Roadrunner Skrevet 7. februar 2015 #11141 Del Skrevet 7. februar 2015 Frisørtime her også i dag, gleder meg! Sitter klar i ventesofaen, venter på min tur. Ute er det sol og blå himmel, men blåser godt Men langt fra noe ekstremt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11142 Del Skrevet 7. februar 2015 ...til alle dyr og dyrevenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2015 #11143 Del Skrevet 7. februar 2015 Frisørtime her også i dag, gleder meg! Sitter klar i ventesofaen, venter på min tur. Ute er det sol og blå himmel, men blåser godt Men langt fra noe ekstremt Min er ikke helt enda. Så jeg slækker i sofaen hjemme enda. Skal bli deilig å få litt nye striper på topplokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #11144 Del Skrevet 7. februar 2015 Niks, lørdag og frisørtime i dag. Hvordan er disse fullmoonpartyene? Frisørtime med litt ekstra massasje for skuldrene? Høres fint ut. Det fullmoonpartyet jeg var på var veldig stille og rolig. (måtte bare kalle det noe annet enn å "gå og legge seg". Orker ikke å bli mobbet her inne på KG.) Jeg har hørt at det er massiv gifting på gang der. Pastor Moon styrer festen. Av og til er han full. Ha-ha, jeg så ingen full Pastor Moon der i går i hvert fall! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #11145 Del Skrevet 7. februar 2015 Frisørtime her også i dag, gleder meg! Sitter klar i ventesofaen, venter på min tur. Ute er det sol og blå himmel, men blåser godt Men langt fra noe ekstremt Høres ut som en herlig lørdag! OG nå er det ikke lenge til....... ...til alle dyr og dyrevenner. Tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11146 Del Skrevet 7. februar 2015 (måtte bare kalle det noe annet enn å "gå og legge seg". Orker ikke å bli mobbet her inne på KG.) Jeg visste det nok, men sa ikke`no om det. Man er da høflig. Eller kan være hvis man anstrenger seg litt. Det er ikke mobbing...bare vennlig realitetsbetraktninger, uten filter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #11147 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har vært noen timer på stranda i dag, fått én time oljemassasje og skal straks ut å få stelt neglene og tatt på ny neglelakk. Høres ut som den jåla vet du! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2015 #11148 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja, med litt ekstra skuldermassasje! Striper, skuldermassasje og tuppeklipping. Vurderer å få meg en frisyre, men klarer ikke å bestemme meg for hvordan. Og om. For det blir så fort pistrete når det er oppklipt siden jeg jeg har tynt hår. Eller skandinaaaavisk hår som er det kalles Hehe, sånn privat fullmoonparty altså.. Jeg har nemlig sett noen facebookvenner vært på fullmoonparty på noen thailandske strender, og de ser ikke ut som er så veldig rolige Ble litt forundret over at dere skulle dit 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2015 #11149 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har vært noen timer på stranda i dag, fått én time oljemassasje og skal straks ut å få stelt neglene og tatt på ny neglelakk. Høres ut som den jåla vet du! Jålepetra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #11150 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg visste det nok, men sa ikke`no om det. Man er da høflig. Eller kan være hvis man anstrenger seg litt. Det er ikke mobbing...bare vennlig realitetsbetraktninger, uten filter. Jeg skjønte at du skjønte min venn. Neida, er ikke mobbing, og filter trenger ikke vi gode forumvennene. Is, det er hva vi trenger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11151 Del Skrevet 7. februar 2015 Han tar seg opp nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 7. februar 2015 Forfatter #11152 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja, med litt ekstra skuldermassasje! Striper, skuldermassasje og tuppeklipping. Vurderer å få meg en frisyre, men klarer ikke å bestemme meg for hvordan. Og om. For det blir så fort pistrete når det er oppklipt siden jeg jeg har tynt hår. Eller skandinaaaavisk hår som er det kalles Hehe, sånn privat fullmoonparty altså.. Jeg har nemlig sett noen facebookvenner vært på fullmoonparty på noen thailandske strender, og de ser ikke ut som er så veldig rolige Ble litt forundret over at dere skulle dit Nettet falt ut her en stund. Du må ikke klippe det opp for mye da My. Ja. liksom båttur på de sju hav hele dagen og så full fest på moonparty om natta?! Der har du meg. Jålepetra!! Ja tenk... Han tar seg opp nå Slemme Ole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #11153 Del Skrevet 7. februar 2015 Her er det rene påskestemningen nesten, med akeføre for veslefrøkna hele veien til butikken, sol som varmer litt og både tulipaner og gåselabber () i blomsterbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. februar 2015 #11154 Del Skrevet 7. februar 2015 Det blåser hvitt på sjøen her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. februar 2015 #11155 Del Skrevet 7. februar 2015 Blåser friskt her og (var tungt å gå visse steder i motvind). Men bare en brøkdel av oppe hos Ery. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11156 Del Skrevet 7. februar 2015 .....og gåselabber.... Du mener helt sikkert gås-unger nå, siden en gjennomsnitts gås (i alle fall her jeg bor) ikke har labber ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. februar 2015 #11157 Del Skrevet 7. februar 2015 Du mener helt sikkert gås-unger nå, siden en gjennomsnitts gås (i alle fall her jeg bor) ikke har labber ? Mamma og jeg blir aldri enige om vi kaller det gåsunger eller puselabber, så da ble det gåselabber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11158 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har stor forståelse for sammensmeltningen. Jeg kjørte forbi en kar som sto i stige opp mot trær som ble beskjært i dag. Husker ikke hva slags type trær det er, men de er liksom "klumpete" der greinene skal tas bort. Vanlig å ha i bybildet...hmm...hva heter nå de igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. februar 2015 #11159 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har stor forståelse for sammensmeltningen. Jeg kjørte forbi en kar som sto i stige opp mot trær som ble beskjært i dag. Husker ikke hva slags type trær det er, men de er liksom "klumpete" der greinene skal tas bort. Vanlig å ha i bybildet...hmm...hva heter nå de igjen da? Hmmmm... Popler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar 2015 #11160 Del Skrevet 7. februar 2015 Nå har jeg googlet og nei de ser ikke sånn ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå