Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Et stearinlys i valgfri farge er hva jeg brukte da jeg gikk på det som vel kalles for ski. Funker ikke det ennå da? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å finne ut hvordan jeg smører ski jeg... Det har alltid vært mannfolkjobb i familien min, så har aldri gjort det før. Men alt jeg finner på nett er jo sånn hyperproffis-greier. Smørebenk, strykejern, 5 forskjellige dingser man skal smøre på skia osv! Jeg skal jo bare gå på amatørtur jeg! Er det bare å klæsje på smøring innafor de kryssa han mannen i butikken satt? Mye? Lite? Må jeg gni det ut med sånn firkanta kloss? Og så er jeg good to go?

*føle seg skikkelig u-norsk*

Tenkte å ta meg en tur etter jobb i morgen!

Hva med brelet? Nei da bare tuller :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hehe...kan skjønne at du ikke må tie stille, hog. :tommelopp:

...

Jeg er vel strengt tatt for "jabbsjuk" til å tie stille også :plystre:

Godt å se at det fins andre norske enn meg som ikke er eksperter på skismurning!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

---

Nå er jeg framme og har fått koblet meg på nett. :hallo:

Gikk en lang tur langs Caweng-stranda tidligere i ettermiddag og der var det liv rai-rai. Det som gjør at jeg/vi trives så godt her er at du kan velge mellom tut og kjør eller veldig rolig og avslappet.

Får se om jeg klarer å ta noen fine bilder i morgen.

Hvor lenge skal dere være der? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

i-ll-shut-up-and-carry-on-3.png

Du kunne bare våge å å shutte opp når du nå endelig har begynt å snakke til oss igjen! :fnise:

Jeg regner selvfølgelig ikke med at alle klarer å følge med på absolutt alt som foregår i denne skravleballongen. :smoke:

Ha en fin dag når den begynner der du er. Her er klokka ti over sju på morgenen. :kaffekopp:

Jaja, nå klarte jeg å skrive dette inni ditt jeg - liksom! :klaske:

Nei, hehe...kan skjønne at du ikke må tie stille, hog. :tommelopp:

Jeg bare logget inn for å si at nå skal jeg logge ut og strikke litt resten av kvelden.

Baksten min ble nydelig og jeg må nok ha en bitteliten knasende, sprø kvelds til før jeg legger meg.... :lur:

Å få smake på de brødene dine er et av punktene på min bucket-list Hoppe. :hoppe:

Jeg har bare bakt brød som jeg pleier en gang innimellom....dvs. ganske regelmessig.

Ingenting er som hjembakt surprise-brød ala meg. :spise:

Jeg har strikket en del på genseren to be og "bolet meg" en del cm oppover, men sukk;

så kom jeg til å se en enslig maske som jeg bare hadde fått med halve tråden på,

nesten helt nede ved vrangborden. Jeg hikstet høyt og så for meg krasjlanding, men

en lang maskeopprakning og påfølgende redningsaksjon via en heklenål ble en ypperlig løsning.

Nå er det like perfekt som jeg i utganspunktet hadde ment at det skulle bli. Hurra for meg sier jeg. :)

Heklenål er et ypperlig redskap når man strikker! :jepp:

Prøver å finne ut hvordan jeg smører ski jeg... Det har alltid vært mannfolkjobb i familien min, så har aldri gjort det før. Men alt jeg finner på nett er jo sånn hyperproffis-greier. Smørebenk, strykejern, 5 forskjellige dingser man skal smøre på skia osv! Jeg skal jo bare gå på amatørtur jeg! Er det bare å klæsje på smøring innafor de kryssa han mannen i butikken satt? Mye? Lite? Må jeg gni det ut med sånn firkanta kloss? Og så er jeg good to go?

Høres helt fornyyyyydelig ut med en skitur i skog og mark. :tommelopp: Ble det tur?

Jeg ser på Modern Family, snart skal jeg ha en spiseorgie

Nattmat? :kokk:

https://www.youtube.com/watch?v=8lKDF5ti3DQ

Åååå takk Rumlemor. Du er en sann gledesspreder når det gjelde fine bilder og musikk du vet vi elsker! :hjerter_rundt:

Hvor lenge skal dere være der? :)

14 dager. :digge:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nå klarte jeg å skrive dette inni ditt jeg - liksom! :klaske:

....

Forumception :sjokkert:

Dere må nok bære over med meg en periode mens jeg leser meg opp :opplyser:

Enn så lenge har jeg nok med å finne ut hvem som fortsatt er her!

Ha en fin "sett-inn-tid-på-dagen-der-du-er"

:kaffekopp: ? :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*setter frem muffins og stjeler seg en kopp kaffe*

Muffins? :spise:

Jeg spiste pizza og små ovnsstekte tomater med rosmarin,vårløk,parmesan,salt og pepper.

Nå ble jeg virkelig sulten!

Håper dere får en fin dag.

:kaffekopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Joda, det holder for så vidt å smøre (med blå) i smøresonen og dra det frem og tilbake med den firkanta klossen :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan hadde pizza smakt hvis man brukte samme sort deig som man bruker til å lage hveteboller?

Søtt? I alle fall søtere :) Man kan jo lage en søt pizza da .. mer som en kake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...