Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Stella Rose
Skrevet

Kom til å tenke på at det er nå nærmere jul i år, enn jula som var i fjor 🙈

Videoannonse
Annonse
Gjest Winza
Skrevet
9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dagen i dag er sånn ca 10-12 minutter kortere....og det går atter mot leveligere tider. :jepp: 

12 minutter er jo ingeting 😛 

Skrevet

Joda, det er tolv minutter og når det først kommer i gang, så er det plutselig en time og så er det enda plutseligere
mørkt klokka tre på dagen. Det går veldig fort når tiden begynner å rulle skjønner du. :jepp: Dette har jeg peiling på.

Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Joda, det er tolv minutter og når det først kommer i gang, så er det plutselig en time og så er det enda plutseligere
mørkt klokka tre på dagen. Det går veldig fort når tiden begynner å rulle skjønner du. :jepp: Dette har jeg peiling på.

Hva mener du egentlig?:p

Skrevet

Det jeg skrev. 100% mener jeg det. :biggrin:  Snart kommer høstluften og brer seg som en god venn over oss...

Gjest Winza
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Det jeg skrev. 100% mener jeg det. :biggrin:  Snart kommer høstluften og brer seg som en god venn over oss...

Gleder meg :)

Skrevet

Snart og snart, Fru Blom .. :rolleyes:

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Noen av dere som vet hvor varmt det er i Telemark? Skal en tur dit neste helg...

Skrevet
9 timer siden, Rumle skrev:

Snart og snart, Fru Blom .. 

Hvis en sier det til seg selv hver dag, vil en plutselig få rett en dag. Enklere enn å vinne i lotto. ;) 

Skrevet
1 time siden, Stella Rose skrev:

Noen av dere som vet hvor varmt det er i Telemark? Skal en tur dit neste helg...

Per nå tipper jeg det er ca 30 grader. Er det på hele Østlandet tror jeg. 

Gjest Winza
Skrevet

Ble litt hamstring av diverse ting i dag, da det var tilbud 😅

F1B62D72-CD9F-46E2-A725-C25194B37173.jpeg.1d48762c293235122b6ad873918d4aa0.jpegA2256588-2298-4B59-9650-498A4B410475.thumb.jpeg.53ebc139c5f9672ca0110decdb52abab.jpeg

Skrevet
2 timer siden, Stella Rose skrev:

Telemark er stort ;) Hvor tenker du?

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Ble litt hamstring av diverse ting i dag, da det var tilbud

I alle dager. Det var hamstringen sin det. Er du nesten blakk nå eller? :fnise: 

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

I alle dager. Det var hamstringen sin det. Er du nesten blakk nå eller? :fnise: 

Fortsatt i pluss :P 

Var 5kr per Pringles rør. 5 blir 25kr og like mye som et rør og billigere enn et vanlig rør 😛

Skrevet

...og hadde de hatt tilbud på grønnsaker...så hadde du kjøpt det også... i stort kvantum? ;) 

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet
21 minutter siden, FruN skrev:

Telemark er stort ;) Hvor tenker du?

Øst- Telemark, rundt Tinn.

Skrevet
11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og hadde de hatt tilbud på grønnsaker...så hadde du kjøpt det også... i stort kvantum? ;) 

Vi er heldige og har en svær grønnsaksbutikk i nærheten her som har superbillig frukt og grønt! Utenlandske jordbær til 10kr f.eks. Og blåbær og bringebær til 6kr. To store handleposer derfra havnet som regel godt under 200kr! Også masse utvalg!! Veldig mye folk også da :ler:

Gjest Winza
Skrevet

Kunne spart de til deg :jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...