Gå til innhold

Juballongen

Aldrisur

Anbefalte innlegg

Kjenne huuuuud i mot huuuud :romeo:

Edit: er det ikke sånn den er... ble litt usikker nå...

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Inggolf

Ja, jeg og har tenkt den er litt staffaktig. Men den er ganske liten som voksen. Storesøstern rekker meg vel til midt på leggen (med ryggen). Men ganske kraftig og bred. Kompakt.

Det finnes jo mange små staffer :Nikke:

Kjenner mange staffer som er bare pittelitt større enn bishååå frisè (aner ikke hvordan de skrives :Hehe: )

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Johooooo! :bolledeig:

Men ærlig talt da, hadde ikke det vært gøy? På ordentlig mener jeg! :kristin:

Det hadde vært helt himmelsk!

Du har å vinne i lotto :regler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kompakte hunder. Jeg liker små hunder også. Jeg liker i grunnen alle typer hunder som liker meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo mange små staffer :Nikke:

Kjenner mange staffer som er bare pittelitt større enn bishååå frisè (aner ikke hvordan de skrives :Hehe: )

Bichon frisé.

Evt. vrengt polvott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kompakte hunder. Jeg liker små hunder også. Jeg liker i grunnen alle typer hunder som liker meg. :jepp:

Jeg liker de aller fleste hunder jeg og. Men er ikke så veldig begeistret for de små som man kan putte i lomma. Jeg liker egentlig best de som er store. Og mellomstore. De små er så puslete :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My: jeg har truffet en sånn minimini versjon en gang og jeg trodde at de var noen gneldrebikkjer...men det var ikke den jeg traff.

Veloppdragen var den og søt. Det hjalp nok på at den la sin elsk på meg også. Den hoppet opp der jeg satt, og la seg i fanget mitt...

d.v.s. den fikk plass i hånda mi. Nyydelige lille sjel. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke hunder skal være mindre enn katter :P

Jeg har blitt bitt av en sånn minisak. Selv om den ikke er sterk i kjeven og kan gjøre skade, så synes jeg det var en uppdragen liten sak. Naboen hadde 2 stk før, og de gneldret noe voldsomt :P

Nei, jeg liker de større altså. Litt mer håndgripelig.. om jeg kan kalle det det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg liker sånne også jeg. Store, som små hester, er hjertelig velkommen hos meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Jeg liker de aller fleste hunder jeg og. Men er ikke så veldig begeistret for de små som man kan putte i lomma. Jeg liker egentlig best de som er store. Og mellomstore. De små er så puslete :P

Neeeei, ja enig der. Sånne små, unødvendige veskepynt-delsdotter har jeg svært lite til overs for.

Men det skal sies at det kommer mye ann på eieren også, for jeg har møtt chia-ua-ua`er som er tøffere enn tøffest (pirret både boksere, min hund, og generelt store hunder opp til lek og ikke latt seg tråkke på eller skremmes av noenting :laugh: )

Sååå..... Aldrisur ligger vel å snorker nå tenker jeg. Det er så merkelig å tenke på at hun er i fremtiden. Og når man skal hjem fra fremtiden, så man reise tilbake i tid, for så å oppleve akkuratt den samme tiden en gang til :bond:

Hva er planene deres "idag" da Aldri? Har dere møtt på andre norske turister der nede, eller er det (heldigvis) ganske turistløst der for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker store hunder, og finns ikke redd for de. Vokst opp med en diger fullstendig bananas elghund. Men disse små er jeg mer skeptisk til. Mye vanskeligere å lese humøret på, også innbiller jeg meg at de skal hoppe opp og sette seg fast i leggen min. Men mistenker det har en del å gjøre med oppdragelsen. Er en liten terrier borti nabolaget her som alltid skal til å hogge borti om en passerer.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg kan også hoppe opp og bite folk i leggen om de ikke oppfører seg, men om en blir kjent med meg på normalt, vennlig vis, er jeg snillheten selv... :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...