Mynona Skrevet 17. februar 2014 #421 Del Skrevet 17. februar 2014 Nå hørte jeg nettopp om Dronter på radio. Husker dere de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #422 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg husker dronter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #423 Del Skrevet 17. februar 2014 For et herlig bilde fra stranden aldri det var der man skulle vært Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #424 Del Skrevet 17. februar 2014 Det er så koselig å komme inn her og lese alt dere skriver. Jada, stranden er nyyyydelig den Rumle, me jeg så så dårlig og føler meg bare helt elendig. Orker nesten ikke sitte opp i senga og skrive her en gang. Stakkars meg! Når jeg våknet i natt, så forsto jeg fort at jeg nok har fått i meg noe som tuller rundt i kroppen min og vil ut. Heldigvis for meg så har jeg med Imodium og snille herr A. Bare håper det går over til imorgen, for det er så kjedelig å fryse i varmen, ha vondt i hodet, kvalme og, ja dere kan bare tenke dere resten! Nå skal herr A gå og skaffe meg loff og bananer og så skal jeg bare ligge rett ut i senga og følge med på dere og de andre i KG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #425 Del Skrevet 17. februar 2014 Neii, har du blitt dårlig? Så utrolig kjedelig Håper du føler deg bedre snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 17. februar 2014 #426 Del Skrevet 17. februar 2014 Riktig god bedring, Aldrisur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #427 Del Skrevet 17. februar 2014 Neii, har du blitt dårlig? Så utrolig kjedelig Håper du føler deg bedre snart! Tusen takk, det håper jeg også. Dronter, er det den utdødde fuglesorten som ikke kunne fly du og My snakker om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #428 Del Skrevet 17. februar 2014 Tusen takk, det håper jeg også. Dronter, er det den utdødde fuglesorten som ikke kunne fly du og My snakker om? Jaaaa! Har vært et par dronte-ekspedisjoner her inne .. på sene nattetimer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #429 Del Skrevet 17. februar 2014 Riktig god bedring, Aldrisur! Tusen takk G! Jeg trenger virkelig deres varme tanker nå. Men du, hva er det for en gæren fugl du har fått som signatur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #430 Del Skrevet 17. februar 2014 Jaaaa! Har vært et par dronte-ekspedisjoner her inne .. på sene nattetimer Det har jeg tydeligvis gått glipp av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #431 Del Skrevet 17. februar 2014 Raphus cucullatus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. februar 2014 #432 Del Skrevet 17. februar 2014 Har du blitt syk? Håper du blir fort i form igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #433 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Det har jeg tydeligvis gått glipp av! Jaaaaa, det tror jeg!!! Vi får ta en ny ekspedisjon når du kommer hjem - vi klarte vel aldri å finne en .. det ble litt mye og litt lite Dronter Endret 17. februar 2014 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 17. februar 2014 #434 Del Skrevet 17. februar 2014 Dronter var veldig populære på kg en stund God bedring til deg Aldrisur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #435 Del Skrevet 17. februar 2014 Takk fruN, det håper jeg også. Og for en merksnodig skapning den Drontefuglen var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #436 Del Skrevet 17. februar 2014 Heia og takk til deg også Roflepofle! Det er helt utrolig hvor mye historie som ligger på lur her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 17. februar 2014 #437 Del Skrevet 17. februar 2014 Men du, hva er det for en gæren fugl du har fått som signatur? Tenkte jeg bare skulle prøve noe nytt. Litt sånn "iiiii snart reiser jeg til London-hyper" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #438 Del Skrevet 17. februar 2014 Tenkte jeg bare skulle prøve noe nytt. Litt sånn "iiiii snart reiser jeg til London-hyper" Ha-ha-ha, det funker veldig bra synes jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #439 Del Skrevet 17. februar 2014 Heia og takk til deg også Roflepofle! Det er helt utrolig hvor mye historie som ligger på lur her på KG. Ja, ikke sant? Vi kan når vi vil! Og når vi får nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. februar 2014 #440 Del Skrevet 17. februar 2014 Dronter var veldig populære på kg en stund God bedring til deg Aldrisur! Ja, du var vel her og fikk med deg dronte-perioden ja! Man vet man har vært lenge på Kg om man kan mimre om dronter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå