Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har lært at det ikke er bra for ryggen å gjøre den øvelsen...men det er kanskje feil det? 
Det pleier ofte å komme nyheter ala "ny forskning viser" at det ikke er usunt allikevel? :klo: *forvirret i varmen*

Vi gjør det for å bli mykere. Strekke hamstrings, som jeg ikke vet hva heter på norsk, så man kan ta i gulvet osv. Det er lettere å rette bena nedenfra og ta i gulvet, enn å bøye seg ned med rette bein og ta i gulvet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Vel, en sånn fe finnes på elbutikken. Den heter robotstøvsuger. 

Ellers tror jeg kanskje helt sikkert du må være den rette til å fortelle de uvitende om hvordan bli gravid. :fnise:  Eller bare skjedde det uten at du aner hvordan :hoho: 

 

Jammen! De koster masse penger! Og er dårlige på å rydde :fnise: HerrN har lyst på da, sjokk :P Duppeditt-mannen :P 

Og jeg forstår ikke? Gravid? Nei, det vet jeg ikke noe om :hoho: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mynona skrev:

Vi gjør det for å bli mykere. Strekke hamstrings, som jeg ikke vet hva heter på norsk, så man kan ta i gulvet osv. Det er lettere å rette bena nedenfra og ta i gulvet, enn å bøye seg ned med rette bein og ta i gulvet. 

Jeg kaller det bare for å strekke på hamsteren min jeg. Funker for meg. :laugh: 

1 minutt siden, FruN skrev:

Og jeg forstår ikke? Gravid? Nei, det vet jeg ikke noe om  

Jeg mener å huske at det hadde med masse kjekstygging å gjøre i alle fall. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, FruN skrev:

Jammen! De koster masse penger! Og er dårlige på å rydde :fnise: HerrN har lyst på da, sjokk :P Duppeditt-mannen :P 

Og jeg forstår ikke? Gravid? Nei, det vet jeg ikke noe om :hoho: 

 

Vet de koster mange penger, derfor vi ikke har :fnise: 

Ellers så jeg på oppfinneren på nrk. Han laget legoryddemaskin av en kjøkkenvifte og en gammel kiste. Kan det være noe? 

Notere bak øret at ikke alle på nettet er den de utgir seg for i virkelighetens verden. Kanskje FruN aldri har vært gravid :lur:  Hun har bare fine signaturerer? :ironi:  Løpe og gjemme seg før reaksjonene kommer.....

Endret av Lille Lerke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ohmy: Hæh...har hun ikke det kanskje? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:ohmy: Hæh? 

Reagerte du på noe jeg skrev   :vetikke: 

 

Endret av Lille Lerke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kaller det bare for å strekke på hamsteren min jeg. Funker for meg. :laugh: 

Jeg mener å huske at det hadde med masse kjekstygging å gjøre i alle fall. :lur: 

Det var sånn det var, ja :lur: 

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Vet de koster mange penger, derfor vi ikke har :fnise: 

Ellers så jeg på oppfinneren på nrk. Han laget legoryddemaskin av en kjøkkenvifte og en gammel kiste. Kan det være noe? 

Notere bak øret at ikke alle på nettet er den de utgir seg for i virkelighetens verden. Kanskje FruN aldri har vært gravid :lur:  Hun har bare fine signaturerer? :ironi:  Løpe og gjemme seg før reaksjonene kommer.....

Kanskje det? :lur::ninja: Aldri godt å vite :lur: 

Huff, nei, der ble jeg påminnet en annens historie som ikke var noe hyggelig, om akkurat det temaet.. Synes ikke sånt er til å tulle med :opplyser: 

Legoryddemaskin..hmmm... funker den på Duplo, tro? :ler: 

Tror jeg bare må vinne i Lotto og ansette en hushjelp :Nikke::fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kaller det bare for å strekke på hamsteren min jeg. Funker for meg. :laugh: 

Jeg mener å huske at det hadde med masse kjekstygging å gjøre i alle fall. :lur: 

Strekke hamstern :skratte:  Det så jeg for meg var noe helt annet... men kankje jeg er litt skitten i tankegangen :fnise: 

2 timer siden, FruN skrev:

Jammen! De koster masse penger! Og er dårlige på å rydde :fnise: HerrN har lyst på da, sjokk :P Duppeditt-mannen :P 

 

 

Vi har en sånn robot-støvsuger. Men jeg har kjøpt en sånn 2 i 1 støvsuger i dag. Det tar jo evigheter for den roboten å få støvsugd. Det er enklere å bare bruke 10 min selv når det er masse støv og rusk og rask.  Men hvis man har dyr og sånn som legger fra seg pels er det sikkert gull å sette den på hver natt.  Vi har så mye møbler som er i veien i liten leilighet uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mynona skrev:

Strekke hamstern :skratte:  Det så jeg for meg var noe helt annet... men kankje jeg er litt skitten i tankegangen :fnise: 

Vi har en sånn robot-støvsuger. Men jeg har kjøpt en sånn 2 i 1 støvsuger i dag. Det tar jo evigheter for den roboten å få støvsugd. Det er enklere å bare bruke 10 min selv når det er masse støv og rusk og rask.  Men hvis man har dyr og sånn som legger fra seg pels er det sikkert gull å sette den på hver natt.  Vi har så mye møbler som er i veien i liten leilighet uansett. 

Jeg tenker litt det samme, det tar egentlig ikke så lang tid å dra ut støvsugeren og bare få det unnagjort. Med unntak av undulaten og jentungen, vet jeg egentlig ikke helt hvor alt bøsset kommer fra :fnise: Er vel bare å være flinkere på å dra frem den støvsugeren :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er det som kalles "chipmunk" på engelsk.Snipp og snapp er sånne, de kalles stripeekorn på norsk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hilst på sånne i New York. De var veldig tamme og vennlige i parkene der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha, strekke på Hamsteren! :laugh: Det blir det ikke noe av her i kveld jaffal, det så klamt og fuktig i lufta at man kan nesten ikke røre seg. 

:fnise:Hamster som hamstrer: 

giphy.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...