Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Så bra at du ikke gir deg! Det er jo det mammaer er til for - å passe på småtassene sine. 

Håper virkelig det går over nå, forstår godt at du ikke liker detter her. Var det ikke sånn at Lillemor fikk det først? Er hun helt bra igjen nå da? Detter er prisen med å ha barn i barnehagen. Synes våre små her var syke hele det første året i b.hagen, og så smitter de jo småsøsken også. 

Jo, ho kastet opp en gang og hadde diaré i tre dager etterpå. Har sagt ifra i bhg at lillebror ikke er i form, men ho har heldigvis fått være der :) 

Jeg har skjønt det :ler: Kanskje lillebror er bittelitt mindre syk når han begynner? :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FruN skrev:

Jo, ho kastet opp en gang og hadde diaré i tre dager etterpå. Har sagt ifra i bhg at lillebror ikke er i form, men ho har heldigvis fått være der :) 

Jeg har skjønt det :ler: Kanskje lillebror er bittelitt mindre syk når han begynner? :lur: 

Ja, han blir nok herdet den lille karen. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

 Husker du å pakke meg i kofferten din denne gangen da Aldrisur!? :hjerter:

Jeg tenker på dere innimellom. Når Juballongen popper opp der i Mine innlegg som den ofte gjør! Og så blir jeg glad selv om jeg ikke kikker innom og legger igjen spor, eller jeg leser litt men lukker døra stille bak meg uten at noen merker noe fordi dere er så søte når dere sover og jeg vil ikke forstyrre. 

Og så enda mer gir den meg litt sånn piff til å dra ut på tur! Jeg får litt sånn reiselyst bare av å tenke på den! 

Dere gjør meg glad! Håper dere har noe å være glad for også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det ordner seg nok. :)

Vi skulle tatt en vårlig ballongtur over tulipanblomstringen i Nederland! 

tulips-of-amsterdam-dominic-davison.jpg

Parlano d’amore i tuli, tuli, tuli, tulipan :duskedame: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rainstorm skrev:

 Husker du å pakke meg i kofferten din denne gangen da Aldrisur!? :hjerter:

Jeg tenker på dere innimellom. Når Juballongen popper opp der i Mine innlegg som den ofte gjør! Og så blir jeg glad selv om jeg ikke kikker innom og legger igjen spor, eller jeg leser litt men lukker døra stille bak meg uten at noen merker noe fordi dere er så søte når dere sover og jeg vil ikke forstyrre. 

Og så enda mer gir den meg litt sånn piff til å dra ut på tur! Jeg får litt sånn reiselyst bare av å tenke på den! 

Dere gjør meg glad! Håper dere har noe å være glad for også. :klem:

ÅÅh...:rodmer:..du er ei go' ei du Rainstorm. :klem1:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Parlano d’amore i tuli, tuli, tuli, tulipan :duskedame: 

 

Kul musikk i natten. :danser:Passer meg kjempebra akkurat nå. :danser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstrene var fra Holland, men fikk stor suksess i Italia :ninuskapus: Inntil de måtte flykte fra fascistene siden de var jøder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du og Herr Aldrisur liker best med å reise dit dere skal? Det er vel ganske likt der og der dere var før jul (i mitt enkle hode siden jeg aldri har vært i området) og så har dere vært der noen ganger før ikke sant? 

Skal du ta en middag på Burj og ta noen bilder? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Søstrene var fra Holland, men fikk stor suksess i Italia :ninuskapus: Inntil de måtte flykte fra fascistene siden de var jøder. 

Fasinerende.:rodmer: Nå fikk jeg lyst til å vite mer om disse to. Alt jeg lærer av deg Frøkensina. :klem1: 

Men sier god natt til dere, håper alle får sove godt når dere bestemmer dere for å gjøre det, mener jeg. :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Fasinerende.:rodmer: Nå fikk jeg lyst til å vite mer om disse to. Alt jeg lærer av deg Frøkensina. :klem1: 

Men sier god natt til dere, håper alle får sove godt når dere bestemmer dere for å gjøre det, mener jeg. :ler:

 

Ok, men da må du svare i morgen :ler: Sov godt :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hva er det du og Herr Aldrisur liker best med å reise dit dere skal? Det er vel ganske likt der og der dere var før jul (i mitt enkle hode siden jeg aldri har vært i området) og så har dere vært der noen ganger før ikke sant? 

Skal du ta en middag på Burj og ta noen bilder? 

