Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har stadig noen tulipanløker jeg ikke har fått plantet :unsure: Fikk du plantet alle dine?

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantet og plantet fru Blomkarse :ler:  Jeg dumpet de heller brutalt i små grupper i verandakassen, mange oppå hverandre :fnise: Både tulipaner  og litt annet :klo:

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du vet, det pleier ikke gå så bra uansett med balkongløken min, selv når de er satt riktig og tidligere. Så håper ikke jeg blir så skuffet om det ikke blir noe! Bra du fikk plantet noe da, dine kommer jo opp :blomst: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Plantet og plantet fru Blomkarse :ler:  Jeg dumpet de heller brutalt i små grupper i verandakassen, mange oppå hverandre :fnise: Både tulipaner  og litt annet :klo:

:laugh: jaja bedre enn å kaste de :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men du vet, det pleier ikke gå så bra uansett med balkongløken min, selv når de er satt riktig og tidligere. Så håper ikke jeg blir så skuffet om det ikke blir noe! Bra du fikk plantet noe da, dine kommer jo opp :blomst: 

Ja, jeg heier på dine i år! :duskedame:

Jeg har ikke gitt meg enda! Finstuderer værmeldingen og har store planer om å tine en sekk med jord på varmekablene i gangen neste uke! :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

:laugh: jaja bedre enn å kaste de :Nikke:

 

Jo forsåvidt :ler: men du kan kanskje prøve å drive dine fram som krukkeblomster? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, jeg heier på dine i år! :duskedame:

Jeg har ikke gitt meg enda! Finstuderer værmeldingen og har store planer om å tine en sekk med jord på varmekablene i gangen neste uke! :P

 

:ninuskapus:  :laugh: Hurra! Du får bare prøve, jeg heier tilbake jeg :duskedame: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til jeg har overskudd og tid til å holde på i min hage.. :sjenert: 

Bli kvitt de megabuskene først :nori:Tror jeg fant ut at det var skogskjegg eller noe i den duren :klo: 

Akkurat nå har jeg en sovende liten gutt på brystet :rodmer: Som ikke har kastet opp på 10 timer! Og ca 40 timer før det!! Lov å håpe det holder nå.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan redde noen krokuser om jeg får strødd blodmel enda tidligere på hytta i år, de ter så koselig med noen i blomst og ikke bare avspiste knopper..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FruN skrev:

Jeg gleder meg til jeg har overskudd og tid til å holde på i min hage.. :sjenert: 

Bli kvitt de megabuskene først :nori:Tror jeg fant ut at det var skogskjegg eller noe i den duren :klo: 

Akkurat nå har jeg en sovende liten gutt på brystet :rodmer: Som ikke har kastet opp på 10 timer! Og ca 40 timer før det!! Lov å håpe det holder nå.. 

Det går seg sikkert til etterhvert, og så kan dere få en sandkasse å putte ungene oppi :ler: Er det noen fine blomster/busker/ trær der fra før av? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruN skrev:

Jeg gleder meg til jeg har overskudd og tid til å holde på i min hage.. :sjenert: 

Bli kvitt de megabuskene først :nori:Tror jeg fant ut at det var skogskjegg eller noe i den duren :klo: 

Akkurat nå har jeg en sovende liten gutt på brystet :rodmer: Som ikke har kastet opp på 10 timer! Og ca 40 timer før det!! Lov å håpe det holder nå.. 

Så bra at han har det bedre :) Skogsjrgg Ja, har det jeg også :ninja:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Blodmel? :klo: 

For å holde rådyrene unna, ellers spiser de omtrent alt :bond: Det var ikke sånn før, hytta er over 70 år og krokusene er mest etter besteforeldrene mine. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogskjegg er visst høyrisiko svartelistet så jeg nå, sikkert like greit å bli kvitt den :P Dessuten litt kjedelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...