Gå til innhold

Gravid med eksen... 9 uker på vei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var slik det virka mest logisk for meg, men for å være ærlig, jeg har ikke peiling på hvordan jeg har fått det her til :) Har i alle fall tulla det til med pillene, det er sikkert og visst! :)

Anonymous poster hash: 11673...513

Nei, det her virker som det er gjort bevisst for å bli gravid. Deg om det, men regn med at du får trøbbel med eksen, hvis det nu er han som er pappa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sammen med barnefaren, alt for ung, røyket så langt under svangerskapet. Jo da, dette høres kjempebra ut…



Anonymous poster hash: ff4fb...659
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det her virker som det er gjort bevisst for å bli gravid. Deg om det, men regn med at du får trøbbel med eksen, hvis det nu er han som er pappa da.

Da ville jeg vel testa det litt før kanskje? :) Men med tanke på at det var slutt så tenkte jeg ikke noe særlig på pilla.. Men har ikke akkurat hatt planer om å bli gravid.. I alle fall ikke som alenemor.

Anonymous poster hash: 11673...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg vel testa det litt før kanskje? :) Men med tanke på at det var slutt så tenkte jeg ikke noe særlig på pilla.. Men har ikke akkurat hatt planer om å bli gravid.. I alle fall ikke som alenemor.

Anonymous poster hash: 11673...513

Nei, nei, men for meg lukter det troll langt vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sammen med barnefaren, alt for ung, røyket så langt under svangerskapet. Jo da, dette høres kjempebra ut…

Anonymous poster hash: ff4fb...659

Vel, bedre enn å være 14 år og på tvnorge ville jeg tro. Har sluttet å røyke, har ikke røyket på to dager nå :) Begynt å ta folat også, så legen sa nok det stod greit til med både meg og ungen.

Har fortalt det til barnefaren nå, han tok det igrunn greit... Ble jo litt sjokkert såklart, men han sa han skulle tenke på det og var helt rolig :)

Anonymous poster hash: 11673...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, men for meg lukter det troll langt vei.

Kan godt legge ut bilder av testen jeg, og ultralydbilde etterhvert hvis du mener jeg "troller" :)

Så ja, når jeg tenker meg om burde jeg kanskje tenkt litt mer på det at jeg kunne bli gravid. Kommer nok litt av det at jeg omtrent aldri hadde menstruasjon, så jeg tenkte vel at det å bli gravid ville nok være ganske vanskelig da.

Anonymous poster hash: 11673...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa fastlegen din om hvor langt på vei du var da? Er det ikke litt dumt å ha fortalt det til eksen før du vet om det ikke var han andre?

Uansett, gratulerer!



Anonymous poster hash: a050b...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bedre enn å være 14 år og på tvnorge ville jeg tro. Har sluttet å røyke, har ikke røyket på to dager nå :) Begynt å ta folat også, så legen sa nok det stod greit til med både meg og ungen.

Har fortalt det til barnefaren nå, han tok det igrunn greit... Ble jo litt sjokkert såklart, men han sa han skulle tenke på det og var helt rolig :)

Anonymous poster hash: 11673...513

Pest eller kolera… Fortalt det til barnefaren? Du vet jo ikke hvem det er ennå.

Anonymous poster hash: ff4fb...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa fastlegen din om hvor langt på vei du var da? Er det ikke litt dumt å ha fortalt det til eksen før du vet om det ikke var han andre?

Uansett, gratulerer!

Anonymous poster hash: a050b...dab

Det var 9 uker på vei :) Så da er det utelukket for at han andre kan være faren. Han hoppet av i svingen også, så tror nok sjansen blir enda mindre da, pluss at det skiller 10-11 dager mellom dem.. Passer ikke helt ifølge eggløsningen osv :) Legen sa også det, så jeg tenkte å ta ultralyd privat nå snart, men er rimelig sikker!

Anonymous poster hash: 11673...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pest eller kolera… Fortalt det til barnefaren? Du vet jo ikke hvem det er ennå.

Anonymous poster hash: ff4fb...659

Jo, fant ut dette idag hos legen. Han mente jeg er 9 uker på vei og at det er ekskjæresten min som er faren.

Uansett, jeg skal på ultralyd etterhvert og sjekke om alt er i orden.

Anonymous poster hash: 11673...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, håper det går bra med både deg og barnet :hug: og creds for å ta det så bra som du gjør det, det må jeg si!



Anonymous poster hash: 755f6...8f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, håper det går bra med både deg og barnet :hug: og creds for å ta det så bra som du gjør det, det må jeg si!

Anonymous poster hash: 755f6...8f4

Det håper jeg også! Takk :)

Fikk jo ganske sjokk, men ser ingen grunn til å ta abort, det blir bare helt feil for meg :( Håper på at barnet er friskt og alt er i orden!

Anonymous poster hash: 11673...513

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, fant ut dette idag hos legen. Han mente jeg er 9 uker på vei og at det er ekskjæresten min som er faren.

Uansett, jeg skal på ultralyd etterhvert og sjekke om alt er i orden.

Anonymous poster hash: 11673...513

Nei, det gjorde du ikke. Du vet ikke dette sikkert før det foreligger en DNA-test.

Anonymous poster hash: ff4fb...659

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva sier den kommende far? Er han like gledelig overrasket?

Anonymous poster hash: 02996...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva sier den kommende far? Er han like gledelig overrasket?

Anonymous poster hash: 02996...abc

Dette har hun svart på flere ganger!

Anonymous poster hash: 63f7f...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, bedre enn å være 14 år og på tvnorge ville jeg tro. Har sluttet å røyke, har ikke røyket på to dager nå :) Begynt å ta folat også, så legen sa nok det stod greit til med både meg og ungen.

Har fortalt det til barnefaren nå, han tok det igrunn greit... Ble jo litt sjokkert såklart, men han sa han skulle tenke på det og var helt rolig :)

Anonymous poster hash: 11673...513

Ryggmargen lukker seg jo ved 8 uker så folat vil vel ikke ha hjulpet så veldig mot brokk, som er det viktigste, men skader vel ikke uansett å ta nå.

Anonymous poster hash: f23e9...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...