Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
1 time siden, Lille Lerke skrev:

Takk. Da har hun ganske sikkert fått spredning. Tragisk. 

Begriper at kommentarene i denne tråden er nødvendig http://forum.kvinneguiden.no/topic/1121681-tenn-et-lys-for-baremei/ 

For noen ufølsomme dritt anonymbrukere :angry: De har ingen hjerte når de kan si slike ting

Edit: Tråden ble heldigvis ryddet

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:rodmer: Dere er bare de beste vennene man kan ha her på KG. :klemmer:

I dag er det godt å kunne dele noen tanker med fine forumvenner. Hvem andre enn oss ville forstått det vi deler i dag? Ingen av mine venner i real life i all fall. Fordi de ville tenkt at man ikke kan bli så engasjert og empatisk av noe som noen "tilfeldige personer" skrev på et forum. 

Jeg har det som dere, så sjeleglad for at det ikke kom inn (for mange) duste kommentarer i baremei sin dagbok og at det ikke ble stygge diskusjoner om noe av det som ble skrevet.

Mener også at den tråden "tenn et lys" aldri burde blitt opprettet. Det finnes for mange duste personer "uti der". For stor sjans å ta. 

Tankene mine har også gått til en annen bruker som også sliter med samme sykdom. Hun opprettet en tråd tidlig i våres og fikk så mye pes og stygge kommentarer at tråden endte med å bli stengt (tror jeg). I ettertid har hun laget en ny tråd, men nå er det lenge siden jeg har sett bevegelse i den. 

Ellers vil jeg si til deg @Severus   at du er snill og fin person selv om du ikke gråter når du blir lei deg. 

Okei - gla'  i dere alle sammen :hjerter_rundt:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

Jeg er en sånn person som ikke klarer å gråte, kompisen min døde på Utøya å jeg tror ikke jeg gråt. Jeg er et fælt menneske. En ting lovte jeg han på øya, å det var at vi skal ta den tilbake. Å fylle den med kjærlighet,latter,debatter og ungdom som vil forandre verden. 

Alle reagerer forskjellig, man er ikke fæl selv om man ikke reagerer slik som noen forventer. Du reagerer på din måte, jeg reagerer på min. Selv er jeg et sippehue som tar alt for lett til tårene, men det betyr ikke at jeg er tristere enn deg likevel

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

:rodmer: Dere er bare de beste vennene man kan ha her på KG. :klemmer:

I dag er det godt å kunne dele noen tanker med fine forumvenner. Hvem andre enn oss ville forstått det vi deler i dag? Ingen av mine venner i real life i all fall. Fordi de ville tenkt at man ikke kan bli så engasjert og empatisk av noe som noen "tilfeldige personer" skrev på et forum. 

Jeg har det som dere, så sjeleglad for at det ikke kom inn (for mange) duste kommentarer i baremei sin dagbok og at det ikke ble stygge diskusjoner om noe av det som ble skrevet.

Mener også at den tråden "tenn et lys" aldri burde blitt opprettet. Det finnes for mange duste personer "uti der". For stor sjans å ta. 

Tankene mine har også gått til en annen bruker som også sliter med samme sykdom. Hun opprettet en tråd tidlig i våres og fikk så mye pes og stygge kommentarer at tråden endte med å bli stengt (tror jeg). I ettertid har hun laget en ny tråd, men nå er det lenge siden jeg har sett bevegelse i den. 

Ellers vil jeg si til deg @Severus   at du er snill og fin person selv om du ikke gråter når du blir lei deg. 

Okei - gla'  i dere alle sammen :hjerter_rundt:

:klem: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mye grusomt hher inne for tiden og folk blottet for fintfølelse. 

Sugleser på @snehvit88 sin dagbok. Hun har mistet for 6. Gang i dag. 

Når går jeg ut av forumet for en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Er så mye grusomt hher inne for tiden og folk blottet for fintfølelse. 

Sugleser på @snehvit88 sin dagbok. Hun har mistet for 6. Gang i dag. 

Når går jeg ut av forumet for en stund. 

Følger også med i den boken. Hun er virkelig en kjempe. :lillesky:

Håper så inderlig at du kommer tilbake igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det eneste stedet jeg klarer om dagen, det er så mye personangrep og hat mot andre at hjertet mitt blør. Det blør for baremei og det blør for alle som blir behandla som dritt av brukere her inne. Flyktninger som ikke kan noe for at det er krig i landet sitt f.eks. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sang denne på leir, når vi skulle gå ut å det ble litt kø i gangen. Dagens ungdom ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Den dagboka traff hardt og vondt. Det er for nært og vondt å skrive i dagboken til A, så jeg sender mine tanker til familien her inne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Severus skrev:

Dette er det eneste stedet jeg klarer om dagen, det er så mye personangrep og hat mot andre at hjertet mitt blør. Det blør for baremei og det blør for alle som blir behandla som dritt av brukere her inne. Flyktninger som ikke kan noe for at det er krig i landet sitt f.eks. 

Ja det er mange ulike personligheter som herjer rundt her nå. Ser at du har beveget deg litt i andre tråder også, det er bra. Her i ballongen er du en av oss vet du og her er det ingen som er vemmelige. :klem: 

2 timer siden, Lyskula skrev:

Den dagboka traff hardt og vondt. Det er for nært og vondt å skrive i dagboken til A, så jeg sender mine tanker til familien her inne... 

Jeg forstår akkurat hva du mener Lyskula. 

Håper du har det bra også, og at du har en fin sommer der du er. :klem1:

1 time siden, FruN skrev:

Hei Lyskula! Håper du og har en fin sommer :jepp: 

Jeg leste et eller annet sted at du følte deg sliten FruN. Hvordan går det med deg? 

----------------------------------------

Lurer på om @Mynona fikk seg jordbær i går jeg? :klo: @Hoppetaujenta - jeg har sett på Adils dansere i dag. :danser:Det er et herlig program og jeg kan ikke forstå at jeg ikke har sett på dette før? 

:hjerter: Hørte jeg pianospilling her inne, eller var det bare noe jeg innbilte meg?

smiley_by_aurionphog.jpg.9e96bae131a6e0bbb01f231e157c073a.jpg 

Nå vet jeg forresten hvor smileyene kommer fra. :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
16 timer siden, Severus skrev:

Kg har blitt et mørkt forum den siste tiden /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Winza skrev:

Jeg synes det alltid er sånne tendenser når det er ferie på gang. Vi får håpe på lysere tider når sommerferien er over. :lillesky:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Aldrisur skrev:

@Hoppetaujenta - jeg har sett på Adils dansere i dag. :danser:
Det er et herlig program og jeg kan ikke forstå at jeg ikke har sett på dette før? 

smiley_by_aurionphog.jpg.9e96bae131a6e0bbb01f231e157c073a.jpg Nå vet jeg forresten hvor smileyene kommer fra. :ler: 

Hihi...for et nydelig bilde, Aldri! :fnise: 
En schwær eng med nyfødte smilende smil må være vidunderlig å komme over.
Glad for at du fant danserne og håper at du blir oppløftet slik som jeg blir av å se dem i aksjon.
Jeg får lyst til å danse STORT hver gang jeg ser på det. Hadde jeg bare hatt litt bedre plass 
så skulle jeg ha gatedanset for harde livet jeg også, men min ringe bolig har begrensninger i så måte. 

4 minutter siden, Winza skrev:

Det er da vi som holder til i den andre delen av forumet skal forsøke å gjøre jobben vår. :) 
Vi kan registrere det mørke og gå dobbelt inn for å spre lys og varme. Er du med på den, Winza? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg synes det alltid er sånne tendenser når det er ferie på gang. Vi får håpe på lysere tider når sommerferien er over. :lillesky:

Det har vært likedan i hele år desverre :/ Var derfor jeg trengte en pause sist, kan bli for mye når alle skal pirke borti deg. Er flere ab-er som har drevet og anklagd meg for alt mulig, den funksjonen skulle vært avviklet for lengst :angry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Glad for at du fant danserne og håper at du blir oppløftet slik som jeg blir av å se dem i aksjon.
Jeg får lyst til å danse STORT hver gang jeg ser på det. Hadde jeg bare hatt litt bedre plass 
så skulle jeg ha gatedanset for harde livet jeg også, men min ringe bolig har begrensninger i så måte. 

Det er da vi som holder til i den andre delen av forumet skal forsøke å gjøre jobben vår. :) 
Vi kan registrere det mørke og gå dobbelt inn for å spre lys og varme. Er du med på den, Winza? 

Darkbusters?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Det har vært likedan i hele år desverre :/ Var derfor jeg trengte en pause sist, kan bli for mye når alle skal pirke borti deg. Er flere ab-er som har drevet og anklagd meg for alt mulig, den funksjonen skulle vært avviklet for lengst :angry: 

Man må gro seg litt tykkere hud, Winza. Det vil alltid finnes folk som ikke er snille med sine medmennesker
og dem må man lære seg til å overse. Basta. :) 

Vet dessverre ikke noe om darkbusters... :klo: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Du trenger ikke så stor plass for å danse som dette jjaffal! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...