Rumle Skrevet 11. september 2019 #42521 Del Skrevet 11. september 2019 Anmeldelser! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42522 Del Skrevet 11. september 2019 3 minutter siden, Rumle skrev: Sov godt! Jeg ser på pizza-anmeldeser! Åh nå ble jeg sulten Har ikke spist middag i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42523 Del Skrevet 11. september 2019 4 minutter siden, Rumle skrev: Anmeldelser! 😅 Så ikke feilen før jeg måtte sjekke etter denne jeg Sånn er det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42524 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Åh nå ble jeg sulten Har ikke spist middag i dag Jeg blir sulten selv om jeg har spist! Pizza altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42525 Del Skrevet 11. september 2019 6 minutter siden, Rumle skrev: Jeg blir sulten selv om jeg har spist! Pizza altså! 😅 Nå må du ikke plage deg selv da! Tror jeg må ordne meg noen ostesmørbrød 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42526 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: 😅 Nå må du ikke plage deg selv da! Tror jeg må ordne meg noen ostesmørbrød Ja, jeg går og legger meg før jeg må bake pizza! 😅 Kos deg! Natta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42527 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Ja, jeg går og legger meg før jeg må bake pizza! 😅 Kos deg! Natta NyBAKT pizza!! Takk 😅Sov godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2019 #42528 Del Skrevet 11. september 2019 Giii deg! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 11. september 2019 #42529 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Giii deg! 😅 😂 Klarer ikke det nå, tar for lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42530 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg har lastet ned kindle, og boken som sample. Men det sidetallene forvirrer meg, ser it som det mangler mye Uansett ikke i noen leseform nå, har nettopp funnet ut at jeg har mistet studieplassen min Og så har jeg sovet dårlig i flere dager @Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #42531 Del Skrevet 13. september 2019 33 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har lastet ned kindle, og boken som sample. Men det sidetallene forvirrer meg, ser it som det mangler mye Uansett ikke i noen leseform nå, har nettopp funnet ut at jeg har mistet studieplassen min Og så har jeg sovet dårlig i flere dager @Rumle Nei?! Boken kan vi starte når det passer, det har ingen hast! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42532 Del Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei?! Boken kan vi starte når det passer, det har ingen hast! I don’t do rulez very well Og så har det vært så mye som har skjedd det siste halve året. Hjelper jo ikke at jeg ikke har en lege som følger meg opp og gir meg sykemeldinger i tide heller. Føler meg ganske så mislykket igjen, men det må vel gå over en eller annen gang. Hjelper å fjase litt Bra, godt det ikke gjør noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #42533 Del Skrevet 13. september 2019 Akkurat nå, Frøkensina skrev: I don’t do rulez very well Og så har det vært så mye som har skjedd det siste halve året. Hjelper jo ikke at jeg ikke har en lege som følger meg opp og gir meg sykemeldinger i tide heller. Føler meg ganske så mislykket igjen, men det må vel gå over en eller annen gang. Hjelper å fjase litt Bra, godt det ikke gjør noe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42534 Del Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Om jeg klarer å få opp selvfølelsen litt rundt studiene til tross for dette så kan jeg jo lese og skrive litt på egenhånd, og så søke inn på nytt til våren. Men da må jeg sikkert ta det dustekurset til erkedrittsekken omigjen (starten på master). Måtte kanskje fått hjelp til å låne bøker, men har jo pappa til det. Så kunne jeg startet med en god del sider ferdig til å gi til veileder (og sikkert ferdig til å forkastes, men da hadde jeg jo kommet i gang). Men det er ikke lett dette med selvfølelsen rundt dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42535 Del Skrevet 13. september 2019 Søke på våren og komme inn til neste høst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #42536 Del Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Om jeg klarer å få opp selvfølelsen litt rundt studiene til tross for dette så kan jeg jo lese og skrive litt på egenhånd, og så søke inn på nytt til våren. Men da må jeg sikkert ta det dustekurset til erkedrittsekken omigjen (starten på master). Måtte kanskje fått hjelp til å låne bøker, men har jo pappa til det. Så kunne jeg startet med en god del sider ferdig til å gi til veileder (og sikkert ferdig til å forkastes, men da hadde jeg jo kommet i gang). Men det er ikke lett dette med selvfølelsen rundt dette. Det høres jo ut som en god plan, kan du ikke prøve på det da? Forstår godt at du er fortvilet, men du har tross alt hatt veldig mye som har skjedd den siste tiden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42537 Del Skrevet 13. september 2019 1 minutt siden, Rumle skrev: Det høres jo ut som en god plan, kan du ikke prøve på det da? Forstår godt at du er fortvilet, men du har tross alt hatt veldig mye som har skjedd den siste tiden Føler meg bare så wobbly! Men veldig godt med støtte, jeg tror jo dette er lurt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #42538 Del Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Føler meg bare så wobbly! Men veldig godt med støtte, jeg tror jo dette er lurt Jaaa, det synes jeg og! Prøv å fokusere på ny plan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 13. september 2019 #42539 Del Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Rumle skrev: Jaaa, det synes jeg og! Prøv å fokusere på ny plan! Og hvertfall med en rumle i heiagjengen! Sant det, mye blir ødelagt bare av å bli værende i selvkritikk. Bedre med ny plan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. september 2019 #42540 Del Skrevet 13. september 2019 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Og hvertfall med en rumle i heiagjengen! Sant det, mye blir ødelagt bare av å bli værende i selvkritikk. Bedre med ny plan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå