Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Winza
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

Da de intervjuet bonden så humret han og sa at, joda kalvene var snille de, men veldig nysgjerrige, så hvis folkene hadde løpt, hadde nok kalvene garantert løpt etter for å se hva som skjedde 😂

Hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvem?

En sak jeg leste i bt tidligere i dag :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker agurknyheter btw :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ha.ha, ja det er de beste nyhetene! :hoho:

Jeg gruer meg til å legge meg, men får vel freiste lykkja! Det er varmt å sove til tross for åpne vinduer, diger vifte, og kun et laken som dyne.

God natt fra meg og takk for tull og tøys i den andre tråden Rumle.:fnise:

God natt til deg også Winza. :sove:

• Liker 2
Skrevet

Natta aldri, håper du får sove noenlunde :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Og god tur vi morgen :)

Takk for begge deler.

Sov godt når du skal sove også.:klem:

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Rumle skrev:

De i Hellas? Det er så grusomt at jeg har søren ikke ord fordet en gang! 

Pyromane finnes over alt. Guttunger som bare skal teste om det virkelig brenner på ordentlig finnes over alt. 
Folk som bare skal ha et bittelite bål og som tror at regler ikke gjelder for dem...finnes over alt. M.m...
Det er til å grine av hvor ondskapsfulle og dumme folk kan være. Jeg har sett for meg hva som kan skje
om det begynner å brenne her hvor jeg bor. Massevis av knusktørt og ditto treverk i alle husene. Katastrofe. :( 

10 timer siden, Aldrisur skrev:

De var nok mer engstelige enn de ville innrømme! 

De tok neppe selfies og la ut på nett slik de vanligvis pleier.....for det ble for flaut. :blush:

10 timer siden, Rumle skrev:

Jeg elsker agurknyheter btw

Skal det være litt avkjølt agurk-fingermat i varmen? :nigo: 
cucumberIMG_8554wm.jpg

• Liker 2
Skrevet

I dag frister det å dra innom en av disse burger-på-samlebånd-restaurantene... Er sjelden jeg er innom sånne plasser, så kanskje benytte anledningen :fnise: 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

---

De tok neppe selfies og la ut på nett slik de vanligvis pleier.....for det ble for flaut. :blush:

Skal det være litt avkjølt agurk-fingermat i varmen? :nigo: 
cucumberIMG_8554wm.jpg

Jatakk! :spise: *pirker vekk dillen* :nigo:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg liker dill, så den tar jeg takk. :)  Her kan dere se hvordan det i øyeblikket ser ut nedover på kartet.
 Masse uvær. Kanskje på vei hit...

index.php?map=0

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Såså, lille Rumle. :klem: 

• Liker 2
Skrevet

Unnskyld språket, men...

Fy.Faen.Svarte.Helvete.Så.Vaaaaaaarrrrmmmmtt!!!!

:svett::svett::svett:

Endelig godt det er meldt bittelitt kjøligere imorra! Glad jeg skal ha lett kjole og håret opp... 

• Liker 2
Skrevet

Vi bor i et drivhus med vinduer på alle kanter, så vi svetter og! Men vi har vært på stranda i dag. Mye bedre luft der ute ved fjorden enn inne i byen. Ikke like tett. Fant oss en plass i skyggen og fikk kjølt oss ned litt i sjøen. Lille frøken mini koste seg også på håndkleet i skyggen. 

• Liker 3
Skrevet

Her var det liv rai rai! :hoppendeglad:

Jeg slenger meg på deg FruN - så kan vi banne litt i kor! :fnise:

Så koselig det hørtes ut da My. Jeg har tenkt masse på deg de siste dagene, du har vært så stille i det siste, og da begynte jeg å lure på hvordan det gikk med dere. *Ligge på håndkleet i skyggen* ja, det var det vi skulle gjort alle sammen nå. :rodmer:

Her har vi vært på bil-og-fjordtur i dag. Bilte til Moss og tok Bastøferja, kjørte til Sandefjord og derfra med Fjordline til Strømstad. Joa, det var deilig så lenge vi satt i bilen med motoren på, men å sitte i bilen under dekk og vente på at det skulle bli vår tur til å kjøre ut. DET var varmt det. Jeg tror aldri jeg har svettet så mye, overalt før. *Jøss, sa herr Aldri, du er jo skikkelig våt på armene! * Han skulle bare visst...:ler:

Oooog, det var masse svette folk ombord. Ikke alle dufter like godt foråsidetsånn. :eeeh:

Vi får håpe på det kommer regn i morgen. Hørte på P4 at regnværet var avlyst her i Oslo, men det håper jeg inderlig ikke er sant. 

Jeg har nemlig endelig invitert middagsgjester til i morgen, og jeg orker ikke tanken på å lage en masse mat hvis det blir like varmt i morgen. :daane: 

Men må man så må man...:svett:

• Liker 1
Skrevet

Varmt her og, ikke perfekt for flytting. Men nå sitter jeg her med en kald øl i den nye leiligheten og reiser meg innimellom for å putte noe i et skap eller en skuff. Ingen vits i å slite seg ut.

• Liker 3
Skrevet
48 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg tror aldri jeg har svettet så mye, overalt før.
*Jøss, sa herr Aldri, du er jo skikkelig våt på armene!
* Han skulle bare visst...

I alle dager..... :sjokkert: :ninja: 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager..... :sjokkert: :ninja: 

Ja, han skulle bare ha visst hvor svett jeg egentlig var over det hele...:hoho:

Enig @Fantastica, ingen grunn til å anstrenge seg unødig. Nyt livet og ølen din! :skaal:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...