Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Frisørtime her også i dag, gleder meg! Sitter klar i ventesofaen, venter på min tur. Ute er det sol og blå himmel, men blåser godt :jepp: Men langt fra noe ekstremt :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisørtime her også i dag, gleder meg! Sitter klar i ventesofaen, venter på min tur. Ute er det sol og blå himmel, men blåser godt :jepp: Men langt fra noe ekstremt :opplyser:

Min er ikke helt enda. Så jeg slækker i sofaen hjemme enda.

Skal bli deilig å få litt nye striper på topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, lørdag og frisørtime i dag.

Hvordan er disse fullmoonpartyene?

Frisørtime med litt ekstra massasje for skuldrene? :laugh: Høres fint ut.

Det fullmoonpartyet jeg var på var veldig stille og rolig. ;)

(måtte bare kalle det noe annet enn å "gå og legge seg". Orker ikke å bli mobbet her inne på KG.) :jolie:

:fnise:

Jeg har hørt at det er massiv gifting på gang der. :glare: Pastor Moon styrer festen. Av og til er han full.

1346619386915.cached.jpg

Ha-ha, jeg så ingen full Pastor Moon der i går i hvert fall! :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig lørdag! OG nå er det ikke lenge til....... :buss:

:klem: ...til alle dyr og dyrevenner.

:hug: Tilbake

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(måtte bare kalle det noe annet enn å "gå og legge seg". Orker ikke å bli mobbet her inne på KG.)

Jeg visste det nok, men sa ikke`no om det. Man er da høflig. Eller kan være hvis man anstrenger seg litt.

Det er ikke mobbing...bare vennlig realitetsbetraktninger, uten filter. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: Jeg har vært noen timer på stranda i dag, fått én time oljemassasje og skal straks ut å få stelt neglene og tatt på ny neglelakk.

Høres ut som den jåla vet du! :hoho:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med litt ekstra skuldermassasje! Striper, skuldermassasje og tuppeklipping. Vurderer å få meg en frisyre, men klarer ikke å bestemme meg for hvordan. Og om. For det blir så fort pistrete når det er oppklipt siden jeg jeg har tynt hår. Eller skandinaaaavisk hår som er det kalles :P

Hehe, sånn privat fullmoonparty altså.. Jeg har nemlig sett noen facebookvenner vært på fullmoonparty på noen thailandske strender, og de ser ikke ut som er så veldig rolige :P Ble litt forundret over at dere skulle dit :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Jeg har vært noen timer på stranda i dag, fått én time oljemassasje og skal straks ut å få stelt neglene og tatt på ny neglelakk.

Høres ut som den jåla vet du! :hoho:

Jålepetra!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det nok, men sa ikke`no om det. Man er da høflig. Eller kan være hvis man anstrenger seg litt.

Det er ikke mobbing...bare vennlig realitetsbetraktninger, uten filter. :fnise:

Jeg skjønte at du skjønte min venn. :ler:

Neida, er ikke mobbing, og filter trenger ikke vi gode forumvennene. :is: Is, det er hva vi trenger! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med litt ekstra skuldermassasje! Striper, skuldermassasje og tuppeklipping. Vurderer å få meg en frisyre, men klarer ikke å bestemme meg for hvordan. Og om. For det blir så fort pistrete når det er oppklipt siden jeg jeg har tynt hår. Eller skandinaaaavisk hår som er det kalles :P

Hehe, sånn privat fullmoonparty altså.. Jeg har nemlig sett noen facebookvenner vært på fullmoonparty på noen thailandske strender, og de ser ikke ut som er så veldig rolige :P Ble litt forundret over at dere skulle dit :fnise:

Nettet falt ut her en stund.

Du må ikke klippe det opp for mye da My. :haar:

Ja. liksom båttur på de sju hav hele dagen og så full fest på moonparty om natta?! :danser: Der har du meg. :hoho:

Jålepetra!!

Ja tenk... :sminkedokke:

Han tar seg opp nå

Slemme Ole :balltre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rene påskestemningen nesten, med akeføre for veslefrøkna hele veien til butikken, sol som varmer litt og både tulipaner og gåselabber (:Knegg:) i blomsterbutikken :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåser friskt her og (var tungt å gå visse steder i motvind). Men bare en brøkdel av oppe hos Ery.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og gåselabber....

Du mener helt sikkert gås-unger nå, siden en gjennomsnitts gås (i alle fall her jeg bor) ikke har labber ? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener helt sikkert gås-unger nå, siden en gjennomsnitts gås (i alle fall her jeg bor) ikke har labber ? :lur:

Mamma og jeg blir aldri enige om vi kaller det gåsunger eller puselabber, så da ble det gåselabber :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor forståelse for sammensmeltningen. :jepp:

Jeg kjørte forbi en kar som sto i stige opp mot trær som ble beskjært i dag.

Husker ikke hva slags type trær det er, men de er liksom "klumpete" der greinene skal tas bort.

Vanlig å ha i bybildet...hmm...hva heter nå de igjen da? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor forståelse for sammensmeltningen. :jepp:

Jeg kjørte forbi en kar som sto i stige opp mot trær som ble beskjært i dag.

Husker ikke hva slags type trær det er, men de er liksom "klumpete" der greinene skal tas bort.

Vanlig å ha i bybildet...hmm...hva heter nå de igjen da? :klo:

Hmmmm... Popler? :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...