Rumle Skrevet 20. juni 2018 #37761 Del Skrevet 20. juni 2018 6 minutter siden, FruN skrev: Jeg skjønner jeg ikke har fulgt med Kommer til å savne ho! Helt enig ——— Her går det bra! Lillebror har såvidt fått noen prikker, storesøster tok jeg med til legen for å få bekreftet at det var vannkopper, så lite har utslaget vært på huden Ho har ikke likt at jeg har tatt mye på huden/prikkene da, eller løftet på klærne for å se. Ho er i godt humør, men plutselig merkes det at kroppen jobber med noe Lillebror har ikke vært noe annerledes utenom at han våknet skrikende med feber ei natt Får se hvordan det farer. Har ei flaske hvitvask stående om det trengs Håper alt roer seg snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. juni 2018 #37762 Del Skrevet 21. juni 2018 " såååmveeere åååver de reeejnbåvv luftballonger flaaajs... " 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #37763 Del Skrevet 21. juni 2018 9 timer siden, Aldrisur skrev: Fint å se at du koser deg i solen 9 timer siden, Aldrisur skrev: Ja det er skikkelige klassikere. Skal jammen vurdere å se de på ny. Rart å tenke på hvor gammel den er, mamma var bare en baby når den kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #37764 Del Skrevet 21. juni 2018 13 timer siden, Jerry Lee skrev: " såååmveeere åååver de reeejnbåvv luftballonger flaaajs... " ...flaaajs over juuuuu 7 timer siden, Winza skrev: Fint å se at du koser deg i solen Rart å tenke på hvor gammel den er, mamma var bare en baby når den kom ut Ja, rart å tenke på. Tida går. ------------------------------------ Hipp hipp HURRAAA! Jeg har fått takkekort i posten i dag. Og det med bilde av verdens nydeligste tulle og greier! Pent navn og vakker, sunn og frisk baby ser det ut til å være. Håper alle har det bra i dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2018 #37765 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: ...flaaajs over juuuuu Ja, rart å tenke på. Tida går. ------------------------------------ Hipp hipp HURRAAA! Jeg har fått takkekort i posten i dag. Og det med bilde av verdens nydeligste tulle og greier! Pent navn og vakker, sunn og frisk baby ser det ut til å være. Håper alle har det bra i dag. Åhhh! So koselig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2018 #37766 Del Skrevet 21. juni 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Åhhh! So koselig No har eg visst blitt sogning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2018 #37767 Del Skrevet 21. juni 2018 Har du sjekket denne tråden Aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juni 2018 #37768 Del Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: ...flaaajs over juuuuu Ja, rart å tenke på. Tida går. ------------------------------------ Hipp hipp HURRAAA! Jeg har fått takkekort i posten i dag. Og det med bilde av verdens nydeligste tulle og greier! Pent navn og vakker, sunn og frisk baby ser det ut til å være. Håper alle har det bra i dag. Så kjekt 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #37769 Del Skrevet 21. juni 2018 7 timer siden, Rumle skrev: Har du sjekket denne tråden Aldri? Jadda! Som du sikkert skjønte så er den sjekket. Morsom tråd. Glemte jeg forresten å skrive at takkekortet var fra Mynona og Lille-babyen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2018 #37770 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jadda! Som du sikkert skjønte så er den sjekket. Morsom tråd. Glemte jeg forresten å skrive at takkekortet var fra Mynona og Lille-babyen? Jeg forsto jo det! Heldige deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #37771 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg forsto jo det! Heldige deg! Det er fordi du er en klok Rumle. Ja, det lønte seg virkelig å strikke det teppet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juni 2018 #37772 Del Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det er fordi du er en klok Rumle. Ja, det lønte seg virkelig å strikke det teppet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. juni 2018 #37773 Del Skrevet 22. juni 2018 Noen prøvde å koble seg til smart tv-en min i stad, uhyggelig Viser seg at hvem som helst kan prøve å koble seg på en smart TV og det er ikke noe man kan gjøre med det. Personen prøvde å koble seg til screen mirroring så hadde jeg godtatt forespørselen så hadde personen kunnet streame bilder og videoer fra mobilen til tv-en min. Jeg er litt redd nå, hvem skulle ville gjøre noe slikt O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2018 #37774 Del Skrevet 22. juni 2018 4 timer siden, Winza skrev: Noen prøvde å koble seg til smart tv-en min i stad, uhyggelig Viser seg at hvem som helst kan prøve å koble seg på en smart TV og det er ikke noe man kan gjøre med det. Personen prøvde å koble seg til screen mirroring så hadde jeg godtatt forespørselen så hadde personen kunnet streame bilder og videoer fra mobilen til tv-en min. Jeg er litt redd nå, hvem skulle ville gjøre noe slikt O: Huff, forstår godt at du synes det var skummelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juni 2018 #37775 Del Skrevet 22. juni 2018 " ja-ah så er'e fredda'n. Nettopp. Fredda'n sa jeg. Så atte da må jeg få ønske TrådeEier å alle tilhengere besteste hælja. " - S.T.'en fra ei anna tråd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 22. juni 2018 #37776 Del Skrevet 22. juni 2018 5 timer siden, Rumle skrev: Huff, forstår godt at du synes det var skummelt Forhåpentligvis så var det bare en som kom borti tv-en min med et uhell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juni 2018 #37777 Del Skrevet 22. juni 2018 10 minutter siden, Winza skrev: Forhåpentligvis så var det bare en som kom borti tv-en min med et uhell Ja, du får satse på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #37778 Del Skrevet 22. juni 2018 13 timer siden, Winza skrev: Noen prøvde å koble seg til smart tv-en min i stad, uhyggelig Viser seg at hvem som helst kan prøve å koble seg på en smart TV og det er ikke noe man kan gjøre med det. Personen prøvde å koble seg til screen mirroring så hadde jeg godtatt forespørselen så hadde personen kunnet streame bilder og videoer fra mobilen til tv-en min. Jeg er litt redd nå, hvem skulle ville gjøre noe slikt O: Oi, håper det bare var en som kom borti ved en tilfeldighet. 3 timer siden, Jerry Lee skrev: " ja-ah så er'e fredda'n. Nettopp. Fredda'n sa jeg. Så atte da må jeg få ønske TrådeEier å alle tilhengere besteste hælja. " - S.T.'en fra ei anna tråd. Jadda, så var det fredda'n igjen Jerry! Egentlig så merker jeg ikke store forskjell på mandager og freddaer - uka går i et eneste sammensurium av sus og dus uansett. God helg til alle. Nå er spidermann-kaka mi ferdig og i morgen blir det bursdag, grilling og sankthansbål. håper været blir litt bedre. Her er det kaldt og nordavindblåst. Hvorfor kan ikke sommerværet være litt mer normalt? Enten så fryser jeg i hjæl, eller så svetter jeg i hjæl. Hadde vært mer realt om været var litt mer midtimellom. Urettferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. juni 2018 #37779 Del Skrevet 22. juni 2018 Å...ok. beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 22. juni 2018 #37780 Del Skrevet 22. juni 2018 15 timer siden, Winza skrev: Noen prøvde å koble seg til smart tv-en min i stad, uhyggelig Viser seg at hvem som helst kan prøve å koble seg på en smart TV og det er ikke noe man kan gjøre med det. Personen prøvde å koble seg til screen mirroring så hadde jeg godtatt forespørselen så hadde personen kunnet streame bilder og videoer fra mobilen til tv-en min. Jeg er litt redd nå, hvem skulle ville gjøre noe slikt O: Har du byttet navn på TV-en din? Vanligvis har jo TV navn som merke og modell, så når man prøver å koble til er det det som viser. Så har naboen samme/lik TV, blir det fort å ta feil. Men trøsten er at det er den som kobler til som har den største risikoen. Enn om naboen prøvde å vise noen "hrmpf" private bilder, så er det jo du som får se disse, og ikke naboen som klarer å hente noe fra din TV. Så ikke stor grunn til bekymring. Du skulle jo bare godtatt og sett hva som kom.... (du kan nemlig avregistrere enheter som har blitt koblet opp, slik at de ikke lenger har godkjent Kobling) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå