor har barn i alle aldre. (Fra, på den tid, 5-13år) Og da var vi fire unger, som hun hadde med to forskjellige menn.. Men igjen så er det en grunn til at den siste ikke er der noe lenger. Så han ble sammen med henne, forlovet og fikk seg et barn med henne. Og nå er vi fem barn. Så han som ble sammen med min mor, ble ikke det pågrunn av sex. Han holdt ut med oss, jeg var verst, kranglet og sint og slang uttryk til ham. Men han ble. Ikke kom her å si at hun må plukke fra nederste hylle, eller at de bare er ute etter sex i tilfelle. For det er IKKE sant. Men hva forventet TS med å skrive på KG? At hun skulle få masse svar med ubetinget støtte og en rekke fata morganaer? Jeg tror mange menn vil kvie seg sterkt for å bli sammen med en 4-barns mor. Det er selvsagt ingen statistikk over slikt. TS får trøste seg med at den mannen som velger henne/hun velger går inn i forholdet vel vitende om hva som venter han. Jeg synes en slik mann er en tosk hvis han tror at slikt er kjærlighet. Alenemødre er dessverre lavstatus hvis de ikke har høy utdannelse og god økonomi. At de har tatt ræva valg får stå på deres regning. Da nytter det ikke å skrive klageinnlegg for å få ubetinget sympati. Anonymous poster hash: eca3a...715 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #29 Skrevet 5. februar 2014 Blir litt opgitt av svarene her kjenner jeg.. ... Ikke kom her å si at hun må plukke fra nederste hylle, eller at de bare er ute etter sex i tilfelle. For det er IKKE sant. Du beskriver et unntakstilfelle. Ikke regelen.Anonymous poster hash: 8fe2b...a97 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #30 Skrevet 5. februar 2014 Etterhvert som bruddet blir mer vant, kommer tankene om fremtidig kjæreste naturligvis frem. Tanken på å skulle være alene i mange år er jo ikke så hyggelig.. Er jeg helt uaktuell for menn å satse på som firebarnsmor med to ulike barnefedre, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Jeg kunne godt tenke meg et etablert forhold igjen etterhvert. Gjerne noen å dele hverdager og plikter med, samt være forelsket igjen. Vet ikke hva jeg tenker om felles barn med ny kjæreste. Utelukker det ikke, om det klaffer Håper du ikke er så gammel for ellers tror jeg du vil slite med å finne deg en passende partner. Tilbudene står ikke i kø med så mye som du virker å ha med deg. Hadde du gått inn i et forhold med en mann med 4 barn med to forskjellige kvinner? Anonymous poster hash: eca3a...715 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #31 Skrevet 5. februar 2014 Ditt beste bet er en i samme situasjon. Single damer under 45-50 med barn med flere menn er litt... ikke helt så classy som oppegående single menn foretrekker. Anonymous poster hash: ed246...09c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #32 Skrevet 5. februar 2014 Ditt beste bet er en i samme situasjon. Single damer under 45-50 med barn med flere menn er litt... ikke helt så classy som oppegående single menn foretrekker. Anonymous poster hash: ed246...09c Nåja, selv har jeg tre barn med to forskjellige menn og fikk mange tilbud, men valgte den aller beste da jeg var klar for et nytt forhold ( etter omtrent 4 år) . Drømmeprinsen hadde ingen barn og vare noen år yngre enn meg, selv om jeg egentlig hadde tenkt å finne meg en mann med barn om jeg noensinne skulle inn i et forhold igjen. Så nå har jeg altså 4 barn med tre menn og lever i det beste forholdet jeg har vært i. Har man bare en bra personlighet og tar seg tid til å bli kjent med folk, så er det nok en eller annen oppegående fyr som ikke ser verden i sorthvitt som synes at du er verd all ballasten du har med. Anonymous poster hash: 0d023...6df 1
Meline37 Skrevet 5. februar 2014 #33 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Det er ikke noe galt i å være singel og ha to forhold bak seg for en kvinne.... Jeg var sammen med en mann som hadde to forhold med barn i bak seg... akkurat som deg... Og det funket delvis men ikke helt... Jeg ønsket meg ett til barn selv... og det ville ikke han gi meg.... Itillegg så var det noen andre ting som jeg savnet hos han.... Han hadde en viss tåpelig måte å være på. Han gjorde det slutt, men jeg lå opp til det. Jeg trakk meg fra å møte han hele tiden på slutten.... Men jeg tror det fint kan funke for deg med en mann som ikke synes det er viktig å få egne barn. Og nei det er ikke negativt at du har to forhold bak deg, det betyr ikke at det er noe i veien med deg... det er mange drittsekker til menn der ute Endret 5. februar 2014 av Meline37
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #34 Skrevet 5. februar 2014 Ei jeg kjenner har 5 barn med 5 forskjellige menn, og hun får seg mannfolk i bøtter og spann. Ja, så lenge de betaler, vel og merke. At noen av disse mennene så ut som Djevelen selv, får så være. Men de var i allefall menn...på en måte. Anonymous poster hash: fac50...0fe
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #35 Skrevet 5. februar 2014 Fy faen så stygge dere er mot TS! Anonymous poster hash: 3b804...728 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #36 Skrevet 5. februar 2014 Fy faen så stygge dere er mot TS! Anonymous poster hash: 3b804...728
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #37 Skrevet 5. februar 2014 Hvis man ikke tåler å høre hva folk mener, altså sannheten- da bør man for faen ikke poste og spørre! Anonymous poster hash: 97bc7...6d7 3
Blåklokke Skrevet 5. februar 2014 #38 Skrevet 5. februar 2014 Fy faen så stygge dere er mot TS! Anonymous poster hash: 3b804...728 Ja, jeg er helt oppgitt og skuffet over nivået til enkelte her:(
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #39 Skrevet 5. februar 2014 Så vi som er ærlige og sier neitakk til 4 barn og 2 eksmenn har altså lavt nivå?? Må vel heller si at nivået er rimelig mye høyere enn visse andre, siden vi vet hva vi vil ha og ikke ha og er veldig klare på det. Anonymous poster hash: 4d630...014 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #40 Skrevet 5. februar 2014 Greit, får vel bare beklage for å si min ærlige mening når jeg blir spurt om den.Anonymous poster hash: 97c3b...9fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå