AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #61 Skrevet 31. januar 2014 Karma kommer å tar onde, syke folk som deg Summers. En dag er det du som blir voldtatt, og da er det ikke så morsomt å spøke med det lenger. Anonymous poster hash: 5779d...739 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #62 Skrevet 31. januar 2014 Hvorfor ikke slukke lyset og få en kompis til å pule dama? Fordi det ikke er noe hun har eksplisitt eller implisitt akseptert! Når jeg har misjonær så har ikke jeg implisitt akseptert å få noe opp i rompa. Har kvinner en voldtektsfetisj siden det er så problematisk å spørre først? Spør du om du kan kysse dama når du har sex med henne før du kysser henne? Spør du om du kan kysse henne på halsen? Eller antar du det er greit at du kysser henne på halsen siden dere har sex? Det er samme greia. Det er ikke en voldtekt selv om hun etterpå føler at det kanskje ikke var OK at du kyssa henne på halsen når hun egentlig ikke hadde ønsket det. Men siden du ikke holdt henne nede eller brukte noen annen form for vold eller hun var beruset, så var det ikke voldtekt. Jeg synes du skal skjerpe deg. Få deg litt IQ. For det mangler du tydeligvis en hel del av. Anonymous poster hash: c9821...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #63 Skrevet 31. januar 2014 Du har virkelig drete på leggen, det er nå hvertfall sikkert. Føler ikke du deg utrolig dum nå? Anonymous poster hash: 5779d...739 1
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #64 Skrevet 31. januar 2014 Spør du om du kan kysse dama når du har sex med henne før du kysser henne? Anonymous poster hash: c9821...e5a har noen blitt dømt for voldtekt for et kyss? Nei, så hvorfor sammenligner du det med å penetrere noen i rompa uten personens samtykke?
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #65 Skrevet 31. januar 2014 Karma kommer å tar onde, syke folk som deg Summers. En dag er det du som blir voldtatt, og da er det ikke så morsomt å spøke med det lenger. Anonymous poster hash: 5779d...739 Man skal være passe dum for å tro på karma og passe drittsekk for å skrive et slikt innlegg. Selv håper jeg ingen vil bli voldtatt, og om jentene på KG hadde lært av tråden i stedet for å kvervulere og slenge dritt så hadde kanskje færre faktisk opplevd voldtekt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #66 Skrevet 31. januar 2014 Slutt og mat denne fjompen. Det er enten en taper som morer seg fra gutterommet, eller en bitter surpomp som det aldri vil være mulig å føre en normal diskusjon med. Anonymous poster hash: f4a72...de0 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #67 Skrevet 31. januar 2014 Det må være hyggelig for Waco å ha fått en liten sidekick som prøver å kopiere sveisen hans og måten hans å gå på og sånn. Anonymous poster hash: fcd76...de9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #68 Skrevet 31. januar 2014 Man skal være passe dum for å tro på karma og passe drittsekk for å skrive et slikt innlegg. Selv håper jeg ingen vil bli voldtatt, og om jentene på KG hadde lært av tråden i stedet for å kvervulere og slenge dritt så hadde kanskje færre faktisk opplevd voldtekt. Du gjør narr av folk som har blitt voldtatt, og det å sammenligne det med å ta en finger inn i rumpen på den man har sex med er rett og slett sinnsykt. Jeg, passe drittsekk? Årets latter. Du har 4 sider med bevis på at folk syns du er en syk jævel. Hvem er drittsekken sa du? Anonymous poster hash: 5779d...739 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #69 Skrevet 31. januar 2014 har noen blitt dømt for voldtekt for et kyss? Nei, så hvorfor sammenligner du det med å penetrere noen i rompa uten personens samtykke? Har noen blitt dømt til voldtekt for at den man har hatt sex med har vært borti rumpa med en finger ved verken å bruke vold eller at personen har vært beruset? I do not think so. Anonymous poster hash: c9821...e5a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #70 Skrevet 31. januar 2014 Det hadde i alle fall ikke vært likt det norske rettsystemet og det står heller ikke i norsk lov at det er en voldtekt. Så du blir ikke noe offer uansett hvor mye du prøver. Det er synd at det finnes mennesker som deg i Norge i dag som synes voldtekt er morsomt. Anonymous poster hash: c9821...e5a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #71 Skrevet 31. januar 2014 Bytt ut jenta i denne setningen med gutten og du ville fått: "Denne mannen har helt klart tråkket på grensene dine, og det er voldtekt. Anmeld svinet og få ham bak lås og slå NÅ!!" KG's mentalitet i et nøtteskallAnonymous poster hash: 1dff7...9d5 stikke noe inn i rumpe på noen, er ikke voldtekt, men å la være å avbryte, hvis den andre sier at de ikke vil mer, det er voldtekt. Anonymous poster hash: 977af...fb4 1
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #72 Skrevet 31. januar 2014 stikke noe inn i rumpe på noen, er ikke voldtekt, men å la være å avbryte, hvis den andre sier at de ikke vil mer, det er voldtekt. Anonymous poster hash: 977af...fb4 Kjør den i rompa først og spør etterpå, trodde jeg hadde gjort det klart at det ikke er måten man har frivillig sex på. Spør først og om du ikke klarer så ring en psykolog.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #73 Skrevet 2. februar 2014 Kjør den i rompa først og spør etterpå, trodde jeg hadde gjort det klart at det ikke er måten man har frivillig sex på. Spør først og om du ikke klarer så ring en psykolog. Ja spør først. Her er en av dine andre tråder, Summers. Nå siden en annen ble stengt. Anonymous poster hash: fc458...626
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #74 Skrevet 2. februar 2014 Emnetittel sier seg vel selv, er finger i rompa på gutten voldtekt under sex om jenta ikke har sagt ifra på forhånd? Nei, men hun bør ikke gjøre det før hun vet at gutten liker det.
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #75 Skrevet 2. februar 2014 Jeg samtykket ikke til å få fingeren i rompa! Er det så vanskelig å forstå? Herre jemini, mann. Nå må du gi deg. Det er ikke mulig å synke dypere enn der du er nå.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2014 #76 Skrevet 2. februar 2014 Summers burde blitt utestengt pr i dag.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #77 Skrevet 2. februar 2014 I prinsippet er det jo det, men siden det er under en akt med frivillig sex, vil jeg tro at man neppe hadde nådd frem i en rettsak. Hadde det vært motsatt, altså om gutten hadde stukket fingern i rumpa på jenta, hadde det vært mye mer alvorlig, og enda nærmere voldtekt. Anonymous poster hash: 4f167...f69
Gjest Lille-pus Skrevet 2. februar 2014 #78 Skrevet 2. februar 2014 (endret) Jeg skolerer potensielle voldtektskvinner. Jeg kan selvsagt ikke hindre hver eneste voldtekt utført av kvinner, men er ikke en voldtekt spart, verdt en tråd på KG? Eller gjerlder det bare om kvinner blir voldtatt? Først må du innse at slik du har fremstått over lengre tid så er det nada sjanse for at du kommer til å hverken bli voldtatt eller forsøkt gitt noe som helst prostatastimulans. Det du gulper opp nå, for å kunne ta samtlige kvinner for forskjellsbehandling og ufølsomhet med voldtatte menn... det er å spytte på mennesker som har blitt voldtatt. Synes du burde se om det finnes et halvt gram empati i deg, - selv om du ikke får pult. - ferdig snakka. Endret 2. februar 2014 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå