Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37961 Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Her kunne det kommet en retur som en verbalboomerang, men jeg skal la det være...emnet tatt i betraktning. Ha-ha, tenkte på det selv. Jeg venter gjerne jeg.... 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2018 #37962 Skrevet 1. juli 2018 Jeg setter meg her og venter med deg jeg. På hva er det ikke godt å si, men å være tilstede i nuet er ikke det verste man har....og litt kaffe som er klar og sånn... 2
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37965 Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Den som hadde hatt en is i varmen .. Iiiiiiiiskake. Bare å forsyne seg Rumle.. 2
Mynona Skrevet 1. juli 2018 #37966 Skrevet 1. juli 2018 25 minutter siden, Aldrisur skrev: Lille snuppa, hun tror vel verden er sånn laga at det alltid er veldig varmt rundt henne. (Men, men blir vel ikke lenge til hun opplever noe annet.) Ja, blir nok sjokk for henne å kjenne på mindre enn 15 grader. nå begynte jeg å lure på om været man ble utsatt for det første året sier noe om man liker veldig varmt eller ikke, og veldig kaldt eller ikke. Nå skal jeg sjekke om yr har statistikk for mitt fødselsår. 1
Rumle Skrevet 1. juli 2018 #37967 Skrevet 1. juli 2018 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Iiiiiiiiskake. Bare å forsyne seg Rumle.. Titusen takk! 2
Aldrisur Skrevet 1. juli 2018 Forfatter #37968 Skrevet 1. juli 2018 5 minutter siden, Mynona skrev: Ja, blir nok sjokk for henne å kjenne på mindre enn 15 grader. nå begynte jeg å lure på om været man ble utsatt for det første året sier noe om man liker veldig varmt eller ikke, og veldig kaldt eller ikke. Nå skal jeg sjekke om yr har statistikk for mitt fødselsår. Ja, du får forske litt på det og fortelle oss hva du kommer fram til.
Hoppetaujenta Skrevet 2. juli 2018 #37969 Skrevet 2. juli 2018 Må være fint å bli født så en får sin første vår/sommer uten alle tonnene med vinterklær sånn øyeblikkelig. Liten, sprellende sommerkropp i god temp og noen få florlette sommerplagg er det aller beste. 1
Mynona Skrevet 2. juli 2018 #37970 Skrevet 2. juli 2018 På 1.7.2018 den 18.56, Aldrisur skrev: Ja, du får forske litt på det og fortelle oss hva du kommer fram til. Det snødde den dagen jeg ble født. Og min første sommer så ut til å være av den kjølige sorten på de datoene jeg sjekket... så da stemmer ikke min teori 7 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Må være fint å bli født så en får sin første vår/sommer uten alle tonnene med vinterklær sånn øyeblikkelig. Liten, sprellende sommerkropp i god temp og noen få florlette sommerplagg er det aller beste. Veldig glad vi slipper 3 lag med klær, ull, lue, votter og det hele når hun er fersk. I tillegg til å skli rundt på holka og dytte vogn gjennom slaps. Det tror jeg ikke jeg hadde klart de første ukene, for da var jeg så svak og sliten. I dag er antrekket bleie. Og vi har mange fine kortermet body og drakt med korte ermer og korte ben. Enkle å sprelle i! 1
Severus Skrevet 2. juli 2018 #37971 Skrevet 2. juli 2018 Tror egentlig hun hadde klart seg med ett ullsett i en skikkelig deilig vinterpose. Ser de som bruker pose her oppe kun har ett lag klær selv på de ferske.
Mynona Skrevet 2. juli 2018 #37972 Skrevet 2. juli 2018 17 minutter siden, Severus skrev: Tror egentlig hun hadde klart seg med ett ullsett i en skikkelig deilig vinterpose. Ser de som bruker pose her oppe kun har ett lag klær selv på de ferske. Jeg har ikke peiling! Synes det er vanskelig å kle på når det er 15 grader jeg Men en god vinterpose er nok veldig nyttig ja! Jeg har arvet 3 stk faktisk!
Severus Skrevet 3. juli 2018 #37973 Skrevet 3. juli 2018 Tror ikke man bruker vinterdress før de begynner å skal leke ute
Aldrisur Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #37975 Skrevet 3. juli 2018 13 timer siden, Mynona skrev: Det snødde den dagen jeg ble født. Og min første sommer så ut til å være av den kjølige sorten på de datoene jeg sjekket... så da stemmer ikke min teori Da vet vi det og kan legge den teorien bak oss. Ønsker dere en veldig fin tirsdag. Her er et lite bidrag fra meg til dere som må svette i dag også. 2
Mynona Skrevet 3. juli 2018 #37976 Skrevet 3. juli 2018 Her i huset har vi dilla på vannmelon for tiden. Spiser vel en sånn her str hver dag omtrent 1
Gjest Winza Skrevet 3. juli 2018 #37977 Skrevet 3. juli 2018 7 minutter siden, Mynona skrev: Her i huset har vi dilla på vannmelon for tiden. Spiser vel en sånn her str hver dag omtrent Hel?
Mynona Skrevet 3. juli 2018 #37978 Skrevet 3. juli 2018 57 minutter siden, Winza skrev: Hel? En hel sånn der som på bildet ja 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juli 2018 #37979 Skrevet 3. juli 2018 Dagen i dag er sånn ca 10-12 minutter kortere....og det går atter mot leveligere tider.
Rumle Skrevet 3. juli 2018 #37980 Skrevet 3. juli 2018 7 timer siden, Mynona skrev: En hel sånn der som på bildet ja Da er vi like hektet, for akkurat det spiser jeg og hver dag 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Dagen i dag er sånn ca 10-12 minutter kortere....og det går atter mot leveligere tider. Dessverre 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå