Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 Forfatter #10041 Del Skrevet 3. januar 2015 Onkel P var søt også. Nervøs da. "Hver gang vi møtes" er nok artigst for de som er med. Det jeg synes gjør programmet hyggelig, er at de sitter rundt bordet å fører ordentlige samtaler. Det er det beste jeg vet, når alle rundt bordet evner å snakke sammen. Ikke to og to som sitter å roper til hverandre for å overgå støyen fra de andre som sitter å roper til hverandre! Puh! Skjønner dere hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. januar 2015 #10042 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg ser ikke på tv, jeg har linseforbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. januar 2015 #10043 Del Skrevet 3. januar 2015 Tips: Nå begynner Shutter Island på TV2 - det er en bra film! Lurer på om jeg skal se den en gang til nå! Selv om jeg egentlig skulle begynne med operasjon snu-døgnet og legge meg tidlig i dag. Helt enig meg deg Aldri ang prating rundt bordet. Det blir alt for ofte til at to eller tre prater sammen rundt omkring bordet, så man ikke er i samme samtale alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 3. januar 2015 #10044 Del Skrevet 3. januar 2015 Det jeg synes gjør programmet hyggelig, er at de sitter rundt bordet å fører ordentlige samtaler. Det er det beste jeg vet, når alle rundt bordet evner å snakke sammen. Ikke to og to som sitter å roper til hverandre for å overgå støyen fra de andre som sitter å roper til hverandre! Puh! Skjønner dere hva jeg mener? Jah! Synes ikke det skjer så ofte om man er flere enn 3 stk, men når det skjer så er det veldig trivelig! Du er så god og inkluderende du Aldri! -- Dæmitt, jeg fikk ikke med meg noenting av programmet jeg :griner: Fikk selvfølgelig besøk klokka 20.00, på slaget! Prøvde å lytte da OnkelP sang, men fikk ikke med meg mer enn et par, tre linjer... Mynona, enig i at Shutter Island er kjempebra! Så den på kino og skulle gjerne ha sett den igjen Håper noen andre her fikk den med seg, det er den verdt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #10045 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg ER gammel! Tullball. Du har opparbeidet deg nok klokhet for et helt liv...og det er der den knirkingen som du hører kommer fra. --- Jeg er faktisk veldig glad i det programmet som dere snakker om. Liker så godt at vi får bli kjent med artistene som vanlige mennesker....og det er jo det de er. Jeg kjenner til Silje, Jonas og Inger Lise fra før av. De andre er i periferien, men jeg har jo hørt ting i forbifarten på radio etc. Så er det denne hyggelige fyren som var hovedgjesten da. Han fremsto på en sympatisk og veldig likandes måte. Jeg hadde ikke ventet at grinefaktoren skulle slå ut i full blomst så fort, men det gjorde den...hos meg også. Jeg kan tydeligvis starte opp en liten og vellykket bedrift som gråtekone om noen trenger å få satt i gang et hulkete samvær. DDE er festmusikk og hans stemme ER tjo-fadderittan for min del, men de har jo mange fine låter...og jeg eier ingen cd`er med dem. Dette er programmet som får meg til å ville lytte mere på de forskjellige artistene som jeg ikke har vært så interessert i før. Inger Lise har jeg ikke helt forstått noen gang, det må jeg nok bare si. Tom Hell...jeg har visst om navnet, men aldri hørt noe av han. Det skal forandres. Jonas er stø som Fjeld og han liker jeg kjempegodt. Silje har utvilsomt stemme, men jeg har heller ikke hørt stort av henne. Søte OnkelP har jeg visst om, men ikke lagt merke til før i det siste på radio. Lene har sikkert noe som jeg ikke har oppdaget ennå. Husker hitsene til gruppen og det var jo litt morsomt i den tiden, men ellers er det ikke helt min greie. Jeg ser frem til de neste kveldene utover året. Jupp. --- Jeg koste meg skikkelig med gjensynet (før hovedprogrammet) med de aller første. Det var det mye kvalitet i syns jeg. Nå er det vel slik at ikke alle har holdt på så lenge at de har blitt allemannseie i landet (de kommer neppe til å bli det heller) og dermed kan ikke alle fremføringene bli noe som rammer nasjonen unisont midtskips, men det finnes folk som klarer å føde disse sangene på nytt igjen, med tolkninger som det blir ståpels av på hele skrotten. Dette er store opplevelser som jeg kommer til å huske en lang stund. Jeg merker at jeg gjør det selv og vet at jeg ikke burde dømme så fort uten å ha hørt på enkelte artister. Det er ikke artistene det er noe feil med, det er meg som ikke kjenner dem. Jeg skal bli flinkere til å åpne opp og ikke bedømme dem før jeg har hørt hele serien igjennom. Jeg ser frem til å ta knekken på fordommene mine, rett og slett. Her skal det lyttes med åpne ører....og jeg skal alltid ha en papirlommetørkleboks stående når programmene starter. Det trengs. --- Åhh...det gjorde godt å bli kvitt litt ord på en søndag kan jeg kjenne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. januar 2015 #10046 Del Skrevet 4. januar 2015 Det der har du samlet på helt siden i går ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #10047 Del Skrevet 4. januar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. januar 2015 Forfatter #10048 Del Skrevet 4. januar 2015 Veldig veldig godt skrevet og sagt Hoppe! Du er et menneske helt etter mitt hjerte! Det skal bli spennende å følge med videre. Om et kvarter skal jeg sette igang dagens og årets pinnekjøttmiddag. Gruer meg litt til duften, men den må vel til skal det bli noe greie på det hele. Nå skal jula plukkes ned også, får ta litt og litt av gangen så det ikke blir så trist. Synes det er koselig med denne julepynten jeg da. Ha en spennende søndag dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. januar 2015 #10049 Del Skrevet 4. januar 2015 Julepynten skal pakkes ned her også. Det er litt vemodig, men samtidig er det jo første året vi har julepyntet ordentlig, så jeg må bare minne meg selv på at herfra blir det bare mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. januar 2015 #10050 Del Skrevet 4. januar 2015 Ehhh… hva gjør dere på søndager? På dagen? Jeg vet ikke hva folk pleier å gjøre da. Og på lørdager forsåvidt. Nå som jeg ikke trenger å studere, så blir dagene ganske kjedelige, siden jeg ikke kommer på noe annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. januar 2015 #10051 Del Skrevet 4. januar 2015 Spiste nettopp tre glutenfrie knekkebrød fra wasa. Ett med røkt herregårds skinke og majones, de to andre med fersk norvegia. Som tilbehør hadde jeg søtpaprika og agurk. MEN, jeg har lyst på et til knekkebrød ÅH! Nå er det snaaart mandag, og mandag betyr ny uke med massevis av nye muligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. januar 2015 #10052 Del Skrevet 4. januar 2015 Jeg gruer meg til mandag. Da starter jeg på jobb igjen. Første uka med masse overtid er alltid den verste. Fra den 3.uka blir det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. januar 2015 #10053 Del Skrevet 4. januar 2015 Har ikke fritidsproblemer på søndager jeg, altså. Tre unger og full jobb gjør at det er herlig med helg og muligheten for litt fri. Jeg jobber som oftest litt hver helg, men denne helga har det vært et mareritt. Og jeg gruer meg også til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. januar 2015 #10054 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor gruer du deg fine G? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. januar 2015 #10055 Del Skrevet 4. januar 2015 Nei, de med hjemmeboende barn har nok alltids ett eller annet å gjøre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #10056 Del Skrevet 4. januar 2015 Bare vil nevne at www.pandurohobby.no har salg akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. januar 2015 #10057 Del Skrevet 4. januar 2015 God ide Hoppe! Likte sånne ting som barn hvertfall, kanskje jeg skal bli kreativ i helgene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #10058 Del Skrevet 4. januar 2015 Jupp...og for å bli bittelitt veldig kreativ, er det bra å ha noen kreativitetsting i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. januar 2015 #10059 Del Skrevet 4. januar 2015 Om et kvarter skal jeg sette igang dagens og årets pinnekjøttmiddag. Gruer meg litt til duften, men den må vel til skal det bli noe greie på det hele. Ha en spennende søndag dere! Jøss, er det sånn at pinnekjøtt lukter skikkelig fælt når det lages og at det (liksom) lukter helt anderledes når det er ferdig? Ehhh… hva gjør dere på søndager? På dagen? Jeg vet ikke hva folk pleier å gjøre da. Og på lørdager forsåvidt. Nå som jeg ikke trenger å studere, så blir dagene ganske kjedelige, siden jeg ikke kommer på noe annet å gjøre Søndager ja....tja, hva gjør man da? ...Venter på at den skal bli ferdig.. Det er jo fint å ta seg en tur på søndagsmarkedet på blå..(ikke at det tar hele dagen men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. januar 2015 #10060 Del Skrevet 4. januar 2015 Hvorfor gruer du deg fine G? Jeg vet ikke egentlig, kanskje fordi jeg skal stå tidlig opp, prestere foran andre, planlegge, rette, lage prøver, sette 150 standpunktkarakterer i løpet av denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå