Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
8 minutter siden, Sola de skrev:

Nei, det skal være sikker og visstMV5BMTQ2NDczNzAwNF5BMl5BanBnXkFtZTgwMTA2Jeg bare diiiiiigggggeeeerrrr de filmene :strix:

Jeg synes serien begynte å bli skikkelig bra med 4-egen :)

5 er favoritten min, når Hobs (The Rock) jakter på dem :P

Jeg synes 8 fortsatt var bra, det kan vi takke Dwayne Johnson for, han økte kvaliteten i filmserien når han ble med :)

Så han nylig i Skyscraper, kul film :)

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ikke sett dem jeg. :) 

Anbefaler dem sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Winza skrev:

Bare?

Nei, men akkurat nå må det helst ikke være for aggressivt. Jeg er i en snill modus. :) 

1 time siden, Severus skrev:

Men krim liker du? Hoppis

Yupp. :) 

1 time siden, Winza skrev:

Hun liker svensk krim i hvert fall 

Ja. :)  Wallander etc. 

1 time siden, Stella Rose skrev:

Har du sett denne https://www.imdb.com/title/tt2582846/ @Hoppetaujenta ? rørende og fin film.

Den er usett. Er den på flix`en mon tro?

1 time siden, Winza skrev:

Stekte grønne tomater er en veldig fin og rørende film som jeg anbefaler til alle

Den har jeg sett for lenge siden. Likte den godt.

1 time siden, Severus skrev:

Tror hun liker litt britisk også

Det gjør jeg. Dansk og svensk også. Blir litt stresset av fransk, spansk og italiensk, for de er så hissige og kranglete.
Holder på med en islandsk nå. Litt irriterende at jeg ikke forstår hva de sier når jeg har håndarbeid i hendene, for da må jeg sjekke teksting mye oftere enn når jeg skjønner språket. Øynene må være på maskene nok til at det ikke blir feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, men akkurat nå må det helst ikke være for aggressivt. Jeg er i en snill modus. :) 

Yupp. :) 

Ja. :)  Wallander etc. 

Den er usett. Er den på flix`en mon tro?

Den har jeg sett for lenge siden. Likte den godt.

Det gjør jeg. Dansk og svensk også. Blir litt stresset av fransk, spansk og italiensk, for de er så hissige og kranglete.
Holder på med en islandsk nå. Litt irriterende at jeg ikke forstår hva de sier når jeg har håndarbeid i hendene, for da må jeg sjekke teksting mye oftere enn når jeg skjønner språket. Øynene må være på maskene nok til at det ikke blir feil. 

The Truman show :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sommern krøpet opp til dere? I går var det 31 grader i skyggen her. Og overskyet. Glad det ikke var sol, hadde jo smeltet. Det gjorde vi forsåvidt uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, men akkurat nå må det helst ikke være for aggressivt. Jeg er i en snill modus. :) 

Yupp. :) 

Ja. :)  Wallander etc. 

Den er usett. Er den på flix`en mon tro?

Den har jeg sett for lenge siden. Likte den godt.

Det gjør jeg. Dansk og svensk også. Blir litt stresset av fransk, spansk og italiensk, for de er så hissige og kranglete.
Holder på med en islandsk nå. Litt irriterende at jeg ikke forstår hva de sier når jeg har håndarbeid i hendene, for da må jeg sjekke teksting mye oftere enn når jeg skjønner språket. Øynene må være på maskene nok til at det ikke blir feil. 

Hva strikker/hekler/ syr du på for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Winza skrev:

Mord og mysterier?

Jupp, jeg ser det ennå faktisk. :)  Har holdt på i mange år og med forskjellige skuespillere. 

11 timer siden, Rumle skrev:

The Truman show 

Ikke sett. :klo:  Hva hander det om? 

38 minutter siden, Sola de skrev:

Hva strikker/hekler/ syr du på for noe?

Jeg holder på med et lett sjal nå. :nigo: 
Jeg vet at høsten kommer...en gang...og da skal jeg ha et godt sjal på slenge rundt skuldrene mine. :jepp: 

12 minutter siden, Severus skrev:

Ja den har krøpet hit, tror jeg skal stikke til mamma å sitte på verandaen

Jeg unner dem som vil ha sol og varme ALT godt. Ta det vi har også, for jeg vil ikke ha den. Takk. :) 
Går ut ifra at du syns det er ok, Sev? Sol, varme og verandasitting og sånn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Ålesund er det så smått begynt å bli tilløp til sol, var ute en tur på morgenen og det var ikke så verst temperatur. Altså, det kunne ha snødd for min del, jeg har solskinn i hjertet. :hjerter_rundt:

Ønsker dere alle en nydelig dag!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fantastica skrev:

I Ålesund er det så smått begynt å bli tilløp til sol, var ute en tur på morgenen og det var ikke så verst temperatur. Altså, det kunne ha snødd for min del, jeg har solskinn i hjertet. :hjerter_rundt:

Ønsker dere alle en nydelig dag!

Det er noe av det vakreste jeg noen gang har hørt :rodmer: Solskinn i hjertet. Det unner jeg deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...