Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36461 Del Skrevet 2. mai 2018 8 minutter siden, Sola de skrev: Tufte, Bjørgen og co har sikkert brukt noe lignende å dra på, i sine treninger. Helt garantert 2 minutter siden, Salka skrev: Hei fininger! Lenge siden jeg har vært i denne tråden nå. Orker ikke lese de minst 100 sidene siden sist, men håper dere alle har det bra. Og gratulerer med bebis, @Mynona! Så koselig! Kjekt å se deg her Salka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. mai 2018 #36462 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Helt garantert Kjekt å se deg her Salka Tusen takk og i like måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36463 Del Skrevet 2. mai 2018 7 minutter siden, Salka skrev: Hei fininger! Lenge siden jeg har vært i denne tråden nå. Orker ikke lese de minst 100 sidene siden sist, men håper dere alle har det bra. Og gratulerer med bebis, @Mynona! Så koselig! Du kan dele de opp i sesonger, 10 sesonger med 10 episoder hver, og de resterende sidene kan være som en spillefilm 13 timer siden, Mynona skrev: Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 Gratulerer så masse! Hun er utrolig heldig som har deg som mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2018 #36464 Del Skrevet 2. mai 2018 Tusen takk for gratulasjoner alle sammen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36465 Del Skrevet 2. mai 2018 Der har vi jo selveste Mamma My jo Håper alt står bra til med dere alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #36466 Del Skrevet 2. mai 2018 *vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36467 Del Skrevet 2. mai 2018 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36468 Del Skrevet 2. mai 2018 12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *vi må huske å ha et litt lavt snakkenivå her inne noen uker, så den lille ikke skal bli skremt over sterke utbrudd* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2018 #36469 Del Skrevet 2. mai 2018 Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36470 Del Skrevet 2. mai 2018 6 minutter siden, Mynona skrev: Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. Så artig Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36471 Del Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, Rumle skrev: Så artig Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet Støvsugeren kan brukes til mye rart, besten brukte den til å kvitte seg med fluer Gjorde det sammme selv noen år siden men innså at de kan ende opp med å legge egg inni den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #36472 Del Skrevet 2. mai 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte? Høres veldig ekkelt ut, Winza. Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #36473 Del Skrevet 2. mai 2018 7 timer siden, Sola de skrev: Et par mil, men tok bussen. Fikk største papirposen de hadde til å bære sekken i. Den revnet i småbiter i det jeg gikk av bussen, så måtte bære den opp bakken hjem. 40L eller 18,5 kg var god trening det Uffda, men god trening er det jo. 3 timer siden, Mynona skrev: Den lille er mest rolig når det bråker masse, så er bare å romstere rundt. Bra. De er jo egentlig ganske vant med bråk både fra innsiden og utsiden av mammaen sin. 3 timer siden, Rumle skrev: Så artig Husker min mor fortalte at hun pleide å sette på støvsugeren utenfor rommet mitt når jeg ikke fikk sove som liten. Da roet jeg meg og sovnet Lille Rumlebaby anno 2018? 1 time siden, Winza skrev: Støvsugeren kan brukes til mye rart, besten brukte den til å kvitte seg med fluer Gjorde det sammme selv noen år siden men innså at de kan ende opp med å legge egg inni den Usj, ja det der har jeg også ganske dårlig erfaring med. 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte? Høres veldig ekkelt ut, Winza. Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36474 Del Skrevet 2. mai 2018 22 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det forklarer nok din husmoderlige trang til å ha det støvfritt og ryddig i dag. Kanskje du skulle forsøke det når du ikke får sove og klokka er midt på natten veldig ofte? Høres veldig ekkelt ut, Winza. Fluene kommer om natten og tar hevn når du sover? Tror ikke fluer tenker slikt, de tenker vel ikke i det hele tatt. Var bare artig å støvsuge dem, og se de flyge inn Straffen for å bryte seg inn Uff, jeg hater insekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36475 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Uffda, men god trening er det jo. Bra. De er jo egentlig ganske vant med bråk både fra innsiden og utsiden av mammaen sin. Lille Rumlebaby anno 2018? Usj, ja det der har jeg også ganske dårlig erfaring med. Tenk å åpne opp støvsugeren og så ligger det mange små hvite egg klistret over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #36476 Del Skrevet 2. mai 2018 De nye plantene mine brakte også små sorte fluer i hus. Jeg er aktiv og klapser dem hardt ytterst på nesa. Ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36477 Del Skrevet 2. mai 2018 Forhåpentligvis så blir babyen hennes like humørglad som denne lille krabaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36478 Del Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: De nye plantene mine brakte også små sorte fluer i hus. Jeg er aktiv og klapser dem hardt ytterst på nesa. Ut! Jeg har drømt at mange fluer kom inni hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #36479 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke morsom drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #36480 Del Skrevet 2. mai 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke morsom drøm. Denne luringen dukket opp her på veggen for noen år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå