Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Mynona skrev:

Plantingen min gikk skjeis i år! Typisk når det har vært så varmt og solrikt. Men vesla kom litt tidligere enn planlagt. 

Heller Vesla enn planter. Sånn får det bare være My, du har mange nye plantesjanser i fremtiden. :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Heller Vesla enn planter. Sånn får det bare være My, du har mange nye plantesjanser i fremtiden. :ninuskapus:

Enig :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det natta i den Aldrisurske heimen, avslutter en fin dag med fine KG-venner. Her er en mimrelåt jeg liker veldig godt. :klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, neste år skal bli et bra planteår! Har paprikaplanten i kjøkkenvinduet enda da. Må få den ut og i mere jord. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nå er det natta i den Aldrisurske heimen, avslutter en fin dag med fine KG-venner. Her er en mimrelåt jeg liker veldig godt. :klemmer:

 

Natta :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Aldrisur skrev:

I dag har jeg smakt en ny sjokolade fra fra Freia - Toffee Helnøtt. Beste sjokoladen jeg har smakt i hele mitt liv!
Den var også dyr. 

En slags to i en variant altså....men da kan ikke vegetarianere spise den stakkars. :sukk: 

9 timer siden, Aldrisur skrev:

Den testen hadde nok vært i tøffeste laget for meg også. 

Jeg hadde bestått for jeg liker ikke de klumpene der. :opplyser: De er meningsløse! 

9 timer siden, Aldrisur skrev:

Uff, jeg er altfor glad i sjokolade. (og nå hører jeg Hoppes røst i det fjerne:
*Det går aldri an å bli altfor glad i det som er godt her i livet* 

Takk...da begynner det altså å gi resultater etter all min skjulte hjernevasking. :fnise: 

8 timer siden, Mynona skrev:

Plantingen min gikk skjeis i år! Typisk når det har vært så varmt og solrikt. Men vesla kom litt tidligere enn planlagt. 

Din lille vesle er vel den vidunderligste krydderkvasten du kunne ha fått i "livets blomsterkasse" såvidt jeg kan se. :jepp: 

8 timer siden, Mynona skrev:

Ja, neste år skal bli et bra planteår! Har paprikaplanten i kjøkkenvinduet enda da. Må få den ut og i mere jord. 

Hehe....min krystallkule sier at det er en stor mulighet for at en ny liten vesla er i komminga da,
så du blir opptatt med helt andre ting da også... :lur: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Severus skrev:

Fikk krabbeklør gratis sist jeg var i Finnmark

Chatkakrabbe eller sånn vanlig krabbelure? 

13 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

En slags to i en variant altså....men da kan ikke vegetarianere spise den stakkars. :sukk: 

Jeg hadde bestått for jeg liker ikke de klumpene der. :opplyser: De er meningsløse! 

Takk...da begynner det altså å gi resultater etter all min skjulte hjernevasking. :fnise: 

Din lille vesle er vel den vidunderligste krydderkvasten du kunne ha fått i "livets blomsterkasse" såvidt jeg kan se. :jepp: 

Hehe....min krystallkule sier at det er en stor mulighet for at en ny liten vesla er i komminga da,
så du blir opptatt med helt andre ting da også... :lur: 

Du må ta mange klumper i munnen på én gang! :nori:Det er noe med den myke herlige konsistensen når den fyller hele munnen skjønner du. :laugh:

Tja så veldig skjult er den vel ikke denne hjernevaskingen din. :hoppe: 

9 timer siden, Rumle skrev:

:arwen:

 

:sikle:

 

:rope:Jordbærmelding!

Jeg har vært i Jordbærbua i Drøbak og kjøpt fire kurver bær av den edleste norske kvalitet. De hadde flere sorter men jeg valgte en som heter Flair, nyyyyydelige søte og saftige var de. Gav bort to kurver og har spist en og en halv selv. (Gubben gillar inte jordgubbar.) De kostet 60 kroner kurven, men var vel verdt det. 

Jeg tror jeg har spist litt for mange altså.....:fart2: Så hvis noen har lyst på en halv kurv...:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Gillar inte jordgubbar?? :haar: 

Nei, forstå det den som kan. :strix:Bra for meg da, .....eller...:mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 15.27, Severus skrev:

Hei

Der er du :klemmer: Kom til å tenke på deg :) 

På 11.6.2018 den 22.47, Aldrisur skrev:

image.png.55ebc91ce6376dc972b465acbd653e64.png

Er den sånn knekke tennene- hard i konsistens?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mynona skrev:

Ekstra mye til deg!

:5:

5 minutter siden, Sola de skrev:

Der er du :klemmer: Kom til å tenke på deg :) 

Er den sånn knekke tennene- hard i konsistens?

Neida, karamellen inni var mjuk og god og nøtta sånn passe sprø. :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg tar gjerne en halv kurv søøøøte, norske bær, takk :spise:

 

Sender'n over til Rumleby :ninja: med forumheisen. :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Rumle skrev:

Tuuuusen takk! :strix:

 

:engel:

1 minutt siden, Rumle skrev:

Å ikke like jordbær var litt vanskelig å forestille seg :unsure: 

:ler:

 

Det er noe spesielt ja. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 11.6.2018 den 22.33, Rumle skrev:

Du har sikkert sett den! Det er et psykologisk eksperiment som ble filmet for lenge siden, fant ikke den originale, men her er en nyere versjon; 

veldig artig :ler:

 

Hva handler videoen? Går ikke an å trykke inn på videoer linket slik på iPhonen min lenger etter siste oppdatering 😕 

På 11.6.2018 den 1.04, Aldrisur skrev:

Og Winza som lager masse artige innlegg og bilder i tråden om Hoppetaujenta. 

Jaja, jeg er seint ute som vanlig og håper bare at dere har det fint og får en god og kjølig nattesøvn. :klem:  

Hehe, har følt meg litt på den kreative siden den siste tiden :fnise: Kjekt at du er tilbake, du er en veldig sprudlende positiv og hyggelig person :)

1 time siden, Aldrisur skrev:

Chatkakrabbe eller sånn vanlig krabbelure? 

Du må ta mange klumper i munnen på én gang! :nori:Det er noe med den myke herlige konsistensen når den fyller hele munnen skjønner du. :laugh:

Tja så veldig skjult er den vel ikke denne hjernevaskingen din. :hoppe: 

:sikle:

 

:rope:Jordbærmelding!

Jeg har vært i Jordbærbua i Drøbak og kjøpt fire kurver bær av den edleste norske kvalitet. De hadde flere sorter men jeg valgte en som heter Flair, nyyyyydelige søte og saftige var de. Gav bort to kurver og har spist en og en halv selv. (Gubben gillar inte jordgubbar.) De kostet 60 kroner kurven, men var vel verdt det. 

Jeg tror jeg har spist litt for mange altså.....:fart2: Så hvis noen har lyst på en halv kurv...:fnise:

Bedre enn å være i snikkerbua :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...