Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå måtte jeg Google...og av respekt for sjelefreden og nattesøvnen til folk her inne, legger jeg ikke ut bilde av såntnoe. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er et nydelig hotell dette her altså.

Jeg kjøpte bare noe småtteri Rumle. Det er så masse skiiiit der - ikke mye som er verdt å bruke penger på.

Men de som liker vintage-stilen hadde gått berserk der. Massevis av sånn snacksy kjoler som Fru N liker, for eksempel.

Kjoler? Vintage? :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rofl: kun den første, men husket ikke hva de ble kalt. Det ble for heftig for meg det der. :( Man skal sove om natta også vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det, men jeg satt veldig ofte med en pute foran ansiktet
og har vel med hånda på hjertet ikke sett 100% av hele filmen...når sant skal sies.

:sprettert:...sånne slemminger er det lov å knerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Nå var det lenge siden jeg har tittet innom her, mange sider å lese seg igjennom!

Om damer som sniker i do-kø, 2 frekke finske par som okkuperer 17 solsenger og om guffen loppis-lukt :fnise: Sånn alt i alt, Aldri; Du har jammen møtt mange frekkaser på turen deres! Jeg synes hun wait-wain-dama tok kaka! Hun hadde trengt en smekk på finger`n og en fy i ansiktet!

Håper dere får en kjempefin sistedag der nede!

Flyreisen tar jo sin tid, men heldigvis så virker hjemreisen bestandig så mye kortere!

(Jeg er faktisk helt overbevist om at hjemreisen ER kortere enn bortreisen!)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

God tur hjemover til moderlandet etterhvert Herr og Fru Aldri Sinte :reise:

Det er vel enda noen timer til dere reiser mot flyplassen, så utnytt de siste timene maksimalt!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg bladde som hurtigst igjennom alle kanalene på tv, måtte jeg bla tilbake igjen...til OL-sendinger fra utlandet:
det var strålende sol, knallblå himmel og lysende hvit snø. Så utrolig vakkert! Så nå må jeg vel si at jeg har sett så vidt på ol jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere go'ingene! Takk for alle gode ønsker. :hug:

Shopping i Bangkok er et kapittel for seg! Finner man det rette kjøpesenteret er det fort gjort å kjøpe ALT for mye. :sjokkert:

Det endte med å kjøpe en ekstra bag også. Og det er ikke noe nytt, det skjer alltid! :ler: Vet ikke hvor mange bager vi har liggende hjemme - kan snart starte veskebutikk tror jeg.

Nå er i ihvertfall gavene kjøpt inn + litt attåt.

Vi så demonstranter i gatene. Noen av de så skikkelig skumle ut, men det sies her at det ikke er farlig for turister, så sant man ikke går rett inn i en folkemengde med demonstranter.

Jeg dristet meg til å ta bilde av teltene deres, der de sover om natten! :ninja:

3soi3s2.jpg

Chao Phraya heter elven som renner gjennom byen her, den fungerer som en hovedpulsåre for byens borgere, og her fraktes alt fra sand og kyr til alskens matvarer. Det er et svare leven fra båter i alle størrelser og årganger, og elven er tjokka full av fisk. :fisk: :fisk: :fisk:

Fiskene mates daglig, både av turister og de innfødte, ooog det er ikke lov å fiske den opp. Det syder og koker av sprellende fisk overalt!

Med fare for å gjenta meg selv (kan ha fortalt dette før), men det var altså sånn at en av de mange kongene Thailand har hatt, sa, at dersom fiskene i elven dør og forsvinner, så dør også Bangkok ut.

Så disse fiskene er på en måte litt hellige for thailenderne.

Bilde av én av de koselige båtene som går i trampfart her.

Xm3eBJ3.jpg

Nå skal vi ned og spise litt mat før vi reiser. Har beholdt rommet til klokken 21.00 i kveld - da reiser vi fra hoteller.

Det er et fantastisk hotell, som jeg trygt kan anbefale alle som vil bo i Bangkok.

I fjor hadde vi en kvinnelig i butler som heter Nathalie. Når hun fikk se oss i år, ble hun kjempeglad og lyste opp som en sol. Tenk, hun kjente oss igjen!

I tillegg ligger det rett ved elven, rett ved Sky-train og nesten midt i sentrum.

Bilde av litt av fojeen? Heter det det? :lol:

hn11kJU.jpg

Prismessig er det jo dyrt i forhold til andre hoteller her i Bangkok, men sammenligner du prisen med en week-end på en eller annen norsk høyfjellstue - koster det vel cirka det samme. :hoho: Det er helt sant!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...