Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Her kunne det kommet en retur som en verbalboomerang, men jeg skal la det være...emnet tatt i betraktning. :lur: 

Ha-ha, tenkte på det selv.

Jeg venter gjerne jeg....:romeo:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg setter meg her og venter med deg jeg. På hva er det ikke godt å si,
men å være tilstede i nuet er ikke det verste man har....og litt kaffe som er klar og sånn... :laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Den som hadde hatt en is i varmen .. :bond:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Den som hadde hatt en is i varmen .. :bond:

Iiiiiiiiskake. :strix: Bare å forsyne seg Rumle..

image.thumb.png.d8ecc918e9bc10d51dc326dd4630d91c.png

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, Aldrisur skrev:

Lille snuppa, hun tror vel verden er sånn laga at det alltid er veldig varmt rundt henne. (Men, men blir vel ikke lenge til hun opplever noe annet.) :Nikke:

Ja, blir nok sjokk for henne å kjenne på mindre enn 15 grader. :ler: 

nå begynte jeg å lure på om været man ble utsatt for det første året sier noe om man liker veldig varmt eller ikke, og veldig kaldt eller ikke. :klo:  Nå skal jeg sjekke om yr har statistikk for mitt fødselsår. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Iiiiiiiiskake. :strix: Bare å forsyne seg Rumle..

image.thumb.png.d8ecc918e9bc10d51dc326dd4630d91c.png

Titusen takk! :wow: :mynona:

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, blir nok sjokk for henne å kjenne på mindre enn 15 grader. :ler: 

nå begynte jeg å lure på om været man ble utsatt for det første året sier noe om man liker veldig varmt eller ikke, og veldig kaldt eller ikke. :klo:  Nå skal jeg sjekke om yr har statistikk for mitt fødselsår. 

Ja, du får forske litt på det og fortelle oss hva du kommer fram til. :Nikke:

Skrevet

Må være fint å bli født så en får sin første vår/sommer uten alle tonnene med vinterklær sånn øyeblikkelig.
Liten, sprellende sommerkropp i god temp og noen få florlette sommerplagg er det aller beste. :) 

• Liker 1
Skrevet
På 1.7.2018 den 18.56, Aldrisur skrev:

Ja, du får forske litt på det og fortelle oss hva du kommer fram til. :Nikke:

Det snødde den dagen jeg ble født. Og min første sommer så ut til å være av den kjølige sorten på de datoene jeg sjekket... så da stemmer ikke min teori :ler: 

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Må være fint å bli født så en får sin første vår/sommer uten alle tonnene med vinterklær sånn øyeblikkelig.
Liten, sprellende sommerkropp i god temp og noen få florlette sommerplagg er det aller beste. :) 

Veldig glad vi slipper 3 lag med klær, ull, lue, votter og det hele når hun er fersk. I tillegg til å skli rundt på holka og dytte vogn gjennom slaps. Det tror jeg ikke jeg hadde klart de første ukene, for da var jeg så svak og sliten. 

I dag er antrekket bleie. Og vi har mange fine kortermet body og drakt med korte ermer og korte ben. Enkle å sprelle i! 

• Liker 1
Skrevet

Tror egentlig hun hadde klart seg med ett ullsett i en skikkelig deilig vinterpose. Ser de som bruker pose her oppe kun har ett lag klær selv på de ferske.

Skrevet
17 minutter siden, Severus skrev:

Tror egentlig hun hadde klart seg med ett ullsett i en skikkelig deilig vinterpose. Ser de som bruker pose her oppe kun har ett lag klær selv på de ferske.

Jeg har ikke peiling! Synes det er vanskelig å kle på når det er 15 grader jeg :ler: Men en god vinterpose er nok veldig nyttig ja! Jeg har arvet 3 stk faktisk! 

Skrevet

Tror ikke man bruker vinterdress før de begynner å skal leke ute

Skrevet
13 timer siden, Mynona skrev:

Det snødde den dagen jeg ble født. Og min første sommer så ut til å være av den kjølige sorten på de datoene jeg sjekket... så da stemmer ikke min teori :ler: 

Da vet vi det og kan legge den teorien bak oss. :laugh:

Ønsker dere en veldig fin tirsdag. :blomst:

Her er et lite bidrag fra meg til dere som må svette i dag også. :engel:

image.png.9082f69f6be6e6929dffa0a0cc3c8be5.png

• Liker 2
Skrevet

Her i huset har vi dilla på vannmelon for tiden. Spiser vel en sånn her str hver dag omtrent

slice-of-watermelon-with-a-knife.jpg

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
7 minutter siden, Mynona skrev:

Her i huset har vi dilla på vannmelon for tiden. Spiser vel en sånn her str hver dag omtrent

slice-of-watermelon-with-a-knife.jpg

Hel?

Skrevet
57 minutter siden, Winza skrev:

Hel?

En hel sånn der som på bildet ja :) 

• Liker 1
Skrevet

Dagen i dag er sånn ca 10-12 minutter kortere....og det går atter mot leveligere tider. :jepp: 

Skrevet
7 timer siden, Mynona skrev:

En hel sånn der som på bildet ja :) 

Da er vi like hektet, for akkurat det spiser jeg og hver dag :ler:

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dagen i dag er sånn ca 10-12 minutter kortere....og det går atter mot leveligere tider. :jepp: 

Dessverre :sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...