Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 3. februar 2014 Jomfrutur ja, det er det vi skal på nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #22 Del Skrevet 3. februar 2014 Vi har ikke sett noe av verden før, men vi er så heldige å få se den igjennom dine vakre øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 3. februar 2014 Ny lufballong! Jeg setter meg godt til rette, jeg. Vil tro de på jobb forstår at jeg velger dem bort for en stund i varmere strøk. Hvis de ikke forstår det er de noen ordentlige dårlige kollegaer Anje! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #24 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hvis de ikke forstår deg, Anje...ta det gode rådet som ganske mange får her inne: DROPP DEM! Endret 3. februar 2014 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 3. februar 2014 #25 Del Skrevet 3. februar 2014 Ja, det er løsningen på så mangt, Hoppe. Men litt usikker på hva jeg skulle levd av... Og faktisk så er vi på jobb et sånt herlig sted at det hadde vært helt greitt om jeg spontant forsvant sørover en uke eller to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. februar 2014 #26 Del Skrevet 3. februar 2014 Ooooh, benytter anledningen til å inspisere den nye ballongen. Ser veldig bra ut. God tur! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #27 Del Skrevet 3. februar 2014 Her inne lever vi greit på det Balubahagen innbringer. Der er det vekster av alle slag, dyr går på beite bakerst i dalen og Fruen m.fl. holder oss med gode bakevarer...og andre lager middager. Jeg tror vi skulle fått det fint her. Vi lever av luftballong og kjærlighet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 3. februar 2014 Ooooh, benytter anledningen til å inspisere den nye ballongen. Ser veldig bra ut. God tur! Så hyggelig at du vil være sammen med oss Cordelia! Nå skal jeg bare finne frem solbrillene mine, dra igjen glidelåsen på kufjerten min og pelle meg ut til Oslo Lufthavn - som det så fint heter. Vi snakkes! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. februar 2014 #29 Del Skrevet 3. februar 2014 Så koselig! Lang tur det da, men det er vel greit å få litt varme. Snøen smelter nå her, men...er nok varmere i Thailand likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #30 Del Skrevet 3. februar 2014 Ha en nydelig tur, Aldri! *stå i gjengen som skal vinke til hun letter* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. februar 2014 #31 Del Skrevet 3. februar 2014 Goood tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #32 Del Skrevet 3. februar 2014 Og bare for å nevne det: i dag har jeg hørt vårfuglkvitter for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2014 #33 Del Skrevet 3. februar 2014 Åhh, tiden har gått så fort i dag, så jeg har jo helt glemt å ønske deg gooood tur før du reiste. Tipper du i skrivende synd er over Sørlandet i en slik en Dreamliner! Kanskje har du Internett også der? Fly pent og kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #34 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvilken retning ligger dette store utlandet egentlig i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. februar 2014 #35 Del Skrevet 3. februar 2014 Sør-øst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #36 Del Skrevet 3. februar 2014 Over Sverige altså? Hva gjorde hun over Sørlandet da da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. februar 2014 #37 Del Skrevet 3. februar 2014 Mellomlande i London eller Amsterdam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2014 #38 Del Skrevet 3. februar 2014 Åååå god tur!! jeg vil gjerne bli med så skal du få bli med til Canada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. februar 2014 #39 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvor lang tid skulle det ta med hele turen dit da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. februar 2014 #40 Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes de ofte flyr nedover mot Europa først og så setter de kursen østover. Men det kan godt hende de fløy over Sverige i steden. Tar det ikke 10-12 timer flytid da? Også kommer det jo an på om man mellomlander eller ei. Hun skal vel mellomlande i Bankok først vil jeg tro, og så fly videre derfra etter hva jeg forstod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå