Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #36441 Del Skrevet 1. mai 2018 ...men @Sola de: bæring av jordsekk er utmerket og veldig undervurdert som dagens trim. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. mai 2018 #36442 Del Skrevet 1. mai 2018 37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men @Sola de: bæring av jordsekk er utmerket og veldig undervurdert som dagens trim. Tro meg, jeg vet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2018 #36443 Del Skrevet 1. mai 2018 21 timer siden, Aldrisur skrev: Hei dere! Jeg er helt sløv når det gjelder ballongfarerei for tiden! En skikkelig dårlig ballongfører er jeg, derfor er det fint å se at noen andre tar ansvar her. Jeg har tenkt på @Mynona i hele dag! Lurer på hvordan det går med henne og babymagen? Det regner og blåser utenfor her, skikkelig høstvær. Det er vel ikke høsten nå? Går visst helt i surr med dager og årstider, men det er vel ikke noe nytt. Tenkte å ønske dere en fin 1. mai i morgen, eller eh...i dag mener jeg. Noen som skal ut å gå i tog? Itte je....jaffal... Enkelte prosjekter er det godt å være ferdig med. God fridag til alle sammen! Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2018 #36444 Del Skrevet 1. mai 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 Oioi!! Gratulerer så masse til dere alle!!! Gikk alt bra?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mai 2018 #36445 Del Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, Mynona skrev: Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2018 #36446 Del Skrevet 1. mai 2018 I alle dager...et veldig overrasket gratulerer til alle tre fra Tante Hoppetussa. *må fordøye den plutselige nyheten litt* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2018 Forfatter #36447 Del Skrevet 1. mai 2018 54 minutter siden, Mynona skrev: Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 Sååååå deilig at hun er ute og at alt gikk bra. Gratulere masse og takk for at du ga oss tantene beskjed så raskt. Hun er sikkert aldeles nydelig. (Vi må høre mer senere når du har bedre tid). Kos deg My og lykke til med amming alt det nye som nå skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2018 Forfatter #36448 Del Skrevet 1. mai 2018 15 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Godmorgen. Hmm.. @Mynona er litt for stille for tiden ja og vi forumtantene og enkelte onkler undres på hvordan ståa er. Hei til alle som holder på med hagene sine. I går var jeg på en "Plantasje" og hadde foran meg i kassakøen et eldre ektepar som handlet stort. De hadde hver sin tralle som var full...gikk ut i bilen med alt og inn igjen for å handle mer. Det må være fint å ha plass til å gjøre det bugnende. Har du plantet ute nå? 10 timer siden, Sola de skrev: Det var jeg og. En eldre mann spurte om jeg "bare" skulle ha en jordsekk. Ja, skal jo bære den med meg og, svarte jeg Skulle likt å ha slike store hager, som de kanskje har Håper du ikke hadde så lang vei hjem da Sola. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. mai 2018 #36449 Del Skrevet 1. mai 2018 1 time siden, Mynona skrev: Vet du hva! En liten frøken ville ikke vente lenger, så hun kom i en rasende fart her om dagen. Ligger nå å sover og pleddet fra tante Aldri ligger i bilsetet klar for hjemreise når vi får lov å dra 😍 Gratulerer masse. Til deg, Paul og den lille. Ble ikke overrasket at dette var skjedd, etter stille-observasjonen til @Hoppetaujenta like før. Oss som har barn fra før vet jo en del om å komme når-som-helst. Lykke til med ny tidsregning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. mai 2018 #36450 Del Skrevet 2. mai 2018 Gratulerer så mye, Mynona! Håper alt står bra til med dere alle tre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 2. mai 2018 #36451 Del Skrevet 2. mai 2018 Gratulerer, My! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. mai 2018 Forfatter #36452 Del Skrevet 2. mai 2018 ...kom mai du skjønne milde... Goood onsdag alle sammen! Veldig, veldig koselig å se gode gamle ballongfarere her inne. Og @Mynona - tenker på dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36453 Del Skrevet 2. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mai 2018 #36454 Del Skrevet 2. mai 2018 12 timer siden, Aldrisur skrev: Håper du ikke hadde så lang vei hjem da Sola. Et par mil, men tok bussen. Fikk største papirposen de hadde til å bære sekken i. Den revnet i småbiter i det jeg gikk av bussen, så måtte bære den opp bakken hjem. 40L eller 18,5 kg var god trening det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mai 2018 #36455 Del Skrevet 2. mai 2018 Gratulerer så masse med den lille @Mynona 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36456 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Sola de skrev: Et par mil, men tok bussen. Fikk største papirposen de hadde til å bære sekken i. Den revnet i småbiter i det jeg gikk av bussen, så måtte bære den opp bakken hjem. 40L eller 18,5 kg var god trening det Kanskje du kan begynne å ta jordsekken med på tur, sånn for ekstra motstand. Akkurat som polfarerne gjør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mai 2018 #36457 Del Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Kanskje du kan begynne å ta jordsekken med på tur, sånn for ekstra motstand. Akkurat som polfarerne gjør Synes jeg ser det for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mai 2018 #36458 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Sola de skrev: Synes jeg ser det for meg Jeg og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. mai 2018 #36459 Del Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Jeg og! Tufte, Bjørgen og co har sikkert brukt noe lignende å dra på, i sine treninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. mai 2018 #36460 Del Skrevet 2. mai 2018 Hei fininger! Lenge siden jeg har vært i denne tråden nå. Orker ikke lese de minst 100 sidene siden sist, men håper dere alle har det bra. Og gratulerer med bebis, @Mynona! Så koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå