AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har et barn med en kjæreste jeg hadde som ganske ung, dette barnet er nå ni år gammelt. Siden det har jeg vært i et etablert forhold i noen år, hvor vi fikk tre barn sammen, de er nå i alderen 2-5 år (to av dem er tvillinger). Dette forholdet har tatt slutt og vi har flyttet fra hverandre. Vi har en 60/40-ordning for samvær, hvor jeg har dem mest. Når det gjelder eldstemann så har faren hennes vanlig helgesamvær. Etterhvert som bruddet blir mer vant, kommer tankene om fremtidig kjæreste naturligvis frem. Tanken på å skulle være alene i mange år er jo ikke så hyggelig.. Er jeg helt uaktuell for menn å satse på som firebarnsmor med to ulike barnefedre, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Jeg kunne godt tenke meg et etablert forhold igjen etterhvert. Gjerne noen å dele hverdager og plikter med, samt være forelsket igjen. Vet ikke hva jeg tenker om felles barn med ny kjæreste. Utelukker det ikke, om det klaffer Hva hadde dere menn tenkt? Kan legge til at jeg er slank, tar meg godt ut og er 33, hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 4380d...e1c
pressplay Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Tror du har best sjans hos dem som allerede er i samme situasjon. Som singel mann på din alder og uten barn er du dessverre utelukket for meg. Der handler om at vi ikke er på samme plass i livet. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Skal innrømme at jeg hadde blitt litt skeptisk. En tidligere eks. med med barn hadde nok vært ok, men hva var grunnen til at det ble slutt med nr. 2? Det ville ikke automatisk vært utelukket, men jeg ville muligens tenkt for meg selv at du var en som har problemer med å slå deg til ro til tross for at du har fått barn, det hadde jeg ikke tolket som en positiv egenskap. Men såklart, det kan jo skyldes forhold med vold, manipulasjon osv. og da hadde saken sannsynligvis blitt en annen. Anonymous poster hash: 24e4e...bd0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Du stiller nok ikke først i køen. Få deg heller noen elskere. Har du flaks, faller en av dem for deg. Anonymous poster hash: 2fe9a...f28 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Du får deg nok ikke noen fra øverste hylle, men er mange mannfolk som går rundt som ufrivillige single i dette landet. Finne deg en som er attraktiv nok til at du kan bli forelsket i han kan bli vanskeligereAnonymous poster hash: 97c3b...9fb
sjonkelrolf Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Det er nok en god del som ikke ville tatt i TS med ildtang. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har et barn med en kjæreste jeg hadde som ganske ung, dette barnet er nå ni år gammelt. Siden det har jeg vært i et etablert forhold i noen år, hvor vi fikk tre barn sammen, de er nå i alderen 2-5 år (to av dem er tvillinger). Dette forholdet har tatt slutt og vi har flyttet fra hverandre. Vi har en 60/40-ordning for samvær, hvor jeg har dem mest. Når det gjelder eldstemann så har faren hennes vanlig helgesamvær. Etterhvert som bruddet blir mer vant, kommer tankene om fremtidig kjæreste naturligvis frem. Tanken på å skulle være alene i mange år er jo ikke så hyggelig.. Er jeg helt uaktuell for menn å satse på som firebarnsmor med to ulike barnefedre, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Jeg kunne godt tenke meg et etablert forhold igjen etterhvert. Gjerne noen å dele hverdager og plikter med, samt være forelsket igjen. Vet ikke hva jeg tenker om felles barn med ny kjæreste. Utelukker det ikke, om det klaffer Hva hadde dere menn tenkt? Kan legge til at jeg er slank, tar meg godt ut og er 33, hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 4380d...e1c Dessverre ja. Mann32 Anonymous poster hash: eca3a...715 1
sjonkelrolf Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Hadde jeg hatt valget med å bli sammen med en i TS sin situasjon, selv om hun hadde vært den siste sjansen til å få kjæreste, og å gå singel resten av livet, så hadde jeg faktisk valgt det siste. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror at 4 barn kan være mer skremmende enn at det er med to forskjellige fedre. Fire barn krever mye! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Ja. Her er det etter all sannsynlighet for mye ballast å ta inn i et nytt forhold. Du har 4 barn med 2 menn og gud vet hvor mange forhold før/mellom dette igjen. Å være i et forhold der det er 4 barn som ikke engang er mine egne fremstår for meg som et mareritt. Jeg er mann, singel og 38 år. No kids yet. Anonymous poster hash: 4d630...014 1
sjonkelrolf Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror at 4 barn kan være mer skremmende enn at det er med to forskjellige fedre. Fire barn krever mye! Det at det er to forskjellige fedre inne i bildet her er nok vel så avskrekkende som antallet barn. Tror TS bare kan glemme å date en singel, oppegående mann uten barn. 2
Gjest Handymanhedmark Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Jeg har et barn med en kjæreste jeg hadde som ganske ung, dette barnet er nå ni år gammelt. Siden det har jeg vært i et etablert forhold i noen år, hvor vi fikk tre barn sammen, de er nå i alderen 2-5 år (to av dem er tvillinger). Dette forholdet har tatt slutt og vi har flyttet fra hverandre. Vi har en 60/40-ordning for samvær, hvor jeg har dem mest. Når det gjelder eldstemann så har faren hennes vanlig helgesamvær. Etterhvert som bruddet blir mer vant, kommer tankene om fremtidig kjæreste naturligvis frem. Tanken på å skulle være alene i mange år er jo ikke så hyggelig.. Er jeg helt uaktuell for menn å satse på som firebarnsmor med to ulike barnefedre, eller bekymrer jeg meg unødvendig? Jeg kunne godt tenke meg et etablert forhold igjen etterhvert. Gjerne noen å dele hverdager og plikter med, samt være forelsket igjen. Vet ikke hva jeg tenker om felles barn med ny kjæreste. Utelukker det ikke, om det klaffer Hva hadde dere menn tenkt? Kan legge til at jeg er slank, tar meg godt ut og er 33, hvis det har noe å si. Anonymous poster hash: 4380d...e1c Jeg ville gjerne ha datet deg jeg:) Er i samme situasjon bortsett fra at jeg har 3 barn med samme person....
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ville gjerne ha datet deg jeg:) Er i samme situasjon bortsett fra at jeg har 3 barn med samme person.... Despo-alarm *host host* Anonymous poster hash: eca3a...715 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Despo-alarm *host host*Anonymous poster hash: eca3a...715 Hva så? Hun må ta det hun kan få i den situasjonen hun er iAnonymous poster hash: 97c3b...9fb 1
sjonkelrolf Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Jeg var på et utested og møtte en jente. Hun var 22, alenemor (mer enn ett barn), trygdet og veldig frempå. Da ringte alt som kunne ringe av alarmklokker. 1
Gjest Handymanhedmark Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Despo-alarm *host host* Anonymous poster hash: eca3a...715 Hehe:)
Blåklokke Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Hva slags svar er dette?? Jeg er sjokkert og synes oppriktig synd på trådstarter! Greit, skjønner at fire barn er en handful, men det er jo snakk om EN del av livet hennes! Hun har personlighet, interesser, venner og sikkert jobb også, altså mange andre aspekter ved seg i tillegg til rollen som firebarnsmor! Og så prippent å trekke moralkortet her, type fire barn med TO fedre, akkurat som om det er fryktelig umoralsk og uvanlig å ha to forhold bak seg! Og fordi hun har fire barn skal hun ta til takke med absolutt laveste hylle? Husker dere en TV-serie som gikk for noen år siden, "Mamma søker kjæreste", eller noe sånt, der husker jeg det var en veldig flott dame som hadde fire barn med to fedre, og hun var kjempepopulær! Hun kunne bare velge og vrake og fant en kjekk mann som jeg tror hun fremdeles es sammen med. Så STÅ PÅ, TS! Klem:) 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Hva slags svar er dette?? Jeg er sjokkert og synes oppriktig synd på trådstarter! Greit, skjønner at fire barn er en handful, men det er jo snakk om EN del av livet hennes! Hun har personlighet, interesser, venner og sikkert jobb også, altså mange andre aspekter ved seg i tillegg til rollen som firebarnsmor! Og så prippent å trekke moralkortet her, type fire barn med TO fedre, akkurat som om det er fryktelig umoralsk og uvanlig å ha to forhold bak seg! Og fordi hun har fire barn skal hun ta til takke med absolutt laveste hylle? Husker dere en TV-serie som gikk for noen år siden, "Mamma søker kjæreste", eller noe sånt, der husker jeg det var en veldig flott dame som hadde fire barn med to fedre, og hun var kjempepopulær! Hun kunne bare velge og vrake og fant en kjekk mann som jeg tror hun fremdeles es sammen med. Så STÅ PÅ, TS! Klem:) Synes ikke det er slemt å prøve og realitetsorientere henne litt. Hun bør slutte å jage etter forelskelsen og heller finne en mann som kan være flink til å ta vare på barna hennes. PS: ville ikke basert virkelighetsoppfatningen min på en tv-serieAnonymous poster hash: 97c3b...9fb 4
Viventium Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Desverre, men hadde levd et liv i ensomhet en og ha 4 unger som flyr rundt beina våres og 2 gubber som ramler innom i tid til annen.. Men ts. Du har en magisk ting mellom beina... Bruk den virkelig bra og du skal se at du får både boller og brus... Er mange tafatte der ute så du må nok jobbe litt for og få en mann på kroken, men tenk posetivt og du vil se at det ordner seg ! 1
ee:) Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Ja, det er harde svar, men hun spurte. Fire barn under 9 år er ikke akkurat drømmesituasjonen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå