Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle disse løkene. Før i tiden kunne jeg sette løk om høsten og så kom de igjen og igjen, år etter år, Nå setter jeg løk og de kommer kanskje om våren, men de kommer aldri to år på rad. :klaske:  Det er så merkelig synes jeg. 

Men søte @FruN, nå synes jeg lillegutt har kastet opp lenge? Du må jo være kjempesliten? :klemmer:

Og til de to, Tuppen og Lillemor, dere er kunstskravlere. :hoho:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

*spraaaaaade rundt og smykke seg med kunstnertittel fra selveste ballongsjefen!* :nigo:

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Er du klar for ny reise aldri? :duskedame:

 

 

 

 

Ja, duskedame, nesten. Kofferten ligger klar og strykebrettet er på plass, men jeg er laaaaaangsom. Det går tregt med pakkingen, men i morgen er siste sjanse. Jeg jobber best med øksa over hodet. :duskedame::ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja, duskedame, nesten. Kofferten ligger klar og strykebrettet er på plass, men jeg er laaaaaangsom. Det går tregt med pakkingen, men i morgen er siste sjanse. Jeg jobber best med øksa over hodet. :duskedame::ler: 

Kjenner meg igjen i det :ler:

Det går nok bra! :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Lurer på hva som var inni den sjokoladetrøffelen :fnise: 

:hoho:

Sjooooookolade, sånn iskonfekt-aktig?! Det var sååååå godt! :daane:

Ps!  Hadde bare en, ellers hadde jeg tatt flere! :hoho:

Ps2; Det var Lindt Lindor mørke sjokoladetrøfler - anbefales! :lur:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja, duskedame, nesten. Kofferten ligger klar og strykebrettet er på plass, men jeg er laaaaaangsom. Det går tregt med pakkingen, men i morgen er siste sjanse. Jeg jobber best med øksa over hodet. :duskedame::ler: 

Cluet, bestemte jeg meg for i høst, er at jeg neste gang reiser med to store kofferter (med fire hjul hver)  :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det ordner seg nok. :)

Vi skulle tatt en vårlig ballongtur over tulipanblomstringen i Nederland! 

tulips-of-amsterdam-dominic-davison.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det går seg sikkert til etterhvert, og så kan dere få en sandkasse å putte ungene oppi :ler: Er det noen fine blomster/busker/ trær der fra før av? 

Har allerede sandkasse :nigo: Og jo, ja. Jeg har ingenting imot skogskjegg-buskene utseendemessig, og ikke har de spredt seg, de er bare då forbaskede store. Har en ENORM sibirkornell jeg vil bli kvitt, og så er jeg usikker på noen nyperoser. Ellers er det mye skog her :) 

 

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

For å holde rådyrene unna, ellers spiser de omtrent alt :bond: Det var ikke sånn før, hytta er over 70 år og krokusene er mest etter besteforeldrene mine. 

Good to know :ninja: 

26 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skogskjegg er visst høyrisiko svartelistet så jeg nå, sikkert like greit å bli kvitt den :P Dessuten litt kjedelig. 

Det er den! Sprer seg som fy visstnok.. 

23 minutter siden, Aldrisur skrev:

Alle disse løkene. Før i tiden kunne jeg sette løk om høsten og så kom de igjen og igjen, år etter år, Nå setter jeg løk og de kommer kanskje om våren, men de kommer aldri to år på rad. :klaske:  Det er så merkelig synes jeg. 

Men søte @FruN, nå synes jeg lillegutt har kastet opp lenge? Du må jo være kjempesliten? :klemmer:

Og til de to, Tuppen og Lillemor, dere er kunstskravlere. :hoho:

 

Han kastet opp mandag, hadde omtrent to døgns pause før han kastet opp 3 ganger i løpet av onsdag og torsdag, så nesten to døgns pause igjen før han kastet opp i dag.. Jeg er kjempesliten, kjente alt raste i hodet da han spydde i dag. Og særlig når det kun kom magesyre! Vanligvis har det kommet opp melk. Har vært i kontakt med legevakt og helsestasjon om hverandre, og gitt pokker i om jeg blir oppfattet som hysterisk eller ei. Ringer heller en gang for mye. Er ikke mye å gjøre før allmenntilstanden svekkes, han ligger jo der så blid og fornøyd hele tiden. Men håper atter en gang at det stopper nå. 

Endret av FruN
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Cluet, bestemte jeg meg for i høst, er at jeg neste gang reiser med to store kofferter (med fire hjul hver)  :ler: 

Smart. Jo flere hjul på kofferten dess bedre. :5:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Har allerede sandkasse :nigo: Og jo, ja. Jeg har ingenting imot skogskjegg-buskene utseendemessig, og ikke har de spredt seg, de er bare då forbaskede store. Har en ENORM sibirkornell jeg vil bli kvitt, og så er jeg usikker på noen nyperoser. Ellers er det mye skog her :) 

 

Good to know :ninja: 

Det er den! Sprer seg som fy visstnok.. 

Han kastet opp mandag, hadde bestemte døgns pause før han kastet opp 3 ganger i løpet av onsdag og torsdag, så nesten to døgns pause igjen før han kastet opp i dag.. Jeg er kjempesliten, kjente alt raste i hodet da han spydde i dag. Og særlig når det kun kom magesyre! Vanligvis har det kommet opp melk. Har vært i kontakt med legevakt og helsestasjon om hverandre, og gitt pokker i om jeg blir oppfattet som hysterisk eller ei. Ringer heller en gang for mye. Er ikke mye å gjøre før allmenntilstanden svekkes, han ligger jo der så blid og fornøyd hele tiden. Men håper atter en gang at det stopper nå. 

Så bra at du ikke gir deg! Det er jo det mammaer er til for - å passe på småtassene sine. 

Håper virkelig det går over nå, forstår godt at du ikke liker detter her. Var det ikke sånn at Lillemor fikk det først? Er hun helt bra igjen nå da? Detter er prisen med å ha barn i barnehagen. Synes våre små her var syke hele det første året i b.hagen, og så smitter de jo småsøsken også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...