Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp::vinke: Håper det går greit med pakkingen Aldri! Sååå deilig at det er :sol: og blå himmel i dag. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:kaffekopp::vinke: Håper det går greit med pakkingen Aldri! Sååå deilig at det er :sol: og blå himmel i dag. 

Takk Frøkensina! Jeg pakker og pakker, og har innsett nå at jeg skal være borte lenge og bo på veldig forskjellige steder. Men det MÅ holde med én koffert. :)

Og så har jeg en greie med det at jeg MÅ stryke alt som skal i den kofferten. Derfor tar det lang tid. :laugh:

Å er det blå himmel? Ja, ser det nå, så deilig. :ninuskapus:

God søndag til alle sammen! 

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Ray ray!

Kan du ikke være så snill og høre på snille Aldrisur, det er jo egentlig hennes dagbok og mye hyggeligere om folk her kan være sosiale med hverandre i stedet for å spamme. Snakk med oss i stedet :blomst: 

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Takk Frøkensina! Jeg pakker og pakker, og har innsett nå at jeg skal være borte lenge og bo på veldig forskjellige steder. Men det MÅ holde med én koffert. :)

Og så har jeg en greie med det at jeg MÅ stryke alt som skal i den kofferten. Derfor tar det lang tid. :laugh:

Å er det blå himmel? Ja, ser det nå, så deilig. :ninuskapus:

God søndag til alle sammen! 

Ja du må jo ikke høre på meg hvertfall angående pakking, jeg er beryktet dårlig på det :laugh: Det er nok lurt å tenke så praktisk som mulig, men om du må stryke alt hvordan skal du få plass til alt når du skal hjem igjen? :klo: 

Jupp det er godt med en lys dag :mynona: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Rumle skrev:

:kaffekopp::vinke:

:sol:her også i dag :Nikke:

:ninuskapus::mynona: 

• Liker 1
Skrevet

:laugh:  

Det er veldig godt med en klar dag, tankene får litt luft og mer løfte om vår :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh:  

Det er veldig godt med en klar dag, tankene får litt luft og mer løfte om vår :Nikke: 

Jupp :)

• Liker 1
Skrevet

Nysnø i natt og :sol: i dag :nigo:

Ble en fin rusletur etter dagens treningsøkt, deilig med litt dagslys og finvær!

• Liker 3
Skrevet

Nå så jeg at du allerede er på vingene med musikk :ninuskapus:

For meg blir the Morphine - A Head with Wings :skya: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Nysnø i natt og :sol: i dag :nigo:

Ble en fin rusletur etter dagens treningsøkt, deilig med litt dagslys og finvær!

Vi trenger alt lyset vi kan få nå :jepp:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Nå så jeg at du allerede er på vingene med musikk :ninuskapus:

For meg blir the Morphine - A Head with Wings :skya: 

:hoppe:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Og all :kaffekopp:vi kan få! :laugh:

Jaa :daane: Skal sette på en ny kanne nå :mynona: Mens det er full kveldsmatkø på balkongen, troster, spurver og meiser. Skulle ønske de kunne rydde opp etter seg selv bare! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Det er koselig ja :ninuskapus: Men måtte ta en feierunde nå når de fleste var borte, det er særlig trostene som har en lei uvane å lage grisete kaos på gulvet etter å ha kastet brødbiter rundt, spolt opp jord og ikke minst lagt fra seg mer ekle skittklumper enn jeg synes er nødvendig. Dessuten virker det veldig uhygenisk at de da fortsetter å spise på det de har kastet rundt som har blandet seg med alt mulig. 

• Liker 1
Skrevet

Og nå er hele mobben tilbake igjen, jaja :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det blir mye rot med de. Trostene her er helt ville også de kaster rundt på jorden/blader i alle pottene for å lete etter noe :dry:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har en som er utrolig nysgjerrig, den kom nesten inn i stuen for noen dager siden da jeg hadde døren åpen ut og snakket med den :ler: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

De er rare med det der! Men de har også sin sjarm med synging f.eks. Én i familien hadde en spesiell kontakt med en svarttrost på hytta, pågikk over flere år at de plystret og sang til hverandre :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...