Salka Skrevet 23. juli 2017 #24841 Del Skrevet 23. juli 2017 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Blir vel bare med et godt kvinnevennskap vil jeg tro. Mer is? Ja takk! Iiiiiis er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24842 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Fantastisk! Ser deg for meg! Det var noen her på døra en dag og, men jeg lukket ikke opp, for jeg så på klesstilen og det at de kom til fots at det var "sånne". Typisk med gammeldagse klær hele familien og komme til fots. Så så jeg i vinduet at de gikk bort til hestene mine og da stormet jeg ut og lurte på hva de drev med. Jeg misliker sterkt at folk går bort til hestene mine uten videre. Heldigvis skjer det ikke ofte da, dette er vel første gang tror jeg. Da prøvde de å prakke på meg blekka si, men jeg sa bare i en avvisende tone at jeg ikke var religiøs eller troende og da gikk de, heldigvis. Men har opplevd mer pågående folk da jeg bodde i Oslo, folk som ikke gir seg og ikke godtar et nei. Men jeg smalt bare døra i trynet på dem. Jeg blir både frekk og forbanna når folk skal prakke på meg religionen sin og ikke tar et nei for et nei. Javisst er de pågående! Det er det som er så fryktelig irriterende. 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei si det, jeg fokuserte mest paa festen / kan ikke henge meg opp i alle detaljer! Fest kan vi ha okke som vet du Rumle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24843 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Javisst er de pågående! Det er det som er så fryktelig irriterende. Fest kan vi ha okke som vet du Rumle. Ja, heldigvis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24844 Del Skrevet 23. juli 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: på norsk jord. Men venter på skyss hjem. Har reist siden kl 9 i morges. Litt forsinkelser her og der som alltid. Ser jeg har litt å oppdatere meg på i morgen. *notere bak øret* Velkommen hjem My. Litt av en reise må jeg si og tenker det skal bli godt å komme hjem til senga si nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24845 Del Skrevet 23. juli 2017 Velkommen hjem, My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24846 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Javisst er de pågående! Det er det som er så fryktelig irriterende. Fest kan vi ha okke som vet du Rumle. Her har jeg bare opplevd jehovas fantepakk en gang og det var da. Fordel med å bo nærmest i schkævven. men de var irriterende og pågående da jeg bodde i Oslo, ja. Skulle ikke vært lov å prakke på folk religion på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24847 Del Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, Salka skrev: Her har jeg bare opplevd jehovas fantepakk en gang og det var da. Fordel med å bo nærmest i schkævven. men de var irriterende og pågående da jeg bodde i Oslo, ja. Skulle ikke vært lov å prakke på folk religion på den måten. Det er det dessverre. Men har du et kosteskaft er det lett å bli kvitt dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. juli 2017 Forfatter #24848 Del Skrevet 23. juli 2017 Go'natta fine folk, sov godt i natt. I morgen kommer en ny dag, med blanke ark og fargestifter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. juli 2017 #24849 Del Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det er det dessverre. Men har du et kosteskaft er det lett å bli kvitt dem. Ja, jeg vet, men det skulle vært forbudt. Kosteskaft har jeg vettu. Men tenker jeg heller tar greipet og kaster hestemøkk etter dem jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. juli 2017 #24850 Del Skrevet 23. juli 2017 Natta, sov godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 23. juli 2017 #24851 Del Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Mellom oss her i Juballongen. Jeg liker ikke når folk trekker fram bibelsitater for å trøste. Bare min personlige mening og om noen er uenig orker jeg ikke å diskutere det. Det er godt å ha en dagbok der man skrive hva man føler. Jeg er enig med deg. Jeg synes heller ikke om å trekke frem, på dødsleiet, ting som er ment etter døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. juli 2017 #24852 Del Skrevet 24. juli 2017 Velkommen hjem, My! Når det kommer til bibelsitater, er jeg litt delt. Stort sett synes jeg ikke noe om det, for det blir så feil fremsatt i de fleste situasjoner. Men kjenner jeg personen, vet at vedkommende er religiøs og kun mener det godt, klarer jeg å se det som det. Sett at sitatet passer da Når det kommer til disse vitnene, skjedde det noe morsomt hjemme når jeg var liten Det kom to damer på døra, mamma lukker opp og den ene begynner å bable om overbefolkning og at man skal begrense barneantall osv. Etterhvert prøver den andre å få kontakt med skravla, og etter noen forsøk får ho det til. "Jeg tror vi har kommet feil.." sier ho, og da ser skravla at mamma er omringet av barn; sine egne 4 og en drøss av deres venner Det kom ingen tilbake med det budskapet i det minste Sist de var her, kjeftet HerrN på de såpass at de ikke har dukket opp igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 24. juli 2017 #24853 Del Skrevet 24. juli 2017 Helt enig med @Aldrisurangående slike sitater. Kjente jeg ble skikkelig muggen av å lese. Hadde besøk i går, så jeg hentet inn noen blomster fra hagen. Det var så herlig å våkne til dem i morges! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2017 #24854 Del Skrevet 24. juli 2017 Må bare si at jeg blir i så godt humør av å se program om "Adils hemmelige dansere" på tv. All jobbingen deres og kjemperesultater sitter friskt i kroppen min og jeg tar det med meg som en multivitamininjeksjon ut i min egen dag. Dette skal bli en bra en og jeg klarer hva det skal være med godt humør, fokus og blikket løftet på utfordringer som møter meg. Ha en flott dag alle sammen - hver på deres vis i det ganske land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. juli 2017 Forfatter #24855 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, FruN skrev: Velkommen hjem, My! Når det kommer til bibelsitater, er jeg litt delt. Stort sett synes jeg ikke noe om det, for det blir så feil fremsatt i de fleste situasjoner. Men kjenner jeg personen, vet at vedkommende er religiøs og kun mener det godt, klarer jeg å se det som det. Sett at sitatet passer da Når det kommer til disse vitnene, skjedde det noe morsomt hjemme når jeg var liten Det kom to damer på døra, mamma lukker opp og den ene begynner å bable om overbefolkning og at man skal begrense barneantall osv. Etterhvert prøver den andre å få kontakt med skravla, og etter noen forsøk får ho det til. "Jeg tror vi har kommet feil.." sier ho, og da ser skravla at mamma er omringet av barn; sine egne 4 og en drøss av deres venner Det kom ingen tilbake med det budskapet i det minste Sist de var her, kjeftet HerrN på de såpass at de ikke har dukket opp igjen Ha-ha, ja sånne historier er morsomme og blir aldri glemt. Jeg som trodde at "de ikke skulle kaste sin sæd på marken" eller noe lignende...men det er kanskje katolikkene. 2 timer siden, Fantastica skrev: Helt enig med @Aldrisurangående slike sitater. Kjente jeg ble skikkelig muggen av å lese. Hadde besøk i går, så jeg hentet inn noen blomster fra hagen. Det var så herlig å våkne til dem i morges! Så nydelige bilder. En herlig hverdagsluksus å kunne plukke blomster i sin egen hage og sette dem i vase. 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Må bare si at jeg blir i så godt humør av å se program om "Adils hemmelige dansere" på tv. All jobbingen deres og kjemperesultater sitter friskt i kroppen min og jeg tar det med meg som en multivitamininjeksjon ut i min egen dag. Dette skal bli en bra en og jeg klarer hva det skal være med godt humør, fokus og blikket løftet på utfordringer som møter meg. Ha en flott dag alle sammen - hver på deres vis i det ganske land. Ja, det er et artig program Hoppe. Jeg er imponert over at folk som aldri danser klarer å ta koreografi så fort. Ha en flott dag på ditt vis du også. ----------------------------------- Mandags formiddag og det er pip-stille i huset. Nå hadde jeg hatt anledning til å gjøre alt jeg ikke får gjort ellers, men.... Skulle ha bundet opp anemonene som har vokst seg gjennom drueranken i år. Den kommer med masse knopper, vakre gammelrosa blomster blir det på den. Støvsugd burde jeg også ha gjort, og pusset vinduene i første etg. og og og... I stedet så sitter jeg her med ansiktsmaske og håper på at ingen ringer på døra. Ønsker dere alle en fin mandag og vet at vi er sammen om å sende varme tenker til et nydelig menneske og Mannen og den lille i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 24. juli 2017 #24856 Del Skrevet 24. juli 2017 Ja, jeg har sovet dårlig i natt og har ligget og tenkt på A og mannen og mini. Grusom situasjon. Her var huset rundvasket i går, så jeg trenger ikke å gjøre noen ting. Pluss at det regner litt, så hagearbeid utgår. Pianoet mitt har kommet, og jeg basket det egenhendig opp tre trappetrinn og inn i stua (72 kilo!), men jeg klarer ikke å løfte det opp for å montere det, så jeg må vente til gubben kommer hjem. Så jeg sitter her og tripper litt, vet liksom ikke hva jeg skal gjøre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. juli 2017 #24857 Del Skrevet 24. juli 2017 31 minutter siden, Aldrisur skrev: Ha-ha, ja sånne historier er morsomme og blir aldri glemt. Jeg som trodde at "de ikke skulle kaste sin sæd på marken" eller noe lignende...men det er kanskje katolikkene. ----------------------------------- Mandags formiddag og det er pip-stille i huset. Nå hadde jeg hatt anledning til å gjøre alt jeg ikke får gjort ellers, men.... Skulle ha bundet opp anemonene som har vokst seg gjennom drueranken i år. Den kommer med masse knopper, vakre gammelrosa blomster blir det på den. Støvsugd burde jeg også ha gjort, og pusset vinduene i første etg. og og og... I stedet så sitter jeg her med ansiktsmaske og håper på at ingen ringer på døra. Ønsker dere alle en fin mandag og vet at vi er sammen om å sende varme tenker til et nydelig menneske og Mannen og den lille i dag. De skal vel være avholds om de ikke vil ha (flere) barn? Har ikke hatt noe grunn til å se så mye på det, gitt Skulle gjerne hatt en rolig dag, men det kan jeg vel se etter om noen år Nok å gjøre her og, egentlig...får få unna en butikktur først, så ser vi derfra. Er sliten i dag. Tenker masse på den lille familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. juli 2017 #24858 Del Skrevet 24. juli 2017 Saa flotte blomster, F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 24. juli 2017 #24859 Del Skrevet 24. juli 2017 Så nydelige blomster, F! Og grattis med piano! Jeg har også tenkt på A, mannen og mini i hele natt. Helt forferdelig trist situasjon. Gruer meg hver gang jeg går inn i den tråden, er så redd for hva som kan vente. For et fantastisk menneske hun er, hun har gjort et enormt inntrykk på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2017 #24860 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, Fantastica skrev: Pianoet mitt har kommet, og jeg basket det egenhendig opp tre trappetrinn og inn i stua (72 kilo!) ...kjære vene...er du styrkeløfter egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå