Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30601 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: SVUSCH!!! Velkommen hjem skjønne fru Aldri. Godt å ha deg velskapt tilbake igjen i vår midte, som en naturlig varmeovn. Takk for det skjønne jomfru. 3
Rumle Skrevet 11. desember 2017 #30602 Skrevet 11. desember 2017 54 minutter siden, Aldrisur skrev: --- Som hjelpeløs tilskuer har jeg gått på gråten gjennom et av verdens verste markeder. Store og små fargerike, men egentlig *ville* fugler, bittebittesmå myke babykaniner (ikledd kjoler og dress), kattunger som ikke en gang har åpnet øynene og bittesmå hundevalper uten en eneste muskel i kroppen - alle sammen stuet inn i små bur - pipende, klatrende på ryggen til hverandre. Fy f...n for et grusomt syn. I tillegg så jeg små barn som plaget dyra ved å skremme dem - alt mens foreldrene overså det hele. Grmfff..... --- Fy søren .. Men, godt å ha deg tilbake Håper du har hatt en god tur ellers 2
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30603 Skrevet 11. desember 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Fy søren .. Men, godt å ha deg tilbake Håper du har hatt en god tur ellers Takk fine Rumlen! Turen var fin, herr Aldrisur blid, snilll og omtenksom. Og det er dog tross alt det viktigste. 2
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30604 Skrevet 11. desember 2017 Intim betroelse: Jeg har ikke kjøpt en eneste julepresang. 3
Rumle Skrevet 11. desember 2017 #30605 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Intim betroelse: Jeg har ikke kjøpt en eneste julepresang. Wow, lykke til! 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2017 #30606 Skrevet 11. desember 2017 Gubbevaremegvel! Hvordan har du fått til det kunststykket? 2
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30609 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Wow, lykke til! Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Gubbevaremegvel! Hvordan har du fått til det kunststykket? Hakke peiling jeg! Men når du har valget mellom Gucci, Fendi og Versace og noe arabisk markedstræl, så er det ikke så enkelt vettu! 2
Rumle Skrevet 11. desember 2017 #30610 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: En til meg, kanskje? Kanskje det 1
Mynona Skrevet 11. desember 2017 #30611 Skrevet 11. desember 2017 Jeg har ikke tenkt på de jeg skal kjøpe en gang. Aner ikke hva jeg skal kjøpe! 2
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30612 Skrevet 11. desember 2017 38 minutter siden, Aldrisur skrev: He-he. Jeg tror jeg skrev at vi reiste på en tirsdag og skulle vær borte i seks dager. Men skitt samma. jeg synes du følger godt med og gjør en god jobb som ballongkaptein når jeg er borte. Jeg har vært i Qatars hovedstad som heter Doha. Der bor det 300.000 arabere som lever et steinrikt liv på landets gassinnkomster, kjører rundt i Dollarglis (og har mer kroner og flere koner enn de fleste) og ca. 1,8 mill fremmedarbeidere. Og ja, det med lyset. Lyset kan ingen ta fra oss. Oj, høres veldig eksotisk ut Men jeg tenker at disse fremmedarbeiderne i mange tilfeller har det mer som slaver som i andre arabiske oljestater. Lurer på om ikke Skrik havnet i Qatar.. 48 minutter siden, Aldrisur skrev: Vi var der for 5 år siden. og ønsket å se om saker og ting hadde forbedret seg, men det hadde det ikke. Dessverre. Jeg hadde en alle tiders super hotelldame som laget te med ingefær, sitron og honning til meg hver morgen. Jeg kan ikke få takket henne nok for hennes snillhet. Håper du er bedre?Jeg har også sett en masse rar kunst på denne reisen og da er det klart at jeg også tenkte mye på deg. Går bedre, sluttet å være kvalm for et par dager siden (men nyser og sånt enda). Fint du ble godt passet på Så spennende, lurer på hva du har sett på! Måtte du gå med hijab der? 2
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30613 Skrevet 11. desember 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Jeg har ikke tenkt på de jeg skal kjøpe en gang. Aner ikke hva jeg skal kjøpe! Åh herlig! Jeg er ikke alene. 1
Rumle Skrevet 11. desember 2017 #30614 Skrevet 11. desember 2017 Oida jeg spår noe paniske tilstander her inne de neste ukene 2
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30615 Skrevet 11. desember 2017 (endret) 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Intim betroelse: Jeg har ikke kjøpt en eneste julepresang. Ikke jeg heller 2 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har ikke tenkt på de jeg skal kjøpe en gang. Aner ikke hva jeg skal kjøpe! Ikke jeg heller Rettelse: Bortsett fra meisebollene jeg tenkte på i dag Endret 11. desember 2017 av Frøkensina 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2017 #30616 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Hakke peiling jeg! Men når du har valget mellom Gucci, Fendi og Versace og noe arabisk markedstræl, så er det ikke så enkelt vettu! Jeg hadde blitt kastet ut av landet om jeg hadde sett sånn mishandling. Jeg hadde blitt rabiat. < *Hoppe kjefter diskrèt her inne for å illustrere* 1 minutt siden, Rumle skrev: Kanskje det Tusen takk! Kanskje. 2
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30617 Skrevet 11. desember 2017 19 minutter siden, Aldrisur skrev: Takk fine Rumlen! Turen var fin, herr Aldrisur blid, snilll og omtenksom. Og det er dog tross alt det viktigste. 1
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30618 Skrevet 11. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Oj, høres veldig eksotisk ut Men jeg tenker at disse fremmedarbeiderne i mange tilfeller har det mer som slaver som i andre arabiske oljestater. Lurer på om ikke Skrik havnet i Qatar.. Går bedre, sluttet å være kvalm for et par dager siden (men nyser og sånt enda). Fint du ble godt passet på Så spennende, lurer på hva du har sett på! Måtte du gå med hijab der? Fremmdarbeiderne har overhodet ingen rettigheter. De jobber to år av gangen, deretter forlenger de sine kontrakter, sender sine overskytende skranter hjem til familien og underkaster seg de rike araberne. Sånn jeg ser det. Men jeg kan ha misforstått noe i oversettelsen av dårlig engelsk. Ha-ha, jeg måtte ikke gå i hijab. Hijab er jo helt *uskyldig* i denne sammenhengen, niqab derimot, heldekkende sort med fullstendig tildekket ansikt..... For meg virker det helt sykt. Jeg så selvfølgelig en masse spennende arkitektur, noe som alltid fasinerer meg. Men også en masse kule kunstutsmyknnger i det offentlige rom. Det skal ikke stå på penger liksom. Helt overdådige kunstutsmykninger liksom. 1
Aldrisur Skrevet 11. desember 2017 Forfatter #30619 Skrevet 11. desember 2017 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg hadde blitt kastet ut av landet om jeg hadde sett sånn mishandling. Jeg hadde blitt rabiat. < *Hoppe kjefter diskrèt her inne for å illustrere* Tusen takk! Kanskje. Jeg skulle ønske at du hadde vært ved min side Hoppe. Da skulle vi ha tatt dem! Følte meg veldig alene når jeg var der. 1
Frøkensina Skrevet 11. desember 2017 #30620 Skrevet 11. desember 2017 Ja, men tenker at jeg ville irritert meg over å bli påtvunget plagget slik som i Iran. De jeg kjenner som har vært der ble også overvåket av politiet overalt. Høres ut som du forstod perfekt Stakkars mennesker. Bra de bruker pengene på annet enn gull og biler da Sikkert mye spennende å se ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå