Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
28 minutter siden, Fantastica skrev:

I Ålesund er det så smått begynt å bli tilløp til sol, var ute en tur på morgenen og det var ikke så verst temperatur. Altså, det kunne ha snødd for min del, jeg har solskinn i hjertet. :hjerter_rundt:

Ønsker dere alle en nydelig dag!

Mon tro om du har sett meg :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig vakkert i Ålesund. Bygningene er av en annen verden. :rodmer:  Mitt hjerte er fortapt i den stilen der...
Sjekk utsikten fra Fjellstua og ta en tur ut til Atlanterhavsparken. Den ligger SÅ fint til og er absolutt severdig. 
Hører du meg @Fantastica? :jepp:                    Jeg har forresten en blå delfin derfra. :biggrin:  Helt naturtro altså.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er utrolig vakkert i Ålesund. Bygningene er av en annen verden. :rodmer:  Mitt hjerte er fortapt i den stilen der...
Sjekk utsikten fra Fjellstua og ta en tur ut til Atlanterhavsparken. Den ligger SÅ fint til og er absolutt severdig. 
Hører du meg @Fantastica? :jepp:                    Jeg har forresten en blå delfin derfra. :biggrin:  Helt naturtro altså.   

Jeg hører, og adlyder! Akkurat nå tordner det skikkelig, så det frister mest å være inne. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Fantastica skrev:

Jeg hører, og adlyder! Akkurat nå tordner det skikkelig, så det frister mest å være inne. :)

 

Men det regner endelig :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er utrolig vakkert i Ålesund. Bygningene er av en annen verden. :rodmer:  Mitt hjerte er fortapt i den stilen der...
Sjekk utsikten fra Fjellstua og ta en tur ut til Atlanterhavsparken. Den ligger SÅ fint til og er absolutt severdig. 
Hører du meg @Fantastica? :jepp:                    Jeg har forresten en blå delfin derfra. :biggrin:  Helt naturtro altså.   

Stjålet den fra Atlanterhavsparken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg hører, og adlyder! Akkurat nå tordner det skikkelig, så det frister mest å være inne.

Min påstand er at om man senker sitt lægeme ned i atlanterhavsparkens virkelighetsvann, så blir man ikke regnvåt. :nigo: 

12 minutter siden, Winza skrev:

Men det regner endelig 

Så bra! :klappe: Håper at det regner i hele dag der da!

11 minutter siden, Winza skrev:

Stjålet den fra Atlanterhavsparken?

Pfft! Jeg stjeler aldri. Den er kjøpt og betalt, tusen takk. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jupp, jeg ser det ennå faktisk. :)  Har holdt på i mange år og med forskjellige skuespillere. 

Ikke sett. :klo:  Hva hander det om? 

---

Du kan lese om den her; https://m.imdb.com/title/tt0120382/ Men, ikke les for mye, den er best om man vet minst mulig av hva som skjer, tenker jeg :jepp: Jeg synes den var fantastisk bra.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Rumle skrev:

Du kan lese om den her; https://m.imdb.com/title/tt0120382/ Men, ikke les for mye, den er best
om man vet minst mulig av hva som skjer, tenker jeg. Jeg synes den var fantastisk bra.

Den er notert, takk. :) 

12 timer siden, Severus skrev:

Følte meg passe død på innsiden her

Du ser passe levende ut på utsiden jaffal og bra er det. :jepp: Namm! Isen altså. :fnise: 

11 timer siden, Fantastica skrev:

Winza, nå drar jeg på byen! Hvis du ser meg, ta kontakt!

Åhh...dette blir spennende! Ingen vet hvordan noen ser ut, men de hilser på alle som ser...."KG`ske" ut? :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. :tommelopp:  Jeg har ofte drømt om å få komme på "omvisning" på isfabrikk, med så mye gratis smaksprøver
som en bare kunne klare å bære med hjem etterpå. Fantastisk hadde det vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig. :tommelopp:  Jeg har ofte drømt om å få komme på "omvisning" på isfabrikk, med så mye gratis smaksprøver
som en bare kunne klare å bære med hjem etterpå. Fantastisk hadde det vært. 

Hennig Olsen sin versjon av Charlie og sjokoladefabrikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Severus skrev:

Royal Trippel er en god is altså

Den er god, men Royal Lakris er favoritten. 

Har butikken bare HO is, blir det gjerne Cremé Mandel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Winza skrev:

Hennig Olsen sin versjon av Charlie og sjokoladefabrikken?

Nemlig. :jepp:  "Hoppe og onkeladebutikken". :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...