Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg blir helt satt ut av å ikke jobbe. En vanlig fredag ville jeg ha jobba. Å vært med folk jeg synes det er ok å være med. Fakta er at jeg har vært sur helt siden julemarsipanen kom.

Synes du alltid klager på jobben jeg, sånn "Jeg vil ikke på jobb i morgen!! Jeg hater fredager. Æsjjj!"

Men det er jo tipp topp om du plutselig har kommet på andre tanker nå :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager før jeg går dit, men det er ok når jeg kommer inn døra. Har ikke akkurat vært enkelt etter julebordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ko-koooo! Jeg har vært på romjulsfest. :strix:

I morgen er det barnevakttid og forberedelse til til søndagens familiebrunsj, så jeg bør vel gå å finne senga.

Ser at ikke alle har det like bra her. Dumt. :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer: Klem til dere alle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sov godt Aldrisur. :vinke:

Håper du og Mr.Aldri har hatt en strålende jul! :)

Sov godt selv søte frøken. :hug: Vi har det strålende ja, skikkelig avslapningsjul . :nisseblunk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt selv søte frøken. :hug: Vi har det strålende ja, skikkelig avslapningsjul . :nisseblunk:

Høres bra ut! :) Kos dere videre i romjula! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LightBulb

Julen kom med de vanlige søvnproblemene, slår aldri feil.. :sukk: men, men.. Sove kan jeg vel gjøre til neste år?

Er dere klar over at den gamle uinterressant-tråden ble stengt for snart 3år siden :overrasket: har snoket i gamle tråder og ledd over merkelige gamle nattsamtaler :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...