Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Men jeg har synes det har vært sånn i…. et par måneder jeg.. Det er jo bare de samme trådene hele tiden.. og så mye troll og sånn. Også er jeg så lei av menn vs kvinner som dukker opp i alle mulige tråder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en hvileperiode akkurat nå...akkurat som midt på sommeren. Det tar seg opp igjen. :)

Jeg håper du har rett i det du sier der Hoppe! :Nikke:

Men jeg har synes det har vært sånn i…. et par måneder jeg.. Det er jo bare de samme trådene hele tiden.. og så mye troll og sånn. Også er jeg så lei av menn vs kvinner som dukker opp i alle mulige tråder.

Blir litt lei ja, men så skal det sies at jeg ALDRI lager tråder selv. :nigo:

Så da kan jeg vel ikke klage. :frown:

Jeg er akkurat ferdig med å steke 52 medisterkaker. :grinele:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisterkaker!! Gleder meg til å komme hjem til mor i jula å spise det!! Det er godt!

Ja, jeg får en tittel nå G. Må vente på vitnemålet mitt også må jeg sende inn en søknad som skal behandles… også vips: tittel. Men jeg har ikke så lyst til å si akkurat hva det er, for da blir jeg så lett gjenkjennelig her i det store vide verdensveven ;)

Meen, det er bare en bachelor altså - men jeg har tatt den på deltid, altså brukt dobbelt så lang tid, siden jeg har jobbet mellom 100 og 150% alle disse årene :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisterkaker!! Gleder meg til å komme hjem til mor i jula å spise det!! Det er godt!

Ja, jeg får en tittel nå G. Må vente på vitnemålet mitt også må jeg sende inn en søknad som skal behandles… også vips: tittel. Men jeg har ikke så lyst til å si akkurat hva det er, for da blir jeg så lett gjenkjennelig her i det store vide verdensveven ;)

Meen, det er bare en bachelor altså - men jeg har tatt den på deltid, altså brukt dobbelt så lang tid, siden jeg har jobbet mellom 100 og 150% alle disse årene :)

Jeg er sikker på at Hoppetuss klarer å finne på en midlertidig tittel til deg mens du venter på den "ekte". :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir alltid i godt humør av å se kommentarer fra deg Aldrisur :) Håper du aldri forsvinner fra forumet og at du isåfall blir den siste da :)

:helen: Det er den fineste kommentaren jeg noengang har fått av en kjekk ung mann her inne Big Jim!

Tusen takk, det er veldig fint å ha deg her inne også. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...