Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Ja, stemmer. Hun var jo syk hun ja. Ja, det er vel en egen kunst å ha syke barn, som man opparbeider seg gradvis mens man har små barn, og som gradvis forsvinner når barna blir store og enda større.

Hva er egentlig hvitvask?

Jeg har heller ikke THomas Dybdahl-hormoner. En venninne var å så han i operaen på søndag. Ville ha med seg meg, men neeei.. jeg hadde nok bare kjedet meg.

Vet ikke helt hva hvitvask inneholder, men det et godt gammelt reseptfritt middel mot kløe man bruker på de som har vannkopper.

Jaja, det er jammen bra at man har hver sin smak, ellers hadde det blitt stappfullt på absolutt alle konserter.

Eller, tenkte jeg helt feil nå? :skratte:

Håper du har det fint du også My. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, fin dag. Spist masse godteri på jobb :P Sjefen gjorde en skikkelig blemme og mistet et par timers arbeid, så da måtte vi ha godis alle sammen :ler:

Ja, det er bra vi liker forskjellig musikk altså! Ellers hadde det blitt kjedelig også.

Jeg har alltid tenkt at hvitvask er noe man vasker seg med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm....jeg tror ikke at du vil ha kjempevondt i hodet, som på bildet. Jeg tror at hver dag du går på jobb, vokser du litt som menneske innvendig.

Det er ofte sånn at man må gjøre ting man ikke har lyst til...du er ikke alene der. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fin dag. Spist masse godteri på jobb :P Sjefen gjorde en skikkelig blemme og mistet et par timers arbeid, så da måtte vi ha godis alle sammen :ler:

Ja, det er bra vi liker forskjellig musikk altså! Ellers hadde det blitt kjedelig også.

Jeg har alltid tenkt at hvitvask er noe man vasker seg med. :fnise:

:blomst: Ha en godis dag på jobb i dag også My!

Det er ikke bra, eller?

:blomst: God dag til Hoppesprett også!

Nei, fordi det er jobb da. Å jeg vil heller gjøre dette

aNeOA10_460s_v1.jpg

Dette?^^ :sjokkert: Er det én av veiene til rom og cola? :fnise:

Da tror jeg heller jeg ville valgt å gå på jobb. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: Ha en godis dag på jobb i dag også My!

:blomst: God dag til Hoppesprett også!

Dette?^^ :sjokkert: Er det én av veiene til rom og cola? :fnise:

Da tror jeg heller jeg ville valgt å gå på jobb. :wow:

Alle veier leder til rom og cola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare man får kommet seg av sted til jobb, så er det ikke mange timene til man kan gå hjem igjen,. Det er noe å glede seg til. :)

Godmorgen Aldri. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil ikke at han der gamlingen, skal si til de andre at jeg liker han dere vet. Han gjorde det på mandag, å jeg ble en hummer. Å prøvde å lyve meg unna. Å når jeg apåtil får kommentar om at jeg er flink med kolonnekjøring av han derre dere vet. Så blir jeg mer forfjamset å bare hva faen? Er han blitt tullete siden han sa noe annet enn hei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta styring Vex. Ikke la deg trekke opp så lett og ikke bry deg om hva andre sier.

Konsentrer deg om å være hyggelig i svarene dine og smil....og gjør jobben din. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hyggelig, men jeg bare ehhhh klarer ikke la være å bli rød om noen nevner apeloff gutten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg at jeg logger av og gjør noe fornuftig noen timer fremover. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...