Nei, det er helt ulikt der v var før jul. Det var jo et arabisk land må vite. :ler:

Dit vi skal nå er det asiatisk landskap, og fordi det er en øy er det ikke så overveldig varmt og klamt der heller. Litt bris, 30 + grader, lange hvite strender, turkis hav, hyggelige mennesker, full fart i byen, masse god mat, avslappende men samtidig morsomt om du skjønner. 

Vet ikke hvor Burj er, men.....:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nei, det er helt ulikt der v var før jul. Det var jo et arabisk land må vite. :ler:

Dit vi skal nå er det asiatisk landskap, og fordi det er en øy er det ikke så overveldig varmt og klamt der heller. Litt bris, 30 + grader, lange hvite strender, turkis hav, hyggelige mennesker, full fart i byen, masse god mat, avslappende men samtidig morsomt om du skjønner. 

Vet ikke hvor Burj er, men.....:fnise:

Men du skulle jo til Dubai? :klo:  Superluksushotellet Burj al Arab :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Men du skulle jo til Dubai? :klo:  Superluksushotellet Burj al Arab :) 

Jadda, skal dit også, men det er på slutten av reisen.:P Fire dager skal vi være der og så hjem igjen. Jeg har vært på Burj al Arab tidligere - og drekki kaffe med gull på! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...det har du sikkert ærlig fortjent, Aldri. Jeg skal passe kåken her i mellomtiden jeg. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jadda, skal dit også, men det er på slutten av reisen.:P Fire dager skal vi være der og så hjem igjen. Jeg har vært på Burj al Arab tidligere - og drekki kaffe med gull på! :fnise:

Si nå hvor dere skal da :bond: 

Ja det hadde du ja, luksusdyr :ler: Synes det er litt ille hvor mye gull som spises der, man får det jo aldri tilbake. Fra en supernova til endetarmen -svusj borte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burj al Arab kan man ikke besøke om man ikke har bestilt rom der. Og når man vet at det billigste rommet koster sånn cirka 25.000 N.kr. pr natt, så er det ikke der man bor liksom. Men man kan kjøpe seg innpass for som besøkende for å drikke/spise afternoon tea f.eks. Det gjorde vi, men det var også så kostbart at for oss blir det én gang i livet liksom.

Men for et fantastisk vakkert og gjennomført stilig hotell. Helt hinsides denne verden. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Burj al Arab kan man ikke besøke om man ikke har bestilt rom der. Og når man vet at det billigste rommet koster sånn cirka 25.000 N.kr. pr natt, så er det ikke der man bor liksom. Men man kan kjøpe seg innpass for som besøkende for å drikke/spise afternoon tea f.eks. Det gjorde vi, men det var også så kostbart at for oss blir det én gang i livet liksom.

Men for et fantastisk vakkert og gjennomført stilig hotell. Helt hinsides denne verden. :)

Ja, ville likt å se det for arkitekturen etc :jepp: Og min mørke side som liker luksus! Pappa bestemte seg for at et sånt måltid var for dyrt da han var der.

HVOR skal duuuu? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaja...det har du sikkert ærlig fortjent, Aldri. Jeg skal passe kåken her i mellomtiden jeg. :jepp: 

Takk snille Hoppe. :rodmer::fnise:

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Si nå hvor dere skal da :bond: 

Ja det hadde du ja, luksusdyr :ler: Synes det er litt ille hvor mye gull som spises der, man får det jo aldri tilbake. Fra en supernova til endetarmen -svusj borte. 

Endetarmen? :sjokkbla: Det tenkte jeg ikke på. :huh:

Her er reiseruten søte frøken.

Oslo-Bangkok-Koh Samui.

KohSamui - Bangkok - Dubai - Oslo.

Hjmme igjen. :hjerter:

 

Endret av Aldrisur
jøss så mange stavefeil...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Takk snille Hoppe. :rodmer::fnise:

Endetarmen? :sjokkbla: De tenkte jeg ikke på. :huh:

Her er reiseruten søte frøken.

Oslo-Bangkok-Koh Samui.

KohSamui - Bankok - Dubai - Oslo.

Hjmme igjen. :hjerter:

 

:hoppendeglad: Nå kan jeg reise litt med deg :mynona: 

:hug: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jaaaaa! :nordvesta:

Kan jeg gå å legge meg nå? :fnise:

Ja nå får du lov :ler: 

Drøm søtt! :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...