Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jøss, de er skikkelig oppfinnsomme! Men håper de har vett til å ikke spise parafinbaserte lys, det er jo det de fleste er laget av. 

Ja, det tenkte jeg på også, en del er vel blandet også?

Tror mange har antatt at det var hærverk før man forsto at det var fugler :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Fest for fuglene med andre ord! :ninuskapus:

Ja, jeg må få prøvd det jeg også! Har stått på lista lenge nok! :P

Ja til begge deler! :nordvesta:

Forresten hvordan gikk det med ringblomstene dine i fjor? Jeg har tittet og tenkt litt for mye på blomster i det siste.. men fikk altså ikke til ringblomstene i det hele tatt når jeg kom på dem. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja til begge deler! :nordvesta:

Forresten hvordan gikk det med ringblomstene dine i fjor? Jeg har tittet og tenkt litt for mye på blomster i det siste.. men fikk altså ikke til ringblomstene i det hele tatt når jeg kom på dem. 

Jo, de gikk det ganske bra med! Fikk endel blomster, eneste som var litt kjedelig var at jeg n esten bare fikk en farge fra mixen. I år kjøper jeg nok spesifikke sorter og ikke mix :Nikke: Er spesielt en jeg liker veldig godt fordi den har så nydelige tegninger på undersiden av kronbladene :rodmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, det tenkte jeg på også, en del er vel blandet også?

Tror mange har antatt at det var hærverk før man forsto at det var fugler :ler:

Farlig parkering med risiko for å bli bombet av lys :ler: 

Nei dessverre er det lite ekte stearin og parafin er giftig. De fleste telys er parafin, faktisk de fleste kubbelysene også. Fikk meg en vekker når jeg leste om dem i en artikkel. Her har jo meisene tidligere spist på lysene mine om vinteren, dvs parafin :unsure: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Jo, de gikk det ganske bra med! Fikk endel blomster, eneste som var litt kjedelig var at jeg n esten bare fikk en farge fra mixen. I år kjøper jeg nok spesifikke sorter og ikke mix :Nikke: Er spesielt en jeg liker veldig godt fordi den har så nydelige tegninger på undersiden av kronbladene :rodmer:

Åh så bra :ninuskapus: Det går visst ikke å så de på hytta eller verandakassen, må vel passe bedre på de/gi bedre jord :vetikke: 

Den prinsen? 

• Liker 1
Skrevet

Var den jeg tenkte du mente! :laugh: Nydelig ja :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle bare ta en dusj før jeg skulle se The Leftovers, så håret rakk å tørke før jeg legger meg. Og med en gang jeg satt stumpen på sofaen etter dusjen så ringte telefonen, og så kom Paul hjem, så da ble det ikke mer enn de første 3 minuttene. Jeg prøver igjen imorgen :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg hengt opp fuglematen, de ble kjempefine! Skikkelig gøy :mynona: 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg skulle bare ta en dusj før jeg skulle se The Leftovers, så håret rakk å tørke før jeg legger meg. Og med en gang jeg satt stumpen på sofaen etter dusjen så ringte telefonen, og så kom Paul hjem, så da ble det ikke mer enn de første 3 minuttene. Jeg prøver igjen imorgen :jepp: 

:laugh: Sånn går det! 

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Nå har jeg hengt opp fuglematen, de ble kjempefine! Skikkelig gøy :mynona: 

:mynona:

Ser frem til full rapport i morgen!!! :jepp:

3 timer siden, Frøkensina skrev:

Jeg har funnet denne rhododendronsiden på nettet :daane: http://www.rhodobutik.dk/shop/frontpage.html

Har lyst på altfor mange! Kanskje bra jeg ikke bor i danmark :sjenert: Lurer på om beistene har latt noen asaleaknopper være i fred på hytta. 

:overrasket:

• Liker 1
Skrevet

Skal rapportere :opplyser: 

:hoppe:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:hoppe:

:laugh::klemmer: 

Apropos, hvordan står det til med limoncelloen? 

• Liker 1
Skrevet

:laugh::klemmer: 

Apropos, hvordan står det til med limoncelloen? 

:klemmer:

Jo, nå er det ikke så lenge til jeg skal ha sukkervannet i! Det blir gøy :)

• Liker 1
Skrevet

:hoppe: Hurra! :duskedame: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Åhh, tar det så laaaaang tid å lage den. Trodde egentlig du hadde drukket den opp, men så er den altså ikke ferdiglaget.  :klo:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Åhh, tar det så laaaaang tid å lage den. Trodde egentlig du hadde drukket den opp, men så er den altså ikke ferdiglaget.  :klo:

Haha nei, det får da være måte på! :laugh: Den er til påske :Nikke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og med tanke på at det blir ganske mye, regner jeg med at den varer lenger enn til påske også :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...