Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2018 #33481 Skrevet 2. februar 2018 13 timer siden, Calandria skrev: Kan jo hende du liker dem Jaha? De var litt gode allikevel altså? 10 timer siden, FruN skrev: Vi har sånn ny, teit strømmåler. Hva er teit med den? Jeg får nok en sånn i løpet av året jeg også. 10 timer siden, FruN skrev: Aldris nye koffert. Det er spesielt for at noen av oss skal kunne snike oss med på en behageligere måte. Hun tenker nå på vårt velbefinnende også hun derre Aldri. Jeg likte størrelsen. 10 timer siden, FruN skrev: Litt godt stekt, men pyttsann. Servert med sjokolademelk, og «finserviset» hennes. Jeg liker de med litt farge på, så disse så fine ut syns jeg. 1
FruN Skrevet 2. februar 2018 #33483 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Jaha? De var litt gode allikevel altså? Hva er teit med den? Jeg får nok en sånn i løpet av året jeg også. Det er spesielt for at noen av oss skal kunne snike oss med på en behageligere måte. Hun tenker nå på vårt velbefinnende også hun derre Aldri. Jeg likte størrelsen. Jeg liker de med litt farge på, så disse så fine ut syns jeg. Som forklart, jeg tror strømselskapene/strømnetteiere kommer til å utnytte det til sin fordel. De ble litt godt stekt ut i fra oppskriften Men gode ble de! 2
Dr. A. Kula Skrevet 2. februar 2018 #33484 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Rumle skrev: God fredag og helg fiiiine folk jada, Rumle. I dag ER det fredag. God fredag til deg og @Roadrunner, samt alle andre her i tråden. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2018 #33485 Skrevet 2. februar 2018 Jeg tar det til meg og sier tusen takk. I lige måde. 2
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #33486 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: jada, Rumle. I dag ER det fredag. God fredag til deg og @Roadrunner, samt alle andre her i tråden.
Aldrisur Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #33487 Skrevet 2. februar 2018 God fredag godtfolk! Det stemmer at jeg ligger 6 timer foran dere, så her er fredagen snart over, men freddan har vært fin. I kveld har vi vært på en italiensk restaurant og spist pasta. Det er kjempe varmt her, også om kvelden. I går kveld når jeg hadde kledd meg ferdig og klar til å gå, så hr Aldri: Skal du gå i underbuksa eller? Jeg hadde glemt å ta på meg shortsen. Ler meg fillete av og til. Og så er det masse rare folk her. Finis Gratulerer så mye med dagen som var @Frøkensina. Håper du hadde en fin dag. Klem. Fjågesund ligger Kviteseid kommune i Telemark og der bor det 60 mennesker. Sånn by the Way😆 Nå går batteriet ut og jeg er helt ærlig: ikke komfortabel med å skrive fra mobil. Kos dere med fredag og helg. Masse klemmer fra meg. 4
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #33488 Skrevet 2. februar 2018 Så koselig med fredagshilen fra selveste sjefen! Ha en flott helg Aldri! 3
Frøkensina Skrevet 2. februar 2018 #33489 Skrevet 2. februar 2018 God helg nedi varmeland Aldri god fredag resten. 2
Dr. A. Kula Skrevet 2. februar 2018 #33493 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Blir visst feil å skrive: Aldri ha en god helg. Så da blir det: Ha en god helg, Aldri! Edit: (med eller uten shorts ) Endret 2. februar 2018 av Dr. A. Kula 4
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #33494 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Så skjønn! 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2018 #33497 Skrevet 2. februar 2018 God fredag til alle sammen i gamlelandet...og utenlandsdamen som kanskje sover snart. Her holder på å gå ned nå. En nydelig soldag har det vært og det er sjelden kost for tiden. Maxtemp var +12,2 Wu-huu! Det går rette veien! 3
Frøkensina Skrevet 2. februar 2018 #33498 Skrevet 2. februar 2018 + 12? Vi får sjekke yr om vi vil Her er det skøytebane -wooosj... 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2018 #33499 Skrevet 2. februar 2018 Ehh...sa jeg tolv? Jeg mente +21... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå