Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, FruN skrev:

Takk :blomst: Den er noe bedre, men fortsatt dårlig. Enn så lenge holder middagen (loff med smør :ler: ) seg nede :jepp: Fornøyd med det :jepp:

Bra :) Fortsatt god bedring! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et problem, jeg må på butikken som stenger om en time og har sånn hodepine at det kjennes som migrene :sukk: I tillegg har jeg fått mer enn nok av han dusten som virker som alltid jobber der for tiden, såpass at jeg kvier meg :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Håper du kommer deg nå :jepp: 

:vinke:

23 minutter siden, Rumle skrev:

Bra :) Fortsatt god bedring! 

Takk :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg har et problem, jeg må på butikken som stenger om en time og har sånn hodepine at det kjennes som migrene :sukk: Intilkegg har jeg fått mer enn nok av han dusten som virker som alltid jobber der for tiden, såpass at jeg kvier meg :ler: 

Uff, eneste butikken i nærheten?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Uff, eneste butikken i nærheten?

:jepp: Ja når man ikke har bil så.. orker ikke begynne med bane og buss eller noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:jepp: Ja når man ikke har bil så.. orker ikke begynne med bane og buss eller noe.

Forstår jeg godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, FruN skrev:

:klem: 

Håper hodepine letter litt, og hvem vet? Kanskje han fjotten ikke er på jobb i kveld? 😄

:klemmer: Takk! Ja, man kan jo håpe. Helt utolig så har han vært der hver bidige gang de siste ukene uavhengig av når jeg har dratt dit. Har tilogmed gått rundt og rundt inne i butikken i håp om at noen andre tar kassa 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare så ubehagelig dum (ung fyr). Han kommenterer varer! Og nekter om han gjør noe feil (slår inn feil varer, sier de ikke har noe de har). I tillegg overkompenserer han på et merkelig vis med å begynne å snakke med meg når jeg helt tydelig ikke vil det. Om og om igjen. Nei, jeg vil ikke at dagligvarekasseekspeditørene gjør det helt tydelig for meg at de husker alt jeg kjøper! Eller brånekter/ falskt hyggelig om hverandre.  :daane:Hæshtagg hverdagsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...