Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2014 #361 Del Skrevet 15. februar 2014 Serien på netflix....you know. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 16. februar 2014 Neimen jøsses... Og enda en gang - det der vil folk spise? Takke meg til lungemos, av mange grunner. Lungemos med nye poteter og sylta rødbeter! Det sies at den skotske retten haggis ligner på lungemos, men altså det er noe v det verste jeg har smakt. Det så ut som en bæsjeklump lå på tallerkenen og det smakte som b.... Men spiste jeg det for ikke å fornærme vertskapet? Gjett tre ganger! http://no.wikipedia.org/wiki/Balut Her er en hopperett Usj da Vex, det der så helt grusomt ut! For en historie fra båtturen Aldri! Kjenner jeg blir nokså irritert og oppgitt over enkeltes oppdragelsesmetoder (eller skal vi si mangel på oppdragelsesmetoder) på denne ferieturen deres.. Men en ting er snickers og twix; Du har en bra evne til å fortelle historier og ting! Jeg klarer ikke å sette fingern helt på hva det er du gjør, men det er ikke alle som forteller så fengende som deg Håper dere har hatt en fin dag Aldri. Tida flyr og plutselig så må dere fly hjemover, men dere kommer sikkert til å reise dit for en ellevte gang også Vet ikke om du er enig med meg, men jeg synes virkelig at borte er bra, men hjemme ER best (dvs, det er innmari godt å komme hjem fra turer.Hjemme hadde nok ikke vært så best om man ikke dro bort i blant) Takk for fine ord Noz. Oooog jeg er helt enig med deg - borte bra, men hjemme best. Og jo lengere tid man er borte, desto bedre er det å komme hjem. Han høres herlig ut, han frokostgutten! Selv om de ikke lenger setter jentebarna ut i skogen, er det fortsatt mer status med guttebabyer dessverre. Så det forekommer fryktelig sene aborter og lignende... Meeeeeen, det er lørdag. Over til noe hyggeligere! Det har du helt rett i Tekola, og det er grusomt at det er sånn. Oooog i dag er det søndag! Det hadde ikke vært MIN gutt, må jeg si. På mandag reiser vi til London, guttebassen og jeg. Der skal han få finne ut hvordan man orienterer seg i en storby, finne frem på undergrunnen, bestille mat osv. Ting som er så verdifulle med tanke på egne reiser senere i livet. Gleder meg til å oppdage London på nytt sammen med ham! Ååååå, du er så flink med de barna dine Galactica! Også så koselig for sønnen din å reise på tur og ha mammaen sin helt for seg selv. Dere må ha en fiiiiiiiiiiin tur! Gleder meg til å høre hvordan det gikk når dere kommer hjem igjen. Pappas kone lærte meg å navigere i Singapore Bra kone! ----------------------- I dag har det blitt langtur oppover stranden her, hvis jeg ikke husker feil er Chaweng-stranda 6 kilometer lang. Vi bor nederst, d.v.s lengst nord på stranda, og gikk nesten helt til enden i dag. Og jeg er ikke brun lenger, men svart. Tok et bilde av stranden der vi bor, det er like varmt i vanns som til lands! Bildet er helt ferskt - bare en halv time gammelt! Og så håper jeg dere har en fin søndagsformiddag selvfølgelig! Nå begynner jeg å lengte litt hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 16. februar 2014 #363 Del Skrevet 16. februar 2014 Åh... *sukker henført* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. februar 2014 #364 Del Skrevet 16. februar 2014 Hvis du lengter hjem, så kan vi jo godt bytte altså.. Det er ikke noe problem for meg altså. Er ikke vanskelig sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #365 Del Skrevet 16. februar 2014 Sang om alle damene i tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #366 Del Skrevet 16. februar 2014 Ååååååå ja, jeg syns det hadde vært kjempkult om vi hadde vært her nede sammen jeg. Alle de fine vennene sammen på tur! Det kommer nok aldri til å skje, med mindre vi vinner de 50-70 millionene - men det gjør vi jo! Hvis jeg vinner (må huske å kjøpe lotto) - så lover jeg på tro og ære at jeg skal invitere dere med! Og vi hadde fått en kjempetur, det er jeg helt sikker på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #367 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg skal begynne å pakke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg skal begynne å pakke! Jaaaa, gjør det, du trenger ikke ha med deg masse klær altså, og jeg tror faktisk du hadde trives med den varmen som er her nå. Det blåser mye, og har blåst sammenhengende i 5 døgn. Det blir jo ikke kaldt med 29 grader i lufta, men sånn passe varmt for Hopper og andre lopper, kan man si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 16. februar 2014 #369 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg er i gang med pakkingen allerede jeg, er bare å skifte destinasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg er i gang med pakkingen allerede jeg, er bare å skifte destinasjon. Johooooo! Men ærlig talt da, hadde ikke det vært gøy? På ordentlig mener jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #371 Del Skrevet 16. februar 2014 Galactica på stranden med avatar-outfit`en sin, hadde blitt kjempestilig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 16. februar 2014 Ja, og det hadde blitt en artig gjeng med tanke på utseende til avatarene våre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #373 Del Skrevet 16. februar 2014 Tenk på all den stranden å hoppe langs nederst ved vannet...der er det sikkert hardt nok til å langdistansehoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. februar 2014 #374 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg kan ta pelsen, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 16. februar 2014 Tenk på all den stranden å hoppe langs nederst ved vannet...der er det sikkert hardt nok til å langdistansehoppe. Broren din hadde vært stolt av deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #376 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg kan ta pelsen, altså Litt pelsvoksing er nok ikke dumt skal du overleve i varmen Tekola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #377 Del Skrevet 16. februar 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. februar 2014 #378 Del Skrevet 16. februar 2014 En rumpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar 2014 #379 Del Skrevet 16. februar 2014 Ja og det er jo sjeldent...i alle fall å se noen som gir seg ut for å være denne bakdelen her...for ordens skyld; det er IKKE meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. februar 2014 #380 Del Skrevet 16. februar 2014 En rumpe! Boys will be boys he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå