Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42101 Del Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Har vært inne på tanken Like før jeg slår deg i hodet med en Men, jeg burde nok lage en slik liste selv. Samtidig har jeg samlet en del lapper på hytta, men ikke alle og det er upraktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42102 Del Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Og jeg tror ikke på den som skriver for hageselskapet, for andre steder står det at den er søt og god. At du ikke tror på meg kan jeg ikke gjøre noe med Nei det er det nok ikke Jo altså, kan da godt hende du husker navnet selv om du mistet lappen, det bare ble litt forvirring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42103 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei det er det nok ikke Jo altså, kan da godt hende du husker navnet selv om du mistet lappen, det bare ble litt forvirring her Det er den, men var ikke 100% sikker før jeg så at den tåler 25 minus. Men, nå er jeg helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42104 Del Skrevet 12. mars 2019 Og nå må jeg lade .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42105 Del Skrevet 12. mars 2019 Tåler fuktig vokseplass dårlig. http://www.vestplant.no/plants/actinidia-arguta-issai/ 1 minutt siden, Rumle skrev: Og nå må jeg lade .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42106 Del Skrevet 12. mars 2019 @RumleJa, det ser ut som den er like herdig som «morplanten», dette er jo en variant av arguta. Her står det at den blomstrer etter 2-6 år, det tar lenger tid om den får for mye gjødsel. https://www.groworganic.com/kiwi-iissai-hardy-kiwi-potted-vine.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. mars 2019 #42107 Del Skrevet 12. mars 2019 Håper dere får en god dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42108 Del Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Frøkensina skrev: @RumleJa, det ser ut som den er like herdig som «morplanten», dette er jo en variant av arguta. Her står det at den blomstrer etter 2-6 år, det tar lenger tid om den får for mye gjødsel. https://www.groworganic.com/kiwi-iissai-hardy-kiwi-potted-vine.html Hmm ja, den har ikke fått så mye gjødsel, men det er nok mulig den får for lite sol der den står. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42109 Del Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Winza skrev: Håper dere får en god dag alle sammen Du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2019 #42110 Del Skrevet 12. mars 2019 God kveld til alle sammen. Dagen har gått forbi oss nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42111 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: God kveld til alle sammen. Dagen har gått forbi oss nå. God kveld da Frk Flisespikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mars 2019 #42112 Del Skrevet 12. mars 2019 God kveld! Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42113 Del Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, FruN skrev: God kveld! Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. Så koselig med kor! Men kjipt med snø, ja. Vi vil ha vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42114 Del Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, FruN skrev: God kveld! Jeg forbanner været litt i kveld...det snør og blåser skikkelig, og jeg hadde håpet jeg kunne dra på korøvelse (er ikke med, men lurer på å bli det). Men ikke søren om jeg hadde fått lurt ut noen som sjåfør i dette været.. Kjedelig Ja kan tenke meg det er ruskevær hos deg, var ute en runde her og syntes det var ille nok med lett vind og is overalt under snøen Kanskje bare bra at ingen vil kjøre om du tenker på det sånn, best å være sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42115 Del Skrevet 12. mars 2019 55 minutter siden, Rumle skrev: Hmm ja, den har ikke fått så mye gjødsel, men det er nok mulig den får for lite sol der den står. Da kan du kanskje prøve å flytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42116 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Da kan du kanskje prøve å flytte den? Har ikke så mange plasser igjen den kan stå dessverre. Må ha den på terrassen for brunsneglene digger bladene Så den må nok bare stå der den står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42117 Del Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, Rumle skrev: Har ikke så mange plasser igjen den kan stå dessverre. Må ha den på terrassen for brunsneglene digger bladene Så den må nok bare stå der den står. Ok skjønner. Kanskje den bare er ekstra treig og overrasker deg en vakker dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42118 Del Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Ok skjønner. Kanskje den bare er ekstra treig og overrasker deg en vakker dag! Håper det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2019 #42119 Del Skrevet 12. mars 2019 Jeg er faktisk glad for kulden (men ikke isen på bakken), puster mye bedre nå, hoster ikke, har ikke sånne gufne ilinger eller konstant tåke i hodet som jeg har hatt når det har vært mildt. Glad for hver dag jeg slipper alt det nå som det egentlig har startet. Samtidig gleder jeg meg til sommeren og tenker på alle plantene. Men denne ekstra jævlig ille-sesongen med pollen gleder jeg meg ikke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2019 #42120 Del Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg er faktisk glad for kulden (men ikke isen på bakken), puster mye bedre nå, hoster ikke, har ikke sånne gufne ilinger eller konstant tåke i hodet som jeg har hatt når det har vært mildt. Glad for hver dag jeg slipper alt det nå som det egentlig har startet. Samtidig gleder jeg meg til sommeren og tenker på alle plantene. Men denne ekstra jævlig ille-sesongen med pollen gleder jeg meg ikke til. Huff, forstår godt at det er kjipt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå