Mynona Skrevet 26. juli 2017 #25041 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Måtte lese dette tre ganger før jeg forsto at ispause betyr pause fra is og ikke "is i pausen" Du er råflink FruN. Hahaha.. pause fra is. Men det er veldig vanskelig når Paul fyller opp frysern med is da! Jeg spiste en til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25042 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Fantastica skrev: Jeg rakk å sage ned mange stammer før tordenværet satte inn, og i morgen skal jeg prøve å grave opp noen av stubbene. Det blir et helsikes arbeid, men jeg har ferie og ingenting bedre å gjøre, så da kan jeg like gjerne bruke tiden min på noe jeg vet jeg vil være glad for etterpå. Pluss at jeg ikke klarte å holde kjeft der ute på forumet... Den hagen din får jammen gjennomgå om dagen. Du skriver så godt F. Og du er hyggelig og streng på samme tid. Litt sånn skolelærer vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25043 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Hahaha.. pause fra is. Men det er veldig vanskelig når Paul fyller opp frysern med is da! Jeg spiste en til lunsj En fryser full av is! Ikke til å unngå å spise is da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 26. juli 2017 #25044 Del Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Den hagen din får jammen gjennomgå om dagen. Du skriver så godt F. Og du er hyggelig og streng på samme tid. Litt sånn skolelærer vil jeg si. Den hagen trenger virkelig en opprydding! Og så er jeg jo en lærer da vet du, og prøver å pakke inn budskapet mitt sånn at det ikke blir for slemt, men litt pedagogisk også... Yrkesskade... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. juli 2017 #25045 Del Skrevet 26. juli 2017 Tror jeg har spurt før, men husker ikke evt svar.. Jeg skulle ha fjernet de skogsskjegg-buskene her, så dere hagemennesker; hvordan ville dere gjort det? Klippet ned buskene og gravd opp røttene, festet noe rundt de og forsøkt dra de opp? Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25046 Del Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Den hagen trenger virkelig en opprydding! Og så er jeg jo en lærer da vet du, og prøver å pakke inn budskapet mitt sånn at det ikke blir for slemt, men litt pedagogisk også... Yrkesskade... Yrkesskade, vel, heller en bra egenskap vil jeg si. 1 minutt siden, FruN skrev: Tror jeg har spurt før, men husker ikke evt svar.. Jeg skulle ha fjernet de skogsskjegg-buskene her, så dere hagemennesker; hvordan ville dere gjort det? Klippet ned buskene og gravd opp røttene, festet noe rundt de og forsøkt dra de opp? Andre forslag? Jeg ville bare gravd opp rota tenker jeg, men er det veldig grove og lange røtter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 26. juli 2017 #25047 Del Skrevet 26. juli 2017 Du får alliere deg med Gubben og Gamla, FruN, og se om du ikke får opp den rota. Den sprer seg fyselig fort, den stauden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25048 Del Skrevet 26. juli 2017 Gubben og Gamla, Enbein og Tobein? Den sangen hadde jeg helt glemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juli 2017 #25049 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg våkna å var helt gjennombløt av svette på Utøya, gikk glipp av sporinnledning siden jeg måtte dusje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juli 2017 #25050 Del Skrevet 26. juli 2017 Ble liggende i biblioteket å lese etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. juli 2017 #25051 Del Skrevet 26. juli 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Yrkesskade, vel, heller en bra egenskap vil jeg si. Jeg ville bare gravd opp rota tenker jeg, men er det veldig grove og lange røtter? 2 minutter siden, Fantastica skrev: Du får alliere deg med Gubben og Gamla, FruN, og se om du ikke får opp den rota. Den sprer seg fyselig fort, den stauden. De er ganske gamle, de har liksom "alltid" stått der, såvidt jeg vet. Så 30+ år gir de vel ganske heftige røtter Har tilgang på traktor, så det må ikke tas med muskelkraft om det kan unngås Det ser ut til at det bare er hannplanter, så de har heldigvis ikke spredd seg Men de får vike for platting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25052 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, FruN skrev: De er ganske gamle, de har liksom "alltid" stått der, såvidt jeg vet. Så 30+ år gir de vel ganske heftige røtter Har tilgang på traktor, så det må ikke tas med muskelkraft om det kan unngås Det ser ut til at det bare er hannplanter, så de har heldigvis ikke spredd seg Men de får vike for platting! Kill'em! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2017 #25053 Del Skrevet 26. juli 2017 5 minutter siden, Severus skrev: Jeg våkna å var helt gjennombløt av svette på Utøya, gikk glipp av sporinnledning siden jeg måtte dusje. Er rart dette, når jeg sovner om dagen så er dyna og pute alltid våt og svett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25054 Del Skrevet 26. juli 2017 8 minutter siden, Severus skrev: Jeg våkna å var helt gjennombløt av svette på Utøya, gikk glipp av sporinnledning siden jeg måtte dusje. Jeg så ikke innleggene dine i sta. Klamt telt og så hadde du vel feber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 26. juli 2017 #25055 Del Skrevet 26. juli 2017 Godnatta venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juli 2017 #25056 Del Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg så ikke innleggene dine i sta. Klamt telt og så hadde du vel feber? Frøs på natta, så kledde på meg. Så derfor ble jeg varm, alle frøs den natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 26. juli 2017 #25057 Del Skrevet 26. juli 2017 3 timer siden, Mynona skrev: Strekke hamstern Det så jeg for meg var noe helt annet... men kankje jeg er litt skitten i tankegangen Vi har en sånn robot-støvsuger. Men jeg har kjøpt en sånn 2 i 1 støvsuger i dag. Det tar jo evigheter for den roboten å få støvsugd. Det er enklere å bare bruke 10 min selv når det er masse støv og rusk og rask. Men hvis man har dyr og sånn som legger fra seg pels er det sikkert gull å sette den på hver natt. Vi har så mye møbler som er i veien i liten leilighet uansett. Den 2 i en støvsugeren den gav jeg bort. Helt ubrukelig. Tror robotstøvsuger av det billige slaget er like elendig til å få støvet med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25058 Del Skrevet 26. juli 2017 5 minutter siden, Winza skrev: Godnatta venner Godnatta venn. Sov godt. 4 minutter siden, Severus skrev: Frøs på natta, så kledde på meg. Så derfor ble jeg varm, alle frøs den natta Usj, ja telt er ikke bare bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juli 2017 #25059 Del Skrevet 26. juli 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Godnatta venn. Sov godt. Usj, ja telt er ikke bare bare. Det er min feil, jeg glemte å ta med ei tynn lue. Hadde jeg hatt lue ville jeg ikke mista så mye kroppsvarme at jeg måtte kle på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #25060 Del Skrevet 26. juli 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Det er min feil, jeg glemte å ta med ei tynn lue. Hadde jeg hatt lue ville jeg ikke mista så mye kroppsvarme at jeg måtte kle på meg. Du hadde jo skaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå