AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #41 Skrevet 31. januar 2014 Dersom du og dama er i full gang med en herlig runde, og hun "plutselig" "kjører" fingeren opp i rumpa på deg, så nei - jeg kaller ikke det voldtekt. Det er i verste fall et forsøk på å gjøre noe hun tror du kanskje liker. Vet du hva du sier da, i en slik situasjon? Du ler litt, så hvisker du at "jenta mi, det der er jeg ikke så fan av…" Eller er det homofobi som ligger bak her? Anonymous poster hash: f4a72...de0 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #42 Skrevet 31. januar 2014 Jeg samtykket ikke til å få fingeren i rompa! Er det så vanskelig å forstå? Samtykket du til tunge i øret? Til klyping i brystvorter? Til kyssing på øyelokk? Til suging? Lager du en kontrakt før du har sex med ei dame? Anonymous poster hash: f4a72...de0 3
pantertante Skrevet 31. januar 2014 #43 Skrevet 31. januar 2014 Jeg skolerer potensielle voldtektskvinner. Jeg kan selvsagt ikke hindre hver eneste voldtekt utført av kvinner, men er ikke en voldtekt spart, verdt en tråd på KG? Eller gjerlder det bare om kvinner blir voldtatt? Å kalle det å skolere voldtektskvinner er bare piss. Du kunne nok ikke brydd deg mindre om du fikk en finger opp i baken i en heftig omgang med en dame. Du er bare ute på å provosere, eventuelt gjøre narr av de som har laget tråder her om traumatiske opplevelser de har hatt. Jeg kan bekrefte at jeg er noe og at jeg enten er kvinne eller mann og jeg kaller det voldtekt. Anonymous poster hash: 921c0...155 Jaja, Summers våpendrager. Du er nok mann og liker også å provosere. 1
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #44 Skrevet 31. januar 2014 Du kunne nok ikke brydd deg mindre om du fikk en finger opp i baken i en heftig omgang med en dame. Og jenta ba jo om å få kjepp når hun gikk så utfordrende! Herrejesus for noen motbydelige holdninger enkelte på KG har.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #45 Skrevet 31. januar 2014 Foreslår at vi bare boikotter denne latterlige tråden.Anonymous poster hash: 36447...334 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #46 Skrevet 31. januar 2014 Og jenta ba jo om å få kjepp når hun gikk så utfordrende! Herrejesus for noen motbydelige holdninger enkelte på KG har. Fy faen. Så syk du er i hodet. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #47 Skrevet 31. januar 2014 Jeg samtykket ikke til å få fingeren i rompa! Er det så vanskelig å forstå? Så når du har sex med en jente sier du hver gang "jeg samtykker til å penetrere deg" eller har du sex med henne uten at du sier det? Jeg antar at du reagerte når hun putta fingeren i rumpa på deg, og om hun da fortsatte ved truende adferd eller vold så er det voldtekt helt klart. Eller slutta hun kanskje når du ba henne om å slutte? Da er det ikke voldtekt. Dette blir for dumt. Anonymous poster hash: c9821...e5a 2
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #48 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Så når du har sex med en jente sier du hver gang "jeg samtykker til å penetrere deg" eller har du sex med henne uten at du sier det? Jeg antar at du reagerte når hun putta fingeren i rumpa på deg, og om hun da fortsatte ved truende adferd eller vold så er det voldtekt helt klart. Eller slutta hun kanskje når du ba henne om å slutte? Da er det ikke voldtekt. Dette blir for dumt. Anonymous poster hash: c9821...e5a Jeg har selvsagt ikke sex først og spør etterpå. Men det er nettopp grunnen til jeg lagde tråden for å lære enkelte kvinner om hva som er OK og hva som er voldtekt. Endret 31. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #49 Skrevet 31. januar 2014 Altså sånn jeg har forstått det så er KG sin holdning at "suprise buttsex" er helt okay. Anonymous poster hash: 921c0...155
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #50 Skrevet 31. januar 2014 Altså sånn jeg har forstått det så er KG sin holdning at "suprise buttsex" er helt okay. Anonymous poster hash: 921c0...155 Ingen som har sagt det er helt okey, men det er ikke voldtekt. Og for mange folk er det nok helt okey, ja. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4
pantertante Skrevet 31. januar 2014 #51 Skrevet 31. januar 2014 Fy faen. Så syk du er i hodet. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Jeg tror han koser seg glugg i hjel. Negativ oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet har jeg latt meg fortelle. 1
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #52 Skrevet 31. januar 2014 Ingen som har sagt det er helt okey, men det er ikke voldtekt. Og for mange folk er det nok helt okey, ja. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Men det er heldigvis ikke dere som voldtar som bestemmer hva som er okey!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #53 Skrevet 31. januar 2014 Men det er heldigvis ikke dere som voldtar som bestemmer hva som er okey! "Dere som voldtar" ? Hvem her voldtar? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 2
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #54 Skrevet 31. januar 2014 "Dere som voldtar" ? Hvem her voldtar? Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Mest sannsynlig de som forsvarer voldtekt, ser ingen annen grunn til legitimeringen.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #55 Skrevet 31. januar 2014 Mest sannsynlig de som forsvarer voldtekt, ser ingen annen grunn til legitimeringen. Hvorfor er en finger i rumpen voldtekt, men ikke en munn som sluker seg over kuken din voldtekt? Du har jo ikke sagt "jeg samtykker at du tar dine lepper rundt min stake" heller. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #56 Skrevet 31. januar 2014 Jeg har selvsagt ikke sex først og spør etterpå. Men det er nettopp grunnen til jeg lagde tråden for å lære enkelte kvinner om hva som er OK og hva som er voldtekt. Så om en kvinne kysser deg uten at du har sagt at det er greit så er det voldtekt? Må du si alt som skal være ok og ikke når du har sex med en dame? Du svarte jo ikke på spørsmålet. Voldtekt er om noen har sex med deg når du er ute av stand til å motsette deg det (at du er bevisstløs eller full) eller om personen er voldelig enten fysisk eller psykisk. Ingen av disse har skjedd, og det er derfor ikke voldtekt. Jeg skjønner ikke hva som feiler deg egentlig. At du synes det faktisk er morsomt og håne voldtektsofre. Du er ikke et voldtektsoffer. Lev med det. Anonymous poster hash: c9821...e5a 3
Gjest Summers Skrevet 31. januar 2014 #57 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Hvorfor er en finger i rumpen voldtekt, men ikke en munn som sluker seg over kuken din voldtekt? Du har jo ikke sagt "jeg samtykker at du tar dine lepper rundt min stake" heller. Anonymous poster hash: 45ab3...cc4 Hvorfor ikke slukke lyset og få en kompis til å pule dama? Fordi det ikke er noe hun har eksplisitt eller implisitt akseptert! Når jeg har misjonær så har ikke jeg implisitt akseptert å få noe opp i rompa. Har kvinner en voldtektsfetisj siden det er så problematisk å spørre først? Endret 31. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #58 Skrevet 31. januar 2014 Noen burde stenge ute denne brukerens ip-adresse. Han bidrar ikke til noe som helst positivt her på forumet. Anonymous poster hash: f4a72...de0 3
Cathrine88 Skrevet 31. januar 2014 #59 Skrevet 31. januar 2014 Det må være hyggelig for Waco å ha fått en liten sidekick som prøver å kopiere sveisen hans og måten hans å gå på og sånn. 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #60 Skrevet 31. januar 2014 Mest sannsynlig de som forsvarer voldtekt, ser ingen annen grunn til legitimeringen. Det er ikke forsvar av voldtekt når du ikke har blitt voldtatt. Men du kan godt anmelde saken til politiet og fortelle at hun stakk fingeren i rumpa di og så rakk du ikke si "jeg samtykker til at du putter fingeren i rumpa mi" men at hun slutta når du ba henne om det og se hvor langt du kommer For all del, kjør på. Det finnes også voldtektsmottak du kan dra til om du føler at du er helt nedbrutt psykisk. Sånn som jeg var i 5 mnd etter jeg ble holdt nede mens fyren voldtok meg. Bare tenk litt på det. Litt på forskjellen mellom det du har opplevd og det jeg har opplevd. Jeg og min nåværende kjæreste hadde nesten ikke sex en gang de første 3 månedene av forholdet vårt på grunn av det som skjedde, og jeg sliter fortsatt en del med det. Så synes du det er OK at du faktisk sitter her og gjør narr av mennesker som har opplevd det jeg har? Synes du virkelig det? Om du synes det er morsomt så bør du få deg hjelp, for det er ikke normalt. Anonymous poster hash: c9821...e5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